آموزش نوشتن بازی های دو بعدی با سی شارپ و یونیتی

Learn To Write 2D Games with C# and Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول اولیه سی شارپ و یونیتی را بدست آورید و به سمت ایجاد اولین تیرانداز فضایی خود بروید - بازی کامل با منبع گنجانده شده است یاد بگیرید چگونه بازی های خود را بسازید درک نحوه نوشتن کدهای قابل استفاده مجدد که می توانند در بازی های دیگر استفاده مجدد شوند یاد بگیرید چگونه ابزارهای خود را برای توسعه بازی زبان سی شارپ را یاد گرفته اید نحوه استفاده از بسیاری از الگوهای طراحی مفید را بدانید پیش نیازها: رایانه شخصی یا مک رایانه برخی از تجربه برنامه نویسی مفید است اما ضروری نیست

آیا همیشه می‌خواستید بازی‌های خود را بسازید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟

شاید شما Unity را امتحان کردید، اما واقعاً نتوانستید از آن استفاده کنید.

یا شاید فقط می خواهید برنامه نویس بازی های بهتری شوید.

به هر دلیلی، این دوره برای شما مناسب است.

آموزش ساخت بازی در Unity. اما نه تنها این، یاد بگیرید که آن را به روشی درست انجام دهید، مانند برنامه نویسان حرفه ای بازی.

واقعیت این است که راه های زیادی برای ایجاد بازی وجود دارد. این نیاز به مهارت دارد، اما برای دریافت بهترین نتایج، باید کارها را به روش درست انجام دهید.

دوره های برنامه نویسی بازی های زیادی در Udemy وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها راه درست انجام آن را به شما آموزش می دهند.

مفاهیم مهمی که در این دوره گنجانده شده است و بسیاری شامل آنها نمی شوند به شرح زیر است:

روش‌های خوب و بد را بیاموزید و بتوانید روی تمرین‌های خوب تمرکز کنید.
الگوهای طراحی را بیاموزید و چگونه آنها را عملی کنید.
منطق بازی و فیزیک را بدانید.
با نحوه پاک‌نویسی آشنا شوید. و کد قابل نگهداری.
بیاموزید که چگونه به refactor کردن (چه چیزی است و چگونه آن را انجام دهید).
با نحوه ایجاد ابزارهای خود برای توسعه بازی آشنا شوید.
با نحوه ایجاد اجزای سفارشی آشنا شوید

> دوره های بسیار کمی این مفاهیم را آموزش می دهند، اما باید اجباری باشند.

چرا؟

زیرا عدم یادگیری این موارد منجر به ایجاد کدهای باگ می شود و تکمیل پروژه ها بسیار بیشتر طول می کشد. با یادگیری روش درست ساخت بازی، زندگی را برای خود آسان‌تر می‌کنید و در واقع بسیار سازنده‌تر و برنامه‌نویسی توانا می‌شوید. توسعه‌دهنده بازی‌های حرفه‌ای کدی را مانند این توسعه می‌دهد، شما نیز باید.

برای شرکت در این دوره به چه تجربه‌ای نیاز دارم؟

هیچ تجربه قبلی لازم نیست. Goran Lochert، مدرس دوره شما یک توسعه دهنده بازی خبره است که روی بازی های زیادی در چارچوب های زیادی کار کرده است. او همچنین یک توسعه‌دهنده رسمی Oracle جاوا، و مشارکت‌کننده رسمی در LIBGDX و سایر چارچوب‌های بازی است.

او مهارت‌ها و تجربیات بسیار خوبی با Unity3D دارد.

در نتیجه، اگر نگوییم با تجربه‌ترین توسعه‌دهندگان بازی‌های Unity در Udemy، از یکی از با تجربه‌ترین توسعه‌دهندگان بازی‌های یونیتی در Udemy یاد می‌گیرید، به این معنی که می‌توانید مطمئن باشید که نه تنها با دنبال کردن این دوره، نحوه ایجاد بازی‌های خود را یاد خواهید گرفت، بلکه همچنین روش درست ایجاد کد بازی خود را یاد خواهید گرفت.

چرا ثبت نام در این دوره بهترین تصمیمی است که می توانید بگیرید.

این دوره همه چیزهایی را که برای ایجاد بازی های خود در Unity نیاز دارید به شما آموزش می دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این دوره نه تنها به شما یاد می‌دهد که چگونه بازی‌های خود را بسازید، بلکه بهترین روش‌ها و روش درست ایجاد آنها را نیز به شما می‌آموزد.

شما از شخصی یاد می‌گیرید که تمام آموزش‌های حرفه‌ای، مهارت‌ها و تجربه لازم را دارد تا به شما بیاموزد چگونه در Unity به یک توسعه‌دهنده بازی ماهر تبدیل شوید.

به‌علاوه، بازی‌های ایجاد شده در این دوره کامل و با کیفیت تجاری هستند، نه بازی‌های نیمه‌پخت و ناقص که در بسیاری از دوره‌ها مشاهده می‌کنید. حتی می توانید بازی های ایجاد شده در این دوره آموزشی را در دستگاه های iOS یا Android خود دانلود و اجرا کنید.

کد منبع کامل گنجانده شده است! و همچنین یک بخش کامل آموزش سی شارپ گنجانده شده است. اگر تجربه برنامه نویسی قبلی ندارید یا نیاز به افزایش سرعت با سی شارپ دارید، ایده آل است.

اگر آماده دریافت اولین شغل برنامه نویسی با حقوق هستید یا به سمت یک موقعیت برنامه نویسی ارشد تر حرکت می کنید، این دوره برای شما مناسب است!

پس از اتمام این دوره، مهارت های لازم را خواهید داشت تا بتوانید بازی های خود را با استفاده از Unity و C# بنویسید

هر چه زودتر در این دوره ثبت نام کنید، زودتر مهارت و دانش را خواهید داشت. شما باید فرصت های شغلی یا مشاوره خود را افزایش دهید. توسعه‌دهندگان بازی Unity تقاضای زیادی دارند، و شما بعد از گذراندن این دوره می‌توانید بازی‌های خود را با وحدت ایجاد کنید.

کار جدید یا فرصت مشاوره در انتظار شماست!

چرا امروز شروع نمی کنید؟

 برای ثبت نام در دوره، روی دکمه  Signup کلیک کنید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • به دوره خوش آمدید Welcome to the Course

  • Unity 3D را برای ویندوز نصب کنید Install Unity 3D for Windows

  • Unity 3D را برای MAC نصب کنید Install Unity 3D for MAC

یادگیری سی شارپ Learning C#

  • ایجاد طرح بندی پروژه و ویرایشگر Creating Project And Editor Layout

  • اولین اسکریپت و سازمان پروژه First Script And Project Organization

  • متغیرها و ثابت ها Variables And Constants

  • استفاده از اپراتورها Using Operators

  • اگر دیگر بیانیه If Else Statement

  • حلقه while And Do while While And Do While Loop

  • آرایه ها Arrays

  • حلقه For And Foreach For And Foreach Loop

  • چالش حلقه Loop Challenge

  • بیانیه های شکست و ادامه Break And Continue Statements

  • استفاده از رشته ها - قسمت 01 Using Strings - Part 01

  • استفاده از رشته ها - قسمت 02 Using Strings - Part 02

  • چالش رشته String Challenge

  • درک مرجع پوچ Understanding Null Reference

  • کلمه کلیدی var Keyword var

  • آشنایی با روش ها و اصلاح کننده های دسترسی Understanding Methods and access modifiers

  • روش اضافه بار Method Overloading

  • چالش بارگذاری بیش از حد Overloading Challenge

  • پارامترهای نامگذاری شده و اختیاری Named And Optional Parameters

  • سازندگان Constructors

  • روش های گتر و ستر Getter and Setter Methods

  • خواص Properties

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • چالش کپسوله سازی Encapsulation Challenge

  • روش های استاتیک و گسترش Static and Extension Methods

  • چالش روش های استاتیک و توسعه Static and Extension Methods Challenge

  • وراثت Inheritance

  • نادیده گرفتن روش Method Overriding

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • چالش چند شکلی Polymorphism Challenge

  • کلاس ها و رابط های انتزاعی Abstract Classes And Interfaces

  • چالش رابط Interface Challenge

  • Enums - قسمت 01 Enums - Part 01

  • Enums - قسمت 02 Enums - Part 02

  • نکات و ترفندهای ویژوال استودیو Visual Studio Tips And Tricks

  • درک لیست Understanding List

  • درک پشته Understanding Stack

  • درک فرهنگ لغت Understanding Dictionary

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور Operator Overloading

  • چالش بارگذاری بیش از حد اپراتور Operator Overloading Challenge

  • ترکیب بندی Composition

  • چالش ترکیب بندی Composition Challenge

  • الگوی کامپوننت Component Pattern

  • چالش کامپوننت Component Challenge

  • Singleton Pattern Part 01 Singleton Pattern Part 01

  • Singleton Pattern قسمت 02 Singleton Pattern Part 02

  • نمایندگان Delegates

  • رویدادها قسمت 01 Events Part 01

  • رویدادها قسمت 02 Events Part 02

  • چالش رویدادها Events Challenge

  • Game Object And Component GameObject And Component

  • تک رفتار و چرخه زندگی MonoBehavior And Life Cycle

  • ویژگی های Attributes

  • کار با کامپوننت ها Working With Components

  • چالش کار با کامپوننت ها Working With Components Challenge

بازی Astro Assault Astro Assault Game

  • مدل بازی Astro Assault Astro Assault Game Mockup

  • پیش نمایش بازی Astro Assault Astro Assault Game Preview

  • ایجاد و راه اندازی پروژه Create And Setup Project

  • درک دوربین Understanding Camera

  • Sprite واردات و برش Sprite Importing And Slicing

  • چالش واردات و برش Sprite Sprite Importing And Slicing Challenge

  • کنترلر پخش کننده Player Controller

  • طرح سطح قسمت 01 Level Layout Part 01

  • طرح سطح قسمت 02 Level Layout Part 02

  • بازیکن را در محدوده نگه دارید Keep Player In Bounds

  • آشنایی با پیش ساخته ها Understanding Prefabs

  • چالش پیش ساخته ها Prefabs Challenge

  • رفتار سقوط Falling Behavior

  • نقاط تخم ریزی Spawn Points

  • نقطه تخمگذار Point Spawner

  • پروژه سازماندهی شده و تمیز Organized and Clean Project

  • بهبود Point Spawner Improving Point Spawner

  • بارانداز دشمن Enemy Dock

  • Dock Spawner Challenge Dock Spawner Challenge

  • بهبود داک دشمن Improving Enemy Dock

  • دنبال کننده نقطه راه Waypoint Follower

  • بهبود Dock Spawner Improving Dock Spawner

  • رهایی دشمنان Releasing Enemies

  • پاکسازی کد Code Cleanup

  • تیراندازی بازیکن Player Shooting

  • تشخیص برخورد Collision Detection

  • ناوشکن گلوله Bullet Destroyer

  • چالش نابود کردن دشمنان Destroying Enemies Challenge

  • تصاوير متحرك Animations

  • انفجارهای دشمن Enemy Explosions

  • چالش انیمیشن Animation Challenge

  • Player Respawn قسمت 01 Player Respawn Part 01

  • Player Respawn قسمت 02 Player Respawn Part 02

  • منطق امتیاز دهی Scoring Logic

  • رابط کاربری قسمت 01 User Interface Part 01

  • رابط کاربری قسمت 02 User Interface Part 02

  • گلزنی Scoring

  • کانتینر زندگی قسمت 01 Life Container Part 01

  • کانتینر زندگی قسمت 02 Life Container Part 02

  • متحرک سازی کشتی مادر Animating Mother Ship

  • تعمیر Sprite Order Fixing Sprite Order

  • منطق شروع سطح Level Start Logic

  • منطق تغییر موج قسمت 01 Wave Change Logic Part 01

  • منطق تغییر موج قسمت 02 Wave Change Logic Part 02

  • شماره موج Wave Number

  • تعداد دشمنان باقی مانده Remaining Enemy Count

  • صداهای دشمن Enemy Sounds

  • کنترل کننده صدا Sound Controller

  • چالش صداهای پخش کننده Player Sounds Challenge

  • نحوه برخورد با کدهای تکراری How To Deal With Duplicated Code

  • صداهای کشتی مادر MotherShip Sounds

  • جریان صفحه نمایش Screen Flow

  • صفحه منوی اصلی قسمت 01 Main Menu Screen Part 01

  • صفحه منوی اصلی قسمت 02 Main Menu Screen Part 02

  • کنترل کننده منوی اصلی Main Menu Controller

  • صفحه گزینه ها Options Screen

  • کنترل کننده گزینه ها Options Controller

  • ذخیره گزینه ها Saving Options

  • Keeping Game Object Alive قسمت 01 Keeping Game Object Alive Part 01

  • Keeping Game Object Alive قسمت 02 Keeping Game Object Alive Part 02

  • کنترلر اسپلش Splash Controller

  • مکث چالش صفحه نمایش Pause Screen Challenge

  • Pausing Game Logic Part 01 Pausing Game Logic Part 01

  • Pausing Game Logic Part 02 Pausing Game Logic Part 02

  • بازی Over Controller Challenge Game Over Controller Challenge

  • پایان بازی بیش از منطق قسمت 01 Finishing Game Over Logic Part 01

  • پایان بازی بیش از منطق قسمت 02 Finishing Game Over Logic Part 02

  • Refactoring کد Code Refactoring

  • صفحه نمایش آموزش Tutorial Screen

  • کنترلر آموزشی - قسمت 01 Tutorial Controller - Part 01

  • کنترلر آموزشی - قسمت 02 Tutorial Controller - Part 02

  • تنظیم دقیق و سفارشی سازی Fine Tuning and Customizing

  • بزرگنمایی جزء سفارشی Zoom Custom Component

  • کد برای ایجاد کد قسمت 01 Code To Create Code Part 01

  • کد برای ایجاد کد قسمت 02 Code To Create Code Part 02

  • کد برای ایجاد کد قسمت 03 Code To Create Code Part 03

اطلاعات اضافی - کد منبع و موارد دیگر Extra Information - Source code, and other stuff

  • کدهای منبع Source Codes

  • سخنرانی و اطلاعات پاداش Bonus Lecture and Information

نمایش نظرات

آموزش نوشتن بازی های دو بعدی با سی شارپ و یونیتی
جزییات دوره
27.5 hours
136
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,356
4.1 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tim Buchalka's Learn Programming Academy Tim Buchalka's Learn Programming Academy

برنامه نویسان و معلمان حرفه ای - 1.75 میلیون دانش آموز

Goran Lochert Goran Lochert

مهندس نرم افزار | برنامه نویس خبره یونیتی