آموزش مدلسازی اشکال آلی و پیچیده با استفاده از T-Splines در کرگدن

Modeling Organic and Complex Shapes Using T-Splines in Rhino

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Rhino ، ما می فهمیم که چگونه از T-Splines برای مدل سازی اشکال پیچیده آلی در Rhino استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، T-Splines، Keyshot 5. در این آموزش Rhino ، ما می فهمیم که چگونه از T-Splines برای مدل سازی اشکال آلی پیچیده در Rhino استفاده کنید. ما تکنیک ها و قابلیت های خاصی را در برنامه خواهیم دید که به شما امکان می دهد شکل مورد نظر خود را ایجاد کنید. ما در مورد چگونگی تبدیل مش خود و همچنین ترکیب سطوح یکپارچه با سطح NURBS در کرگدن بحث خواهیم کرد. با پایان این آموزش Rhino ، شما می توانید یک مفهوم را از تصاویر مرجع مدل کنید و با استفاده از T-Splines با موفقیت سطوح پیچیده ای ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، T-Splines، Keyshot 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی اشکال آلی و پیچیده با استفاده از T-Splines در کرگدن Modeling Organic and Complex Shapes Using T-Splines in Rhino

  • وارد کردن تصاویر مرجع Importing Reference Images

  • راهنمای ساخت منحنی برای سمت Building Guide Curves for the Side

  • راهنمای ساخت منحنی برای بالا Building Guide Curves for the Top

  • بیرون کشیدن منحنی های ما Pulling Out Our Curves

  • طراحی منحنی در عقب ماشین ما Drawing Curves on the Rear of Our Car

  • شکل دادن منحنی ها در جلوی ماشین ما Shaping Curves on the Front of Our Car

  • ساخت پایه مش برای بدن Building the Base Mesh for the Body

  • نهایی سازی Base Mesh Body Finalizing the Base Mesh Body

  • افزودن لبه ها به بدنه Adding Edges to the Body

  • اصلاح توپولوژی Modifying Topology

  • تغییر شکل و نهایی سازی توپولوژی Reshaping and Finalizing Topology

  • مش های ترکیبی Blending Meshes

  • شب کردن سطح ما Evening Out Our Surfaces

  • شکل دادن دوباره Side Re-shaping the Side

  • ویرایش توپولوژی عقب Editing the Rear Topology

  • ویرایش Topology Front Editing the Front Topology

  • تقسیم سطوح Splitting Surfaces

  • ترکیب و تصفیه سطوح Blending and Refining Surfaces

  • طراحی و ساخت منحنی ها Projecting and Building Curves

  • ساخت سقف و جلو پنجره Building the Roof and the Front Window

  • طراحی پنجره عقب Sketching Out the Rear Window

  • سطح برش Cutting Surfaces

  • ایجاد چین Creating Creases

  • مدل سازی بخش صدا خفه کن Modeling the Muffler Section

  • تقسیم سطوح برای صندوق عقب Splitting Surfaces for the Trunk

  • ایجاد دسته صندوق عقب Creating the Trunk Handle

  • اکسترود کردن منحنی ها و سطوح Extruding Curves and Surfaces

  • ساخت دریچه رادیاتور Building the Radiator Vent

  • سوراخ های ترکیبی Blending Holes

  • استفاده از تقارن شعاعی Utilizing Radial Symmetry

  • ضخیم شدن مش ما Thickening Our Mesh

  • منحنی های جارو Sweeping Curves

  • با استفاده از دستور Flow along Surface Using Flow Along Surface Command

  • اجرای دستورات Loft و Sweep Implementing Loft and Sweep Commands

  • شکل دادن به مش در T-Splines Shaping a Mesh in T-Splines

  • ساخت آینه با T-Splines Building the Mirror with T-Splines

  • ساخت مجدد چین و چروک Side Body Re-building the Side Body Crease

  • ایجاد منحنی برای خطوط Shutlines Creating Curves for the Shutlines

  • استفاده از Shutlines Applying the Shutlines

  • ساخت آرم Building the Logo

  • افزودن جزئیات نهایی به چراغها Adding Final Details to the Lights

  • ارائه تصویر ما در KeyShot Rendering Our Image in KeyShot

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی اشکال آلی و پیچیده با استفاده از T-Splines در کرگدن
جزییات دوره
7h 10m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Jean Gorospe
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jean Gorospe Jean Gorospe

ژان گوروسپ در صنعت طراحی در 13 سال گذشته در طیف گسترده ای از شرکت ها از جمله جواهرات ، بازی های ویدیویی و استودیوهای ساخت کار کرده است. مهارت های وی شامل همه چیز از مدل سازی شخصیت با کیفیت بالا ، مدل سازی CAD برای نمونه سازی جواهرات و مجسمه سازی دیجیتال برای تولید CNC است. او زندگی می کند و در حال حاضر برای دیوید وب به عنوان طراح ارشد CAD در شهر نیویورک کار می کند.