****همیشه به روز با درس های جدید****
سفر توسعه بازی خود را با Unreal Engine 5 آغاز کنید.
چه یک توسعهدهنده بازی مبتدی، برنامهنویس، هنرمند یا طراح باشید، Unreal Engine 5 همه چیزهایی را که به عنوان یکی از محبوبترین و پرکاربردترین موتورهای بازی توسط حرفهایها نیاز دارید به شما ارائه میدهد. این دوره برای همه کسانی است که درگیر بازی هستند. توسعه برای تمام سطوح مهارت، زیرا ما نه تنها یک بازی Unreal Engine 2D را از ابتدا تا انتها کدنویسی می کنیم، بلکه طراحی و توسعه می دهیم.
با ویژگی اصلی آن: طرحهای Unreal Engine 5 مستقیماً به ساخت بازی بروید. یک بازی کامل را بدون نوشتن یک خط کد برنامه ریزی کنید. بدون نیاز به تجربه!
هنگامی که ما یک پلتفرم RPG دوبعدی چند نفره Unreal Engine 5 ایجاد می کنیم، همزمان با یادگیری سریع از آن لذت ببرید. خواهید دید که شروع چقدر آسان است و چقدر سریع می توانید بازی های خود را بسازید. از همان ابزارهایی که استودیوهای AAA در پروژه های خود استفاده می کنند استفاده کنید. همه چیز رایگان است.
در پایان این دوره، شما یک پلتفرمر دو بعدی RPG چندنفره Unreal Engine 5 را ایجاد و کدنویسی میکنید که ویدیوهای آن را آسان و عمیق دنبال میکنید. برای ساختن بازیهای دو بعدی خود در Unreal Engine 5، جریانهای کاری، ابزارها و مهارتهای جدیدی را یاد خواهید گرفت.
این دوره همه چیزهایی را که برای شروع توسعه بازیهای دوبعدی باید بدانید را پوشش میدهد، از جمله:
نمای کلی و پیمایش Unreal Engine 5
طرحهای Unreal Engine 5
چند نفره Unreal Engine 5
وارد کردن داراییهای دو بعدی
طراحی محیط با استفاده از کاشیها و نقشههای کاشی
حرکت ایجاد کاراکتر (پریدن، دویدن، ضربه زدن...)
ایجاد دشمن با استفاده از هوش مصنوعی Unreal Engine
انیمیشن شخصیت با استفاده از Sprites Flipbooks (هم برای بازیکن و هم برای دشمن)
سیستم آسیب و سلامت Unreal Engine (هم برای بازیکن و هم برای دشمن)
تجربه و سیستم تراز
رابط های کاربری (نوارهای سلامت و تجربه، صفحه مرگ، منوی انتخاب کاراکتر...)
جلوه های ویدیویی و صوتی (VFX و SFX)
سیستم دوربین Unreal Engine
مکانیک بالا رفتن از طناب و نردبان
متن رزم شناور
منابع مفید (که روند توسعه بازی شما را آسان می کند)
من همچنین پروژه تمام شده را در اختیار شما قرار می دهم تا بتوانید در حین دنبال کردن دوره، آن را همانطور که می خواهید بررسی کنید.
بهترین روش توسعه بازی را از یک توسعه دهنده منتشر شده بیاموزید.
نام من مصطفی است و من کارگردان و توسعه دهنده Farmtale در Steam هستم که فقط با Unreal Engine Blueprints ساخته شده است. با سالها تجربه در ساخت بازی و آموزش، در هر مرحله در کنار شما خواهم بود. راههای زیادی برای توسعه و کدنویسی بازیها وجود دارد که برخی بهتر از بقیه هستند. من ابزارها و نکات مختلف بهینه سازی را برای دستیابی به عملکرد آماده بازی به شما نشان خواهم داد.
اکنون ثبت نام کنید، به انجمن توسعه دهندگان بازی انحصاری ما دسترسی داشته باشید و نتایج واقعی را ببینید.
در درس 1 می بینمت!
مصطفی نافعی
پروژه کلاس شما ایجاد یک پلتفرم RPG 2 بعدی چندنفره با استفاده از طرحهای Unreal Engine با ویدیوهای آسان دنبالهدار است. در صورت تمایل می توانید دشمنان یا شخصیت های سفارشی خود را اضافه کنید (یا از وب سایت maples.im برای تولید کاراکترهای بیشتر استفاده کنید).
برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه، می توانید پیشرفت خود را در هر مرحله به اشتراک بگذارید.
از دیدن کارهای همه هیجان زده هستم!
توسعه دهنده و ناشر بازی
Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.
ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دورههای باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.
ما پیشنهاد میکنیم دورههایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.
نمایش نظرات