آموزش مدل سازی سه بعدی، تقلب و متحرک سازی یک شخصیت کارتونی

3D Modeling, Rigging And Animating A Cartoon Character

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام بچه ها، دینو به یک دوره بلندر دیگر خوش آمدید. به همه طرفداران Futurama، ما قصد داریم یک ربات دیوانه معروف به نام Bender را مدل سازی و تقلب کنیم. او یکی از شخصیت های اصلی مجموعه تلویزیونی انیمیشن Futurama است. بندر اغلب رفتارهای اجتماعی را نشان می دهد. او یک دروغگوی بیمارگونه است و به ندرت همدلی نشان می دهد. من این دوره را حدود نیم سال پیش ساختم اما ارزش اشتراک گذاری را دارد.

ما می خواهیم کاراکترسازی خود را با مدل سازی بدن Bender شروع کنیم، ما از اصلاح کننده ها و مش های اولیه برای قسمت مدل سازی استفاده خواهیم کرد. پس از اتمام مدل‌سازی بدن Bender، بلافاصله به سراغ موادی می‌رویم که در آنجا مواد اولیه را با برخی تنظیمات اضافه می‌کنیم.

بعد از اینکه مواد را روی بدن اعمال کردیم، آن را ریگ یا شخصیت می‌کنیم و آن را برای انیمیشن آماده می‌کنیم. . ما ابتدا با یک بطری آبجو برای بندر خود ژست می گیریم زیرا نوشیدنی مورد علاقه اوست، سپس چراغ ها و دوربین را به صحنه اضافه می کنیم و برای رندر آماده می شود. در پایان دوره، من به شما نشان خواهم داد که چگونه در یک چرخه پیاده روی Bender را متحرک کنید و یک انیمیشن کوچک از راه رفتن او می سازیم.

این دوره عمدتاً برای مبتدیان است، اما اگر شما یک 3 بعدی پیشرفته هستید. هنرمند می تواند به شما کمک کند تا برای نمونه کار خود الهام بگیرید. پس بیایید شروع کنیم و من شما را در اولین ویدیو می بینم.

می توانید تصاویر مرجع را در

دریافت کنید.

می توانید تصاویر مرجع را در  

دریافت کنید


برای پروژه نهایی باید:

-مدل کاراکتر روبات متفاوت از Futurama 

-شخصیت خود را تنظیم کنید و حالت را تنظیم کنید یا آن را متحرک کنید

-خروجی را روی 1920px x1080px یا هر وضوح دیگری تنظیم کنید

-دوربین را اضافه کنید و آن را به دلخواه تنظیم کنید

-نور را روی صحنه خود تنظیم کنید تا قابل نمایش به نظر برسد

-تنظیمات رندر نهایی خود را تنظیم کنید

اما اول از همه، از آن لذت ببرید و لذت ببرید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل سازی قسمت 2 Modeling Part 2

  • کلاس مقدماتی Introduction Class

  • تقلب شخصیت Rigging The Character

  • وارد کردن تصویر مرجع و مدل سازی قسمت 1 Importing Reference Image And Modeling Part 1

  • متحرک سازی یک چرخه دویدن Animating A Running Cycle

  • متحرک سازی یک چرخه پیاده روی Animating A Walking Cycle

  • استفاده از مواد برای شخصیت Applying The Materials To The Character

  • ایجاد یک ژست Creating A Pose

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی سه بعدی، تقلب و متحرک سازی یک شخصیت کارتونی
جزییات دوره
1h 56m
8
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
281
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nodiken 3D
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nodiken 3D Nodiken 3D

هنرمند و انیماتور سه بعدی

سلام، نام من دینو، یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی است. من دارای مدرک لیسانس از دانشکده هنرهای زیبا گروه طراحی گرافیک هستم. من در طول سال‌ها کارهای زیادی برای کسب‌وکارهای مختلف انجام داده‌ام.

در سال 2019 به (آکادمی بازی سازی نهایی) پیوستم تا معلم و طراح گرافیک شوم. ما با هم در آکادمی خود، بیش از 80 دوره آموزشی در مورد توسعه بازی، طراحی گرافیک، و هنر سه بعدی با همکارانم برگزار کردیم.

من علاقه زیادی به هنر، تدریس و کمک به دانش آموزان دارم که نه تنها یاد بگیرند، بلکه در حین انجام این کار سرگرم شوند. من در تمام زندگی ام به هنر علاقه داشتم و به دنبال این هستم که از طریق آموزش هایم این اشتیاق را در دانش آموزانم ایجاد کنم.

علاوه بر تدریس، من رئیس طراحی در (استارت آپی است که بر روی یک برنامه جدید بر اساس سیستم نقطه کارما کار می کند) و انیماتور اصلی در استودیو NYON، ایجاد فیلم های کوتاه سه بعدی.

"آموزش و پرورش پاسپورت آینده است، زیرا فردا متعلق به کسانی است که امروز برای آن آماده می شوند."