این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن (Unity 2022) ساخته شده است
بهترین راه برای یادگیری هر چیزی این است که آن را به روشی واقعا سرگرم کننده انجام دهید و این دوره از اینجا سرچشمه می گیرد. اگر میخواهید یاد بگیرید که چگونه این بازیهای باورنکردنی ساخته میشوند، جایی بهتر از این دوره برای شروع وجود ندارد. ما مطمئن شدیم که این دوره همه چیزهایی را دارد که شما نیاز دارید تا شما را از یک مبتدی (حتی با تجربه کدنویسی صفر) ببرد و به آرامی شما را به سطح متوسط و در نهایت حرفه ای شدن برساند.
پروژه اصلی این دوره در صورتی که Space Bound Rocket Ship 3D و این پروژه استانی برای دانشآموزان از هر سطحی باشد. از آنجایی که گزینههای زیادی برای بازی کردن با کشف نکات و نکات Unity Engine دارد، در عین حال فرصتهایی را برای استفاده از کدنویسی C# اولیه و کدنویسی C# پیشرفته فراهم میکند.
همه چیز در این دوره با دقت طراحی، بررسی و بازسازی شده است تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار دهد و یادگیری خود را تا حد امکان به حداکثر برساند. بنابراین نه تنها زمان بسیار خوبی برای یادگیری خواهید داشت، بلکه با دور شدن از این دوره با ابزارهای زیادی در زرادخانه خود برای ادامه سفر خود در غرب وحشی توسعه بازی، بیشترین ضربه را برای سرمایه خود خواهید داشت.
بخش 1 - مقدمه:
این جایی است که ما همه چیز را تنظیم می کنیم. من شما را گام به گام در فرآیند دانلود یونیتی، نصب آن و ادغام آن با ویژوال استودیو راهنمایی خواهم کرد. همچنین در مورد نحوه استفاده از این دوره و استفاده کامل از همه چیز در آن صحبت می کنیم
بخش 2 - Magic Shapes 3D - Basics of Unity و C#:
جایی است که ما پایه Unity و C# را ایجاد می کنیم. اگر با C3 و Unity تازه کار هستید و تجربه صفری ندارید، اینجا بهترین مکان برای شروع است زیرا همه چیزهایی را که برای پروژه بزرگ آینده خود نیاز داریم بررسی خواهیم کرد. در حین ساختن یک مینی بازی سرگرم کننده در Unity با اصول اولیه سی شارپ مانند متغیرها، دستورات if و آرایه ها آشنا خواهید شد تا به شما در شروع کار کمک کند
بخش 3 - ایجاد موشک ما:
ما فرآیند ایجاد موشک باورنکردنی خود را آغاز می کنیم. ما با شکل دادن به موشک خود شروع می کنیم و شما موشک خود را می سازید و می توانید آن را هر طور که دلتان می خواهد بسازید. ما پرواز کردن موشک خود را بر اساس ورودی بازیکنان یاد خواهیم گرفت. ما همچنین یاد می گیریم که صدا را به موشک خود اضافه کنیم و همه اینها را در حالی که عمیق تر در سیستم Unities و درک مفاهیم مختلف در C# می پردازیم
بخش 4 - طراحی سطح:
جایی است که ما شروع به ایجاد سطوح خود می کنیم. زیرا هر موشک بزرگی برای پرواز به فضایی عالی نیاز دارد. ما اصول اولیه طراحی بازی و نحوه نگاه صنایع به اصول اولیه را قبل از ایجاد سطوح خواهیم فهمید. ما مدیریت صحنه را در یونیتی و سی شارپ درک خواهیم کرد و در انتهای بخش به طور کامل عمل می کنیم
بخش 5 - طراحی کشتی موشکی پیشرفته:
این جایی است که ما موشک خود را به سطح بعدی میبریم. ما با یک دوربین دنبال کننده، بعد جدیدی به بازی خود اضافه می کنیم. ما در مورد یک ابزار باورنکردنی خلاقیت نامحدود به نام سیستم ذرات یونیتی یاد خواهیم گرفت تا به ما کمک کند اثرات انفجار و شعله های آتش را از موشک خود ایجاد کنیم. ما حتی جلوه های صوتی بیشتری اضافه خواهیم کرد. و در نهایت یک نوار سلامتی را به موشک خود اضافه کنید و مکانیک بازی اضافی داشته باشید
بخش 6 - طراحی سطح پیشرفته:
با موشک جدید خود به فضاهای جدیدی برای پرواز نیاز داریم. ما عمیق تر در Unity Engine کاوش خواهیم کرد و در مورد نورپردازی بازی خود برای ایجاد مناظر باورنکردنی یاد خواهیم گرفت. ما در مورد انیمیشن ها یاد می گیریم و آنها را روی موانع خود اعمال می کنیم تا آنها را پویاتر کنیم. و در نهایت یک منوی عنوان برای بازی خود با دکمه های قابل تعامل برای شروع بازی خود ایجاد می کنیم
آنچه در این دوره خواهید آموخت:
Unity و Visual Studio
را دانلود و نصب کنیدچرا ما به ویژوال استودیو با یونیتی
نیاز داریماز Visual Studio با Unity به روشی ساده استفاده کنید
چگونه یک محیط توسعه بازی خوب تنظیم کنیم
Unity Engine به روشی ساده و جامع هستند
مبانی سی شارپ به سرگرم کننده ترین راه های ممکن با ایجاد یک بازی
از ورودی بازیکن برای کنترل رفتار بازی خود استفاده کنید
اجزای مختلف را به اشیاء بازی اضافه کنید
گرانش و نیروهای دیگر را به اشیاء بازی اضافه کنید
کاری کنید که اشیاء بازی در بازی ما با یکدیگر تعامل داشته باشند
یک کشتی موشک پرنده از اشکال سه بعدی اولیه
ایجاد کنیدچرخش مبتنی بر فیزیک را بیاموزید
درباره سیستم ذرات Unities
بیاموزیدجلوه های انفجار و شعله های آتش را از کشتی موشکی ما ایجاد کنید
هسته طراحی بازی و آنچه که سطوح را سرگرم کننده می کند بیاموزید
ایجاد چندین سطح در بازی و نحوه حرکت در آنها
تکنیک های پیچیده کدنویسی C# مانند "Coroutines
را درک کنیدکلیدهای اشکال زدایی را ایجاد کنید که به شما امکان می دهد سطوح خود را سریع آزمایش کنید
از Cinemachine یک ابزار همه کاره Unity برای افزودن Follow Camera
استفاده کنیدچندین فایل صوتی را به بازی خود اضافه کنید و روشهای مختلف انجام آن را
نوار سلامتی ایجاد کنید که با ضربه زدن به Rocket به صورت پویا تغییر کند
دوربین خود را تکان دهید تا نیروهای ضربه ایجاد شود
همه جنبه های نورپردازی را در Unity با جزئیات بیاموزید
با نحوه متحرک سازی آشنا شوید تا آنها را بچرخانید، حرکت دهید و اشیاء را در سطوح ترجمه کنید
یک منوی عنوان قابل تعامل با دکمه ها و لغزنده ایجاد کنید
پروژه دوره شما این است که کشتی موشکی خود را بسازید و آن را به درستی پرواز و بچرخانید. حداقل 10 سطح ایجاد کنید که به شما امکان می دهد تمام پتانسیل خلاقیت خود را با تمام لحظات بازی ارائه شده در بخش آخر کشف کنید، از جمله:
مهندس نرم افزار :: توسعه دهنده بازی :: Entrepreneur سلام، اسم من مایکل مور است. من یک مهندس نرم افزار از یکی از معتبرترین دانشگاه های خاورمیانه و بنیانگذار DoubleM Dev هستم. من در حدود 11 سالگی کدنویسی را شروع کردم، زمانی که پدرم اولین خطوط من از HTML را به من یاد داد، و هرگز به گذشته نگاه نکرده ام. من یک مهندس نرم افزار با بیش از 10 سال سابقه کار هستم. من بنیانگذار DoubleM GameDev، یک شرکت پیشرو نرم افزار توسعه بازی در خاورمیانه هستم. در طول سالها، من به صدها دانشآموز کمک کردهام تا بازیهای دنیای واقعی بسازند، نحوه کدنویسی را بیاموزند و زندگی خود را برای فرصتهایی در بسیاری از زمینههایی که نیاز به مهارت برنامهنویسی نرمافزاری دارند، تنظیم کنند. و من به شما کمک خواهم کرد که همین کار را انجام دهید. من به سی شارپ، جاوا، سی پلاس پلاس و پایتون تسلط کامل دارم و هدف من این است که همه اینها و موارد دیگر را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش دهم. من نمی توانم صبر کنم تا سفر شما را با شما آغاز کنم و در هر قدم شما را همراهی کنم.
نمایش نظرات