آموزش SOLIDWORKS 2024 Essential Training

SOLIDWORKS 2024 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: SOLIDWORKS برترین نرم افزار طراحی محصول است که به شما امکان می دهد راه حل های نوآورانه را سریعتر به بازار ارائه دهید. در این دوره، گابریل کوربت به شما یاد می دهد که چگونه قطعات و مجموعه های آماده ساخت و همچنین نقشه های دقیق و صورتحساب های مواد را در SOLIDWORKS 2024 بسازید. یاد بگیرید که چگونه طرح های دوبعدی ایجاد کنید و سپس آنها را اکسترود کنید، بچرخانید، بلند کنید و جارو کنید. ویژگی های موجود در اشیاء سه بعدی نحوه ایجاد برش ها و ایجاد سوراخ های استاندارد را بیابید و تکنیک های مدل سازی پیشرفته تر را با استفاده از بلوک ها، آینه کاری و ابزارهای الگوی SOLIDWORKS کشف کنید. سپس بهترین روش‌ها را برای کنار هم قرار دادن قطعات در مجموعه‌ها و ایجاد نقشه‌های دقیق مرور کنید. با گابریل در این دوره همراه باشید و یاد بگیرید که از تمام ابزارهای طراحی اصلی در سالیدورکس استفاده کنید و اصول طراحی را برای هموار کردن راه برای مفاهیم و طرح های سطح بالاتر داشته باشید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • مدلسازی سه بعدی CAD را با SOLIDWORKS 2024 بیاموزید Learn 3D CAD modeling with SOLIDWORKS 2024

1. مقدمه ای بر SOLIDWORKS 1. Introduction to SOLIDWORKS

  • بهبود رابط برای SOLIDWORKS 2024 Interface improvements for SOLIDWORKS 2024

  • راه اندازی SOLIDWORKS برای اولین بار Launching SOLIDWORKS for the first time

  • اندازه گیری Measuring

  • ذخیره، تغییر نام و مدیریت فایل ها Saving, renaming, and managing files

  • الگوهای SOLIDWORKS SOLIDWORKS templates

  • پیمایش در فضای کاری سه بعدی Navigating in the 3D workspace

2. راه اندازی سریع SOLIDWORKS 2. SOLIDWORKS Quick Start

  • ساختن اولین مجموعه شما Building your first assembly

  • اولین نقاشی CAD خود را انجام دهید Making your first CAD drawing

  • مراحل اولیه مدل سازی سه بعدی Basic steps for 3D modeling

  • ایجاد اولین قسمت سه بعدی شما Creating your first 3D part

3. مدل سازی قسمت پایه 3. Basic Part Modeling

  • انتخاب رنگ Selecting colors

  • ایجاد سیستم مختصات مرجع Creating reference coordinate systems

  • با استفاده از ویژگی Extruded Cut Using the Extruded Cut feature

  • ایجاد برش های چرخشی Making revolved cuts

  • استفاده از مواد، رنگ ها، و پرداخت Applying materials, colors, and finishes

  • ایجاد ویژگی های چرخشی Creating revolved features

  • با استفاده از ویژگی Extrude Using the Extrude feature

  • درک روابط Understanding relationships

  • یافتن خواص جرمی Finding mass properties

  • کار با ابعاد Working with dimensions

  • ایجاد طرح ها Creating sketches

  • گزینه های سیستم، واحدها و الگوها System options, units, and templates

4. Sketch Tools 4. Sketch Tools

  • منحنی معادله محور Equation driven curve

  • کار با بیضی و مخروط Working with ellipses and conics

  • کپی و الگوبرداری از متن طرح Copying and patterning sketch text

  • ابزارهای خط و خط مرکزی Line and Centerline tools

  • با استفاده از ابزار Spline Using the Spline tool

  • ایجاد متن Creating text

  • ترسیم چند ضلعی ها Sketching polygons

  • دایره ها و کمان ها Circles and arcs

  • استفاده از معادلات و متغیرهای مرتبط Using equations and linked variables

  • جوهر طرح Sketch Ink

  • با استفاده از ابزار Rectangle Using the Rectangle tool

  • شکاف های طراحی Drawing slots

5. طرح ها را اصلاح کنید 5. Modify Sketches

  • با استفاده از ابزار Mirror Using the Mirror tools

  • پاک کردن، لغو، و انجام مجدد اقدامات Erasing, undoing, and redoing actions

  • ایجاد الگوهای تکرار شونده در یک طرح Creating repeating patterns in a sketch

  • استفاده از خطوط ساختمانی Using construction lines

  • جابجایی، کپی، چرخش و مقیاس‌بندی Moving, copying, rotating, and scaling

  • ایجاد هندسه افست Creating offset geometry

  • کوتاه کردن و گسترش یک طرح Trimming and extending a sketch

  • با استفاده از ابزار Convert Entities Using the Convert Entities tool

  • افزودن فیله و پخ به طرح ها Adding fillets and chamfers to sketches

6. هندسه مرجع 6. Reference Geometry

  • ایجاد یک سیستم مختصات Creating a coordinate system

  • طرح های مفهومی Concept sketches

  • نمای نشانه گذاری Markup view

  • ساختن یک محور Making an axis

  • کار با هواپیما Working with planes

7. اصلاحات قسمت 7. Part Modifications

  • اعمال پیش نویس Applying draft

  • افزودن فیله به قسمتی Adding fillets to a part

  • با استفاده از دستور Shell Using the Shell command

  • با استفاده از دستور Mirror Using the Mirror command

  • ایجاد الگوهای دایره ای Creating circular patterns

  • ایجاد الگوهای خطی Creating linear patterns

  • لبه های پخ Chamfering edges

8. مدل سازی قسمت پیشرفته 8. Advanced Part Modeling

  • بررسی مجموعه ابزارهای موجود Review of available tool sets

  • مقدمه ای بر ابزارهای ورق فلزی Introduction to Sheet Metal tools

  • ویرایش مستقیم: Move/Copy Bodies Direct editing: Move/Copy Bodies

  • ویرایش مستقیم: اسپلیت Direct editing: Split

  • ویرایش مستقیم: ترکیب Direct editing: Combine

  • مقدمه ای بر جوشکاری Introduction to Weldments

  • ایجاد برش های بلند Making lofted cuts

  • منحنی پروژه Project Curve

  • ویرایش مستقیم: Move Face Direct editing: Move Face

  • رئیس/پایگاه مرزی Boundary Boss/Base

  • ابزار برش Slice tool

  • استفاده از سطوح برای ساخت مدل های جامد Using surfaces to build solid models

  • با استفاده از دستور Wrap Using the Wrap command

  • ابزار تقاطع Intersect tool

  • ابزارهای سطحی Surface tools

  • اشکال بلند با منحنی های راهنما Lofted shapes with guide curves

  • ابزار لفت Loft tool

  • ایجاد برش های جارو شده Making swept cuts

  • ایجاد اشکال جارو شده Creating swept shapes

  • کار با تنظیمات Working with configurations

9. جادوگر سوراخ 9. Hole Wizard

  • شکاف های جادوگر سوراخ Hole Wizard Slots

  • جادوگر گل میخ رزوه ای خارجی External Threaded Stud Wizard

  • بهترین روش ها برای استفاده از Holewizard Best practices for using the Holewizard

  • تعیین موقعیت حفره ها در سه بعدی Positioning holes in 3D

  • شروع کار با Hole Wizard Getting started with the Hole Wizard

10. بلوک 10. Blocks

  • ایجاد بلوک Creating blocks

  • با استفاده از بلوک های طرح Using sketch blocks

  • طراحی با بلوک Designing with blocks

11. ساختمان مجامع 11. Building Assemblies

  • استفاده از کلید Q برای ارجاع سریع Using the Q key for quick references

  • شروع یک مونتاژ Starting an assembly

  • ایجاد الگوهای دایره ای Creating circular patterns

  • کار با زیر مجموعه ها Working with subassemblies

  • ساخت الگوهای خطی Making linear patterns

  • کپی کردن، جابجایی و چرخش قطعات Copying, moving, and rotating parts

  • دانلود قطعات اینترنتی Downloading internet parts

  • با استفاده از جعبه ابزار Using the Toolbox

  • جفت شدن قطعات با هم در یک مجموعه Mating parts together in an assembly

12. جفت های پیشرفته 12. Advanced Mates

  • جفت گیری قطعات با Path Mate Mating parts with Path Mate

  • جفت مغناطیسی Magnetic Mates

  • جفت گیری قطعات با Advanced Mates Mating parts with Advanced Mates

  • جفت مکانیکی Mechanical Mates

  • ناشر دارایی برای Magnetic Mates Asset Publisher for Magnetic Mates

  • ایجاد کامپوننت Mates Creating component Mates

  • جفت گیری قطعات با تراز کردن هواپیماها Mating parts by aligning planes

13. مدلسازی درون متنی 13. In-Context Modeling

  • استفاده از طرح های طرح بندی Using layout sketches

  • استفاده از جادوگر سوراخ در زمینه Using the Hole Wizard in context

  • پیوند دادن طرح ها به قسمت های دیگر Linking sketches to other parts

14. استفاده از جداول طراحی 14. Using Design Tables

  • استفاده از جداول طراحی Using design tables

  • کار با محاسبات پیچیده Working with complex calculations

  • مجموعه های ساختمانی با جداول طراحی Building assemblies with design tables

  • انتخاب پیکربندی اجزا Selecting component configurations

  • افزودن به جداول طراحی Adding to design tables

15. نقشه های قسمت 15. Part Drawings

  • گزینه های ترسیم و ویژگی های برگه Drawing options and sheet properties

  • انتخاب زاویه پرتاب صحیح Choosing the correct projection angle

  • افزودن نماهای مدل به نقاشی Adding model views to a drawing

  • کار با الگوهای طراحی Working with drawing templates

16. ابعاد 16. Dimensioning

  • با استفاده از ابزار Autodimension Using the Autodimension tool

  • ایجاد ابعاد مختصات Creating ordinate dimensions

  • ابعاد سوراخ ها و ویژگی های منحنی Dimensioning holes and curved features

  • ایجاد نمادهای ابعاد کلی Creating general dimension notations

17. توضیحات عمومی اضافه کنید 17. Add General Annotations

  • افزودن نماهای خاص به نقاشی های خود Adding special views to your drawings

  • استفاده از معادلات برای خواص سفارشی Using Equations for Custom Properties

  • پیوند یادداشت های طراحی Linking drawing notes

  • با استفاده از کتابخانه طراحی Using the Design Library

  • افزودن خواص سفارشی Adding custom properties

  • اضافه کردن حاشیه نویسی Adding annotations

18. نقشه های مونتاژ 18. Assembly Drawings

  • حالت جزئیات Detailing Mode

  • ایجاد نمای انفجاری Making an exploded view

  • اضافه کردن بادکنک به نقاشی مونتاژ Adding balloons on an assembly drawing

  • افزودن مجموعه ها به نقشه ها Adding assemblies to drawings

  • از جمله صورتحساب مواد Including a bill of materials

  • اضافه کردن ویژگی های سفارشی و ویرایش Adding in custom properties and revision

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش SOLIDWORKS 2024 Essential Training
جزییات دوره
10h
129
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,674
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Corbett Gabriel Corbett

گابریل کوربت یک طراح محصول، مدرس و سخنران با تجربه است.

گابریل دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک است و در 18 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او قبلاً صاحب یک ماشین‌فروشی نمونه اولیه بود که قطعاتی را برای سازمان‌های مهمی مانند آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL) و پاناسونیک می‌ساخت. گابریل با ترکیب تجربه طراحی جامد و مهارت در دنیای واقعی در ساخت محصولات، توانایی منحصر به فرد در طراحی سریع و موثر محصولات را دارد. او مرتباً با شرکت‌ها در مورد روش‌های ساخت و طراحی بهتر و کارآمدتر مشورت می‌کند.

گابریل با بسیاری از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های تأسیس شده کار کرده و محصولاتی را برای بازارهای مصرف‌کننده، صنعتی و پزشکی توسعه داده است. او روی همه جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی محصول، مهندسی، بازاریابی، فروش و مدیریت کار کرده است.

گابریل از سال 2011 نویسنده Lynda.com بوده و دوره هایی را در مورد SOLIDWORKS، Onshape، rapid ایجاد کرده است. نمونه سازی و صدور گواهینامه او گروه کاربری SOLIDWORKS Orange County را اداره می کند و SOLIDWORKS و ماشینکاری CNC را در کالج Irvine Valley تدریس کرده است. علاوه بر این، او شرکت مهندسی طراحی خود به نام Tiger Industrial Inc را اداره می کند. او در SOLIDWORKS World در دالاس، سن دیگو، فلوریدا و لس آنجلس ارائه کرده است.

علائق گابریل شامل سرمایه گذاری های جدید، عکاسی، سفر ماجراجویی، موج سواری است. ، دوچرخه سواری در کوهستان، و پدل بردینگ ایستاده.