آموزش با Onshape مبلمان خود را طراحی کنید - درس 1

Design your own furniture with Onshape - Lesson 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

طراحی و مدلسازی مبلمان را با Onshape بیاموزید. با هدف مبتدیان، در این کلاس ما بر مهارت های آموخته شده در دو کلاس اول من که بر مبانی CAD تمرکز داشتند، می پردازیم. حالا با استفاده از آن مهارت ها میز قهوه خوری را مدل می کنیم و نقاشی می کشیم تا در کارگاه به ما کمک کند! این لزوماً یک کلاس نجاری نیست، بنابراین ما در مورد نحوه ساخت میز زیاد صحبت نمی کنیم، اما در حین طراحی مطمئن خواهیم شد که آن قسمت را در نظر می گیریم. این اولین دوره از مجموعه درس های متمرکز بر نجاری است، بنابراین وارد شوید و لذت ببرید!

Onshape برای علاقمندان، سازندگان و دانش آموزان رایگان است. همچنین مبتنی بر ابر است، بنابراین چیزی برای دانلود یا نصب وجود ندارد و فقط به یک اتصال اینترنتی مناسب نیاز دارد، بنابراین نیازی به یک رایانه قدرتمند نیست. در اینجا یک حساب کاربری ایجاد کنید:

اگر مطمئن نیستید که حق بیمه را دریافت کنید، می‌توانید با دنبال کردن

، ۱۴ روز رایگان (به‌جای ۷ روز معمول) دریافت کنید.

و قسمت 2 از کلاس های من!

این پروژه برای این پروژه ساده است. یک مبلمان ساده طراحی کنید (یا طرحی را که از آن لذت می برید کپی کنید)، آن را مدل کنید و طراحی را درست مانند آنچه در کلاس انجام دادیم، انجام دهید. با کلاس‌های قبلی و این یکی، فکر می‌کنم همه چیزهایی را که برای شروع طراحی مبلمان خود نیاز دارید دارید، پس از آن لذت ببرید و به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • طراحی دقیق پاها Detailed drawing of the legs

  • ساخت روی میز Making the table top

  • جدول محتویات Table of content

  • اضافه کردن برانکارد، پخ و مقداری رنگ Adding the stretcher, a chamfer and some color

  • الگوی طراحی و مجموعه اصلی Drawing template and main assembly

  • معرفی Introduction

  • صادرات به صورت PDF و بسته بندی Exporting as PDF and wrap up

  • طراحی، اکسترود کردن و آینه کاری پاها Sketching, extruding and mirroring the legs

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش با Onshape مبلمان خود را طراحی کنید - درس 1
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
24m
8
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
27 اسفند 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
199
4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mathieu Dorion Mathieu Dorion

سلام من ریاضی هستم به کلاس های من خوش آمدید

سلام! من ریاضی هستم و یک مهندس مکانیک هستم (اما این بخش خسته کننده است). من همچنین سازنده، تعمیرکار، قلع و قمع هستم، هر چه می خواهید اسمش را بگذارید: من عاشق ساختن چیزهای تصادفی هستم. من چیزهایی ساخته ام از یک دستگاه بزرگ تولید خلاء صنعتی گرفته تا یک قاب دوچرخه، و همه چیز در این بین. من عاشق کسب مهارت های جدید هستم و هر بار که این کار را انجام می دهم، احساس می کنم مجموعه جدیدی از پروژه ها را باز می کنم که می توانم با آنها مقابله کنم.

با این روحیه، می‌خواهم با به اشتراک گذاشتن دانشی که در طول سال‌ها در مطالعات، کار و پروژه‌هایم به دست آورده‌ام، آن را پرداخت کنم تا افراد بیشتری از ساختن چیزها لذت ببرند. مهمتر از آن، من از مردم می خواهم که این کار را آگاهانه، با دانش درست و ایمن انجام دهند. بنابراین کلاس های من بر توسعه شیوه های خوب و کسب دانش عمیق تر از اصول اساسی متمرکز است. اگر به نظر شما جالب است، به راحتی به کلاس های مختلف من نگاهی بیندازید و امیدوارم دو چیز را یاد بگیرید!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.