آموزش ایجاد یک شخصیت Low Poly Game در Maya and Silo

Creating a Low Poly Game Character in Maya and Silo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش به مدل سازی و تکسچرینگ یک شخصیت بازی Low poly می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Silo 2.2، Maya 2012، 3D-Coat 3.7، Photoshop CS4، CrazyBump. در این آموزش به مدل سازی و تکسچرینگ یک شخصیت بازی Low poly می پردازیم. به جای تمرکز بر مقیاس بالاتر که معمولاً در آموزش‌های دیگر دیده می‌شود، با این آموزش ما خود را به چند هزار چند ضلعی محدود می‌کنیم. ما نه با مجسمه سازی یک مدل با جزئیات بالا در ZBrush یا Mudbox، بلکه با تمرکز بر روی مدل واقعی چند ضلعی شخصیت در بازی شروع خواهیم کرد. پس از ساخته شدن و بهینه‌سازی آن، قبل از اینکه به نقشه‌های بافت پراکنده، معمولی و خاص رنگ‌آمیزی بپردازیم، روی اضافه کردن مجموعه‌ای از UVs تمرکز خواهیم کرد. در پایان این آموزش، نکات، تکنیک‌ها و میانبرهای متعددی را بررسی خواهیم کرد که همگی در جهت صرفه‌جویی در زمان گرانبها با تمرکز بر روی مدل واقعی بازی هستند. نرم افزار مورد نیاز: Silo 2.2، Maya 2012، 3D-Coat 3.7، Photoshop CS4، CrazyBump.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک شخصیت Low Poly Game در Maya and Silo Creating a Low Poly Game Character in Maya and Silo

  • شروع به مسدود کردن شکل Beginning to Block out the Shape

  • شروع به اضافه کردن دست ها Starting to Add the Hands

  • پالایش دست ها Refining the Hands

  • ساخت سر و کلاه Building the Head and Helmet

  • اضافه کردن سینه و ترکیب بدن Adding the Chest and Combining the Body

  • شروع به اضافه کردن جزئیات زره بالایی بدن Starting to Add Upper Body Armor Details

  • ادامه کار در جزئیات بیشتر Continuing to Work in More Details

  • بهینه سازی در حین کار Optimizing as We Work

  • جزئیات ساختمان ساق پا Building Lower Leg Details

  • اضافه کردن در چکمه Adding in the Boots

  • پالایش کلاه ایمنی Refining the Helmet

  • شروع به پاکسازی مدل ما در مایا Beginning to Clean up Our Model in Maya

  • آزمایش مناطق تغییر شکل Testing Areas of Deformation

  • بهینه سازی و هموارسازی مدل ما Optimizing and Smoothing Our Model

  • آماده سازی مدل ما برای UVs Preparing Our Model for UVs

  • ایجاد UV برای معده و دست Creating UVs for the Stomach and Hands

  • اضافه کردن اشعه ماوراء بنفش برای بالاتنه، بازو و ران Adding UVs for the Torso, Upper Arm, and Thighs

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش اضافی Laying Out Additional UVs

  • اضافه کردن اشعه ماوراء بنفش به پاها Adding UVs to the Feet

  • اختصاص اولویت فضای بافت به پوسته های UV Assigning Texture Space Priority to UV Shells

  • استفاده از سایه بان های پایه در مدل ما Applying Basic Shaders to Our Model

  • پخت پاس های پراکنده و روشنایی Baking the Diffuse and Lighting Passes

  • صادر کردن نقشه های معمولی اولیه Exporting Basic Normal Maps

  • تعریف بخش های زره Defining Sections of Armor

  • اضافه کردن کثیفی و فلز فرسوده به بافت های ما Adding Dirt and Worn Metal to Our Textures

  • بافت چهره مدل ما Texturing the Face of Our Model

  • از بین بردن درزهای بافت در پوشش سه بعدی Removing Texture Seams in 3D-Coat

  • بهبود نقشه معمولی ما در CrazyBump Enhancing Our Normal Map in CrazyBump

  • استفاده از 3D-Coat برای رنگ آمیزی نقشه های معمولی برای جزئیات ارگانیک Using 3D-Coat to Paint Normal Maps for the Organic Details

  • تقویت نقشه پراکنده با نقشه معمولی ما Enhancing the Diffuse Map with Our Normal Map

  • پر کردن فضای خالی بافت Filling in Empty Texture Space

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک شخصیت Low Poly Game در Maya and Silo
جزییات دوره
6h 0m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.