آموزش استفاده از Multi Map Exporter در ZBrush

Using the Multi Map Exporter in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، با افزونه Multi Map Exporter برای ZBrush 4 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر. در این آموزش ZBrush، با افزونه Multi Map Exporter برای ZBrush 4 آشنا می شویم. هنگام استفاده از ZBrush پیچیده تر مدل‌هایی که در برنامه‌های کاربردی دیگر ایجاد می‌کنید، بسیار مهم است که بتوانید انواع مختلف نقشه را به طور موثر صادر کنید. در این سری از درس ها، استفاده از افزونه Multi Map Exporter را برای سرعت بخشیدن به گردش کار ایجاد نقشه بررسی خواهیم کرد. ما با نصب افزونه و بررسی انواع نقشه و گزینه های موجود در Multi Map Exporter شروع خواهیم کرد. سپس نحوه صادرات نقشه‌ها را برای SubTools تک و چندگانه، از جمله بافت‌های رنگی، نقشه‌های انسداد محیط، نقشه‌های جابجایی، نقشه‌های نرمال و نقشه‌های حفره بررسی خواهیم کرد. ما همچنین توضیح خواهیم داد که چگونه این افزونه به شما امکان می دهد هندسه خود را صادر کنید. ما با بررسی یکی از مفیدترین ویژگی‌های این افزونه، یعنی امکان صادر کردن نقشه‌های ادغام‌شده روی چندین SubTool، کار را به پایان خواهیم رساند. در پایان، ایده بسیار بهتری در مورد نحوه ادغام این افزونه قدرتمند در گردش کار ZBrush خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از Multi Map Exporter در ZBrush Using the Multi Map Exporter in ZBrush

  • نصب صادرکننده چند نقشه Installing the Multi Map Exporter

  • نمای کلی افزونه و گزینه ها Plugin Overview and Options

  • صادر کردن نقشه های بافت رنگی Exporting Color Texture Maps

  • صدور نقشه های عادی و جابجایی Exporting Normal and Displacement Maps

  • صادرات انسداد محیطی و نقشه های حفره Exporting Ambient Occlusion and Cavity Maps

  • صادرات هندسه Exporting Geometry

  • ادغام چندین نقشه Merging Multiple Maps

نمایش نظرات

آموزش استفاده از Multi Map Exporter در ZBrush
جزییات دوره
0h 32m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.