آموزش Unreal Engine 5 (UE5): دوره کامل مبتدیان

Unreal Engine 5 (UE5): Complete Beginners Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: سریعترین راه برای شروع کار با Unreal Engine 5 Unreal Engine Unreal Engine 5 طراحی بازی طراحی معماری طراحی محصول پیش نیازها: بدون نیاز به پیش نیاز

*سخنرانی های کاملاً جدید اضافه شده در این ماه*:

  • حرکت شخصیت ها و انیمیشن ها از ابتدا

  • UE5 Metahumans (ایجاد و انیمیشن)


به یک نگاه جامع مبتدیان به Unreal Engine 5 جدید خوش آمدید. UE5 توسط حرفه ای ها و مبتدیان به طور یکسان برای ایجاد محتوای واقعی خیره کننده با کمک سیستم جدید نورپردازی Lumen و موتور هندسه مجازی Nanite استفاده می شود. شروع به‌عنوان یک توسعه‌دهنده بازی، معماری یا محصول و ایجاد محتوای شگفت‌انگیز هرگز آسان‌تر نبوده است.


ما شما را در عرض چند ساعت از Unreal Engine Zero به Hero خواهیم رساند و همه چیز را از طرح کلی UE5 تا ایجاد یک بازی کاملاً کاربردی پوشش می دهیم.


فقط مقداری از آنچه دوره پوشش می دهد:

  • مقدمه ای بر Unreal Engine 5

    • نمای کلی رابط کاربری جدید UE5

    • نحوه راه اندازی اولین پروژه

    • ایجاد اولین سطح شما

    • تنظیم نوردهی دستی و کاوش حجم پس از فرآیند


  • معرفی کامل مواد و شیدرها

    • نحوه ساخت مواد با استفاده از ویرایشگر گره مواد

    • نحوه ایجاد مواد اصلی و نمونه برای کاهش آسان تلاش‌های مادی


  • بازار غیرواقعی را کاوش کنید

    • نحوه استفاده از Unreal Marketplace برای امتیاز دادن به مش‌ها، مواد، توابع و موارد دیگر رایگان و غیررایگان


  • مبانی روشنایی موتور غیر واقعی

    • معرفی کامل از انواع مختلف نورپردازی در UE5

    • نحوه استفاده از پخت سبک نقشه برای ایجاد محیط های زیبای قابل پخش

    • مروری بر تنظیمات جرم نور

    • نحوه رفع مشکلات رایج نقشه نور

  • جدید: موتور روشنایی لومن

    • مقدمه ای در مورد نحوه عملکرد موتور روشنایی لومن برای ایجاد نورپردازی محیطی در زمان واقعی شگفت انگیز

    • نحوه ایجاد مواد پرتاب کننده که هم نور مستقیم و هم غیرمستقیم را در زمان واقعی ایجاد می کنند

  • جدید: هندسه مجازی Nanite

    • معرفی Nanite اکنون اجازه می دهد میلیون ها مش پلی به علاوه بدون مشکلات عملکرد به صحنه شما اضافه شود

    • نحوه ایجاد دارایی های Nanite از مش های موجود

    • بحث‌هایی در مورد محدودیت‌های Nanite مانند اضافه برداشت و نحوه غلبه بر این محدودیت‌ها

  • کتابخانه یکپارچه پل Quixel (Megascans)

    • نحوه شروع کار با Quixel Bridge و Megascan مش‌های مستقیماً از رابط UE5

    • نگاهی به مواد از پیش ساخته شده رایگان Quixel Bridge

  • وارد کردن مش ها و دارایی های خارجی به Unreal Engine 5

    • توضیحاتی در مورد نحوه وارد کردن فایل‌های FBX مستقیم به UE5

    • نحوه رفع مشکلات احتمالی مواد در هنگام واردات

  • معرفی کامل بر موتور اسکریپت بصری شده Blueprint

    • نحوه ساخت اولین طرح‌های اولیه و ایجاد رویدادها در UE5

    • نمونه‌های عمیق‌تر ایجاد اولین نقشه‌های UE5 شما

    • نحوه ایجاد و استفاده از متغیرها و توابع Blueprint

    • نحوه ساختن یک سیستم سلامت و آسیب طرح اولیه که در زمان واقعی به روز می شود

  • سپس یک بازی کاملاً کاربردی می سازیم که مفاهیم اضافی مانند:

    را پوشش می دهد
    • برنامه ریزی یک پروژه

    • راه اندازی یک پروژه برای اولین بار

    • مجسمه‌سازی مناظر و زمین‌ها

    • مواد نقاشی روی مناظر

    • ایجاد مواد "خودکار" که مواد مختلف را بر اساس شیب زمین رنگ می کند

    • نحوه ایجاد آب‌های واقعی مانند اقیانوس‌ها و دریاچه‌ها

    • افزودن انواع شاخ و برگ (گیاهان، علف های هرز، گل ها، درختان و غیره) با استفاده از ایجاد کننده شاخ و برگ UE5

    • وارد کردن، تقلب و افزودن انیمیشن به کاراکترها

    • ایجاد یک پوشش HUD (نمایشگر سر بالا) روی صفحه که نوارهای پیشرفت در زمان واقعی را نشان می دهد

    • ایجاد کش های اولیه مواد غذایی

    • معرفی سیستم VFX Unreal's Niagra

    • نحوه استفاده از تیک رویداد و رویدادهای زمان‌بندی شده در UE5

    • و خیلی چیزهای دیگر...


  • با نحوه وارد کردن و متحرک کردن کاراکترها از ابتدا آشنا شوید

    • کاراکتر مش ها و انیمیشن ها را بارگیری کنید

    • تنظیم کامل کاراکتر با کلیدهای ورودی (بیکار، راه رفتن، دویدن و پرش)

    • ترکیب انیمیشن کاراکتر


  • مقدمه ای بر UE5 Metahumans (انسان دیجیتال)

    • با نحوه استفاده از Metahuman Creator برای ایجاد شخصیت های شگفت انگیز انسانی واقعی آشنا شوید

    • معرفی اولیه انیمیشن متاهومن، دکل اسکلتی متاهومن، و ترتیب‌دهنده سینمایی.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر Unreal Engine 5 Introduction to Unreal Engine 5

  • مقدمه دوره Introduction to the Course

  • Unreal Engine 5 را دانلود و نصب کنید Download and Install Unreal Engine 5

  • قرار گرفتن در معرض و حجم پس از پردازش Exposure and Post Processing Volumes

مقدمه ای بر Unreal Engine 5 Introduction to Unreal Engine 5

  • مقدمه دوره Introduction to the Course

  • Unreal Engine 5 را دانلود و نصب کنید Download and Install Unreal Engine 5

  • ایجاد اولین سطح UE5 شما Creating Your First UE5 Level

  • ایجاد اولین سطح UE5 شما Creating Your First UE5 Level

  • قرار گرفتن در معرض و حجم پس از پردازش Exposure and Post Processing Volumes

مواد Unreal Engine 5 Unreal Engine 5 Materials

  • مقدمه ای بر مواد UE5 Introduction to UE5 Materials

  • ایجاد مواد اصلی و نمونه Creating Master and Instance Materials

مواد Unreal Engine 5 Unreal Engine 5 Materials

  • مقدمه ای بر مواد UE5 Introduction to UE5 Materials

  • ایجاد مواد اصلی و نمونه Creating Master and Instance Materials

Epic Unreal Engine Marketplace Epic Unreal Engine Marketplace

Epic Unreal Engine Marketplace Epic Unreal Engine Marketplace

  • استفاده از Epic Unreal Marketplace Using the Epic Unreal Marketplace

  • استفاده از Epic Unreal Marketplace Using the Epic Unreal Marketplace

مبانی نورپردازی UE5 UE5 Lighting Basics

  • تنظیمات جرم نور Light Mass Settings

  • چگونه مشکلات معمول نقشه نور را رفع کنیم How to Fix Common Light Map Issues

مبانی نورپردازی UE5 UE5 Lighting Basics

  • مقدمه ای بر نورپردازی UE5 و انواع نور Introduction to UE5 Lighting and Light Types

  • مقدمه ای بر نورپردازی UE5 و انواع نور Introduction to UE5 Lighting and Light Types

  • ایجاد نقشه های نور Creating Light Maps

  • ایجاد نقشه های نور Creating Light Maps

  • تنظیمات جرم نور Light Mass Settings

  • چگونه مشکلات معمول نقشه نور را رفع کنیم How to Fix Common Light Map Issues

موتور روشنایی لومن UE5 UE5 Lumen Lighting Engine

موتور روشنایی لومن UE5 UE5 Lumen Lighting Engine

  • مقدمه ای بر لومن Introduction to Lumen

  • مقدمه ای بر لومن Introduction to Lumen

  • استفاده از مواد انتشار دهنده با لومن Using Emissive Materials with Lumen

  • استفاده از مواد انتشار دهنده با لومن Using Emissive Materials with Lumen

هندسه مجازی Nanite Nanite Virtualized Geometry

  • ساختن اشیاء نانیت Building Nanite Objects

  • اجتناب از اضافه برداشت در Nanite Avoiding Overdraw in Nanite

هندسه مجازی Nanite Nanite Virtualized Geometry

  • مقدمه ای بر هندسه مجازی Nanite Introduction to Nanite Virtualized Geometry

  • مقدمه ای بر هندسه مجازی Nanite Introduction to Nanite Virtualized Geometry

  • ساختن اشیاء نانیت Building Nanite Objects

  • اجتناب از اضافه برداشت در Nanite Avoiding Overdraw in Nanite

با استفاده از UE5s یکپارچه Quixel Bridge و Megascans Library Using UE5s Integrated Quixel Bridge and Megascans Library

  • استفاده از مواد از پیش ساخته شده پل کویکسل Using Pre-Built Quixel Bridge Materials

با استفاده از UE5s یکپارچه Quixel Bridge و Megascans Library Using UE5s Integrated Quixel Bridge and Megascans Library

  • شروع کار با Quixel Bridge و Megascans Getting Started with Quixel Bridge and Megascans

  • شروع کار با Quixel Bridge و Megascans Getting Started with Quixel Bridge and Megascans

  • استفاده از مواد از پیش ساخته شده پل کویکسل Using Pre-Built Quixel Bridge Materials

وارد کردن دارایی های خارجی و مش ها به UE5 Importing External Assets and Meshes to UE5

وارد کردن دارایی های خارجی و مش ها به UE5 Importing External Assets and Meshes to UE5

  • مش ها و مواد FBX را به UE5 وارد کنید Import FBX Meshes and Materials into UE5

  • مش ها و مواد FBX را به UE5 وارد کنید Import FBX Meshes and Materials into UE5

مقدمه ای بر Blueprint Visual Scripting Introduction to Blueprint Visual Scripting

  • اولین پروژه طرح اولیه شما Your First Blueprint Project

  • متغیرهای طرح اولیه Blueprint Variables

  • توابع طرح اولیه Blueprint Functions

مقدمه ای بر Blueprint Visual Scripting Introduction to Blueprint Visual Scripting

  • مقدمه ای بر بلوپرینت Introduction to Blueprints

  • مقدمه ای بر بلوپرینت Introduction to Blueprints

  • اولین پروژه طرح اولیه شما Your First Blueprint Project

  • متغیرهای طرح اولیه Blueprint Variables

  • توابع طرح اولیه Blueprint Functions

  • سیستم های سلامت و آسیب Health and Damage Systems

  • سیستم های سلامت و آسیب Health and Damage Systems

ساخت اولین بازی ما: Castaway Building our First Game: Castaway

  • معرفی بازی Castaway Castaway Game Introduction

  • برنامه ریزی اولین بازی ما Planning our First Game

  • راه اندازی پروژه ما Setting Up Our Project

  • مجسمه سازی مناظر و زمین Sculpting Landscapes and Terrain

  • نقاشی منظره و مواد منظره Landscape Painting and Landscape Materials

  • ایجاد پوشش HUD Creating the HUD Overlay

  • انبار غذا و سیستم VFX نیاگرا Food Caches and Niagra VFX System

  • ساخت مکانیک بازی Building the Game Mechanics

ساخت اولین بازی ما: Castaway Building our First Game: Castaway

  • معرفی بازی Castaway Castaway Game Introduction

  • برنامه ریزی اولین بازی ما Planning our First Game

  • راه اندازی پروژه ما Setting Up Our Project

  • مجسمه سازی مناظر و زمین Sculpting Landscapes and Terrain

  • نقاشی منظره و مواد منظره Landscape Painting and Landscape Materials

  • بدنه های آبی UE5 UE5 Water Bodies

  • بدنه های آبی UE5 UE5 Water Bodies

  • افزودن انواع شاخ و برگ Adding Foliage Variations

  • افزودن انواع شاخ و برگ Adding Foliage Variations

  • افزودن مش های Nanite به Landscape Adding Nanite Meshes to Landscape

  • افزودن مش های Nanite به Landscape Adding Nanite Meshes to Landscape

  • واردات و تقلب شخصیت ما Importing and Rigging Our Character

  • واردات و تقلب شخصیت ما Importing and Rigging Our Character

  • ایجاد پوشش HUD Creating the HUD Overlay

  • انبار غذا و سیستم VFX نیاگرا Food Caches and Niagra VFX System

  • ساخت مکانیک بازی Building the Game Mechanics

  • تیک رویداد و رویدادهای زمان‌بندی شده Event Tick and Timed Events

  • تیک رویداد و رویدادهای زمان‌بندی شده Event Tick and Timed Events

  • اتمام بازی Finishing Up the Game

  • اتمام بازی Finishing Up the Game

[جدید] حرکت شخصیت و انیمیشن از ابتدا [NEW] Character Movement and Animation From Scratch

  • اضافه کردن انیمیشن های شخصیتی Adding Character Animations

[جدید] حرکت شخصیت و انیمیشن از ابتدا [NEW] Character Movement and Animation From Scratch

  • دانلود دارایی های شخصیت Download Character Assets

  • دانلود دارایی های شخصیت Download Character Assets

  • تنظیم کاراکتر Character Setup

  • تنظیم کاراکتر Character Setup

  • حرکت شخصیت Character Movement

  • حرکت شخصیت Character Movement

  • اضافه کردن انیمیشن های شخصیتی Adding Character Animations

[جدید] UE5 Metahumans [NEW] UE5 Metahumans

  • انیمیشن های متاهومن Metahuman Animations

[جدید] UE5 Metahumans [NEW] UE5 Metahumans

  • خلق یک شخصیت فراانسانی Creating a Metahuman Character

  • خلق یک شخصیت فراانسانی Creating a Metahuman Character

  • انیمیشن های متاهومن Metahuman Animations

یک تشکر بزرگ از شما A Huge Thank You

یک تشکر بزرگ از شما A Huge Thank You

  • متشکرم! Thank You!

  • متشکرم! Thank You!

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش Unreal Engine 5 (UE5): دوره کامل مبتدیان
جزییات دوره
9 hours
45
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
9,522
4.5 از 5
ندارد
دارد
دارد
Tyler DeLange
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tyler DeLange Tyler DeLange

هنرمند سه بعدی و متخصص داده