آموزش با استفاده از Illustrator نقشه شهر خود را بسازید

Create a Map of Your Hometown Using Illustrator

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

در این کلاس، می‌خواهیم نحوه ایجاد نقشه شهر خود را با استفاده از Adobe Illustrator بیاموزیم. این کلاس فرض می کند که شما دانش بسیار ابتدایی ایلاستریتور را دارید، مانند نحوه باز کردن یک سند جدید و انتخاب اشیا. با خیال راحت از فهرست دستورات کلیدی پرکاربرد من که در بخش پروژه ارائه کرده ام برای کمک استفاده کنید. در اینجا یک نمای کلی از نحوه کار این کلاس آمده است:

  1. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه و کجا عکس های منبع را برای طرح های خود جمع آوری کنیم
  2. من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از Google Maps به‌عنوان راهنما، چگونه یک نقشه پایه ایجاد کنید، و در طول مسیر نحوه استفاده از چند ابزار در Illustrator را یاد خواهید گرفت
  3. من تعدادی از تکنیک‌های طراحی مورد علاقه‌ام و نحوه دیجیتالی کردن و رنگ‌آمیزی آثار هنری خود را با استفاده از یک پالت رنگ سفارشی که ایجاد می‌کنید به شما نشان خواهم داد
  4. در نهایت ما همه چیز را برای ایجاد یک نقشه واقعا منحصر به فرد و معنی دار از زادگاه شما ترکیب می کنیم

فراموش نکنید که من را در اینستاگرام دنبال کنید تا از پروژه ها و کلاس های جدید به روز باشید!

برای این کلاس، می‌خواهید نقشه شهر خود را در Illustrator ایجاد کنید. من می گویم زادگاه، اما شما می توانید هر جایی را که می خواهید تصویر کنید! برای شروع، ویدیوها را دنبال کنید، و می توانید از پروژه من به عنوان یک الگو برای خودتان استفاده کنید.

من می‌خواهم روند شما را ببینم، بنابراین تمام مراحل را در طول سفر ایجاد نقشه به من نشان دهید! همچنین کمی از تجربه خود در طول هر مرحله به من بگویید. در اینجا چند ایده در مورد مواردی که باید شامل شوند آورده شده است:

  • عکس طوفان فکری شما
  • عکس نقشه پایه شما
  • عکس طرح های شما - قبل از رنگ و بعد
  • عکس نهایی پروژه

بی صبرانه منتظر دیدن شهر خود هستم!

منابع

دستورات کلیدی رایج (پیوست شده به صورت فایل)

کلاس اشتراک مهارت توصیه شده


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایجاد نقشه پایه شما - قسمت 1 Creating Your Base Map - Part 1

  • طراحی آیکون های شما Sketching Your Icons

  • دیجیتالی کردن طرح های خود Digitizing Your Sketches

  • جمع آوری منابع Gathering Your Sources

  • رنگ آمیزی طرح های خود را Coloring Your Sketches

  • پایان لمس Finishing Touches

  • ایده پردازی Brainstorm

  • آنچه شما نیاز دارید What You'll Need

  • همه اش را بگذار کنار هم Putting It All Together

  • ایجاد یک پالت رنگ سفارشی Creating a Custom Color Palette

  • ایجاد نقشه پایه شما - قسمت 2 Creating Your Base Map - Part 2

  • معرفی نقشه شهر زادگاه Hometown Map Introduction

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش با استفاده از Illustrator نقشه شهر خود را بسازید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 20m
12
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
27 خرداد 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
582
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Josie Adams

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Josie Adams Josie Adams

طراح الگوی سطح

سلام، من جوزی هستم! من از سابقه کار با بچه ها، ابتدا به عنوان معلم و سپس به عنوان مشاور آمده ام. در دنیایی که اضطراب و افسردگی در حال افزایش است، به نظر می‌رسد که برای یافتن حتی ذره‌ای از شادی باید عمیق بگردیم، و قلب من از این بابت درد می‌کند. هدف من این است که از طریق خلاقیت و به اشتراک گذاشتن آموخته هایم با دیگران مقداری شادی را با جهان به اشتراک بگذارم.

نام "هی میس دیزاینز" اشاره ای به سمت معلم من است. من سال‌های زیادی را با دانش‌آموزانی گذرانده‌ام که وقتی می‌خواهند توجه من را جلب کنند، از من با عنوان "هی، خانم" یاد می‌کنند. شما هم می توانید! اگر سوالی دارید یا فقط می خواهید صحبت کنید، از طریق وب سایت یا اینستاگرام من با من در تماس باشید.

من بسیار هیجان زده هستم که سفر خلاقانه ام را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم زیرا همه چیز برای من از اینجا شروع شد. امیدوارم بتوانم شما را تشویق کنم که چیز جدیدی را امتحان کنید!

بیا با هم دوست باشیم! برای به روز رسانی و پروژه های جدید. همچنین اگر به طراحی الگوی سطح، تصویرسازی یا دوخت علاقه دارید، می‌توانید در وب‌سایت من من را جذب کنید.

بی صبرانه منتظر آشنایی بیشتر شما هستم!

من دوست دارم این باور را داشته باشم که در حال یادگیری مداوم هستم، بنابراین دوست دارم شما همراه من یاد بگیرید!

همه ما در حال انجام کار هستیم.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.