آموزش Quixel Suite 2.2 ، DDO ملزومات

Quixel Suite 2.2, DDO Essentials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: DDO عمیق را از Quixel Suite 2.2 بیاموزید. این دوره شما را با طی مراحل کامل ، ایجاد سریع PBR و متریال برای بازی یا پروژه های فیلم خود ، هدایت می کند. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite 2.2. آیا تاکنون به ساخت سریع دارایی ها نیاز داشته اید؟ این دوره ، Quixel Suite 2.2 ، DDO Essentials ، روند ایجاد بافت ها و مواد PBR (ارائه مبتنی بر فیزیک) را به شما نشان می دهد. کار خود را با استفاده از شناسه های رنگی به مدل بسته بندی نشده و سه بعدی خود در هر برنامه سه بعدی آغاز می کنید و سپس آن را به DDO صادر می کنید. سپس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از برخی از بافت های PBR از هزاران بافت اسکن شده در داخل 3DO ، به راحتی و واقعاً مدل خود را به صورت کوتاه مرتب سازی کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از تکنیک های مختلف پوشاندن برای افزودن چندین لایه جزئیات مانند خاک ، خزه ، یا خراش روی سطح مدل خود استفاده کنید. پس از اتمام این دوره ، شما با اصول و ویژگی های پیشرفته ای آشنا خواهید شد که می توانید برای ایجاد رندرهای با کیفیت بالا از مدل خود برای ارائه ، در مدل خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite 2.2.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

کاوش DDO Exploring DDO

  • مقدمه Introduction

  • بررسی خط لوله کار Exploring the Working Pipeline

  • تجزیه و تحلیل UVs مدل ما Analyzing UVs of Our Model

  • استفاده از شناسه های رنگی به مدل ما Applying Color IDs to Our Model

  • روش جایگزین ایجاد شناسه های رنگی Alternative Method of Creating Color IDs

  • پخت و ایجاد نقشه شناسه Baking and Creating ID Map

  • صادر کردن مدل به Quixel Suite Exporting Model to Quixel Suite

  • تجزیه و تحلیل نقشه های تولید شده Analyzing the Generated Maps

ایجاد مواد و افزودن جزئیات Creating Materials and Adding Details

  • ایجاد پروژه جدید در DDO Creating New Project in DDO

  • کاوش رابط DDO Exploring DDO Interface

  • ایجاد اولین ماده برای دروازه Creating First Material for the Gate

  • اصلاح مواد و پروژه صرفه جویی/افتتاحیه Modifying Materials and Saving/Opening Project

  • رفع جهت گیری بافت و افزودن چندین ماده Fixing Texture Orientation and Adding Multiple Materials

  • بررسی گزینه های اساسی پوشاندن Exploring Basic Masking Options

  • بررسی گزینه های پیشرفته ماسک زدن Exploring Advanced Masking Options

  • گروه بندی و صرفه جویی در مواد Grouping and Saving Materials

  • ایجاد مواد هوشمند در DDO Creating Smart Materials in DDO

  • کاوش در Tab Painting برای نقاشی دستی ماسک ها Exploring Painting Tab for Hand-painting the Masks

  • جزئیات نقاشی دستی در مناطق خاص مدل ما Manually Painting Details on Specific Areas of Our Model

افزودن جزئیات نهایی و ایجاد تکسچر بافت ها Adding Final Details and Creating Tileable Textures

  • رفع مسئله تکرار UV با وارد کردن مجدد مدل ثابت 3D Fixing UV Repetition Issue by Re-importing Fixed 3D Model

  • ایجاد مواد سفارشی و صرفه جویی برای استفاده در آینده Creating Custom Materials and Saving for Future Use

  • ایجاد بافت های قابل کاشت Creating Tileable Textures

  • استفاده از نقشه انحنا برای کنترل ماسک پیشرفته Using Curvature Map for Advanced Masking Control

  • صرفه جویی در نقشه ها و مواد نهایی Saving Out Final Maps and Materials

  • آماده سازی رندر نهایی در 3DO Viewer Preparing Final Render in 3DO Viewer

  • نکات ، ترفندها و خداحافظ Tips, Tricks, and Goodbye

نمایش نظرات

آموزش Quixel Suite 2.2 ، DDO ملزومات
جزییات دوره
2h 17m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.