آموزش Learning Substance Painter 2021: از مبتدی تا پیشرفته

Learning Substance Painter 2021: From Beginner to Advance

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام و خوش آمدید:  Learning Substance Painter 2021

در این دوره به درک اساسی در بافت نویسی کاراکترهای سه بعدی برای همه سطوح دست خواهید یافت و برای انجام این کار از نرم افزار تکسچر محبوب Substance Painter 2021 استفاده خواهیم کرد.

برای این منظور، ما یک مدل شروع کننده برای مبتدیان به شما ارائه خواهیم داد، و همانطور که بعداً یک مدل شخصیت کامل Cyberpunk را پیش می‌برید، برای یادگیری و تمرین بافت‌سازی با شماست.

برای اولین کاربران تایمر، ما یک بخش سطح مبتدی اختیاری داریم که همه می‌توانند در آن شرکت کنند تا همه اصول اولیه نقاشی مواد را به همراه یک مدل سطح مبتدی برای یادگیری نرم‌افزار بررسی کنیم.

ما می رویم:

  • مبانی Substance Painter و رابط کاربری آن

  • تکسچر کردن اشیا و کاراکترهای سه بعدی

  • بیاموزید که مواد پارچه ای دلخواه و سرگرم کننده خود را ایجاد کنید تا هر طور که می خواهید دوباره از آنها استفاده کنید

  • بررسی اصول اولیه بافت لایه پر در مقابل لایه های رنگ

  • درک مواد هوشمند در مقابل مواد از طریق گردش کار بافت.

  • درک اهمیت ماسک ها در مقابل ماسک های هندسی

  • Emissive Effects را بیاموزید

  • درک Opacity هم برای شیشه و هم برای مو.

  • بررسی الگوهای پوستی آسان و در عین حال موثر از ابتدا

  • تسریع گردش کار خود با استفاده مجدد از مواد ایجاد شده در نقشه های مختلف UV

  • نشان دادن نحوه آماده سازی مدل خود با UVing برای زمینه و درک گردش کار بافت سه بعدی

علاوه بر این، ما نشان می‌دهیم که چگونه مدل‌های خود را آماده می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چگونه UV و صادرات برای Substance Painter با استفاده از Maya انجام می‌دهیم تا بتوان زمینه جریان کار تولید در بافت‌سازی سه بعدی را بهتر درک کرد. و همچنین نمایش تکنیک های ما در ایجاد بافت مو در zbrush.

این دوره مجموعه‌ای از دوره‌های ادامه‌دار است که به افرادی که علاقه‌مند به یادگیری و تمرین تکنیک‌های بافت‌سازی جدید از طریق این نرم‌افزار بافت‌سازی قدرتمند هستند، کمک می‌کند.

در پایان این دوره مطمئن هستم که پایه و اساس قوی در درک بافت‌سازی سه بعدی و نقاش مواد خواهید داشت.

نحوه عملکرد پروژه:

اول

هر فایل فشرده پیوست شده دارای یک شماره درس برای درس مربوطه است که با آن مطابقت دارد. در داخل می‌توانید مدل‌های مرجع سه‌بعدی را پیدا کنید تا در طول دوره پیشرفت کنید.

دوم

نوبت شماست، ما می‌خواهیم ببینیم چه می‌سازید و دوست داریم نتایج شما را نقد کنیم! بنابراین، پس از هر بخش از درس، همانطور که در طول دوره پیشرفت می کنید، پروژه خود را در نمایه خود پست کنید و اگر راحت هستید، پیامی در مورد کار در حال انجام خود برای بهبود نقدها به من ارسال کنید تا بتوانیم ببینیم آیا در مسیر درستی هستید یا خیر!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایجاد پوست مصنوعی Creating Synthetic Skin

  • ایجاد چهره مکانیکی Creating Mechanical Face

  • ویژگی نهایی جزئیات پوست Finaling Skin Detail Specularity

  • ساخت کارت مو Hair Card Construction

  • تفکیک در صادرات نقشه ها Breakdown on Exporting Maps

  • درک Iray the Renderer Understanding Iray the Renderer

  • ایجاد پوشش فلزی از پوست Creating Overlaying Metal of Skin

  • آشنایی با Viewport Understanding the Viewport

  • معرفی دوره Course Introduction

  • مونتاژ بافت مو Assembling Hair Textures

  • بافت دار کردن فلپ های جلو Texturing the Front Flaps

  • ژاکت تریم جزئیات رنگ Jacket Trims Color Detailing

  • شیشه و مواد هوشمند را بیاموزید Learn Glass and Smart Materials

  • پوشش در مقابل پوشش هندسی Masking vs Geometry Masking

  • تجزیه بافتی چشم Texturing Breakdown of Eyes

  • تظاهرات UVING UVING Demonstration

  • شلوار بافت سریع Quick Texturing Pants

  • شروع بافت ژاکت Starting Jacket Texturing

  • بافت شفاف شفافیت مژه Texturing Eyelash Transparency

  • بافت زره شانه Texturing Out Shoulder Armor

  • جلوه های تابشی و شفاف Emissive and Translucent Effects

  • آموزش پخت نقشه های مش Learning to Bake Mesh Maps

  • انجام بافت پایه پوست Going Over Skin Base Texturing

  • نحوه پخت Hi Rez Details How to Bake Hi Rez Details

  • ساخت تار مو Making Hair Strands

  • آموزش لایه های رنگ در مقابل لایه های پر Learn Paint Layers Vs Fill Layers

  • بافت کفش بیرون Texturing Shoes Out

  • بافت پارچه پیراهن Texturing the Shirt Fabric

  • کمربند شانه تکسچرینگ Texturing Shoulder Belt

  • اثرات تابشی چگونه کار می کنند How Emissive Effects Work

  • جزئیات دیسک گره ها Detailing the Nodules Discs

  • استفاده از آرایش و ابرو Applying Makeup and Eyebrowls

  • رفتن بیش از کارت های مو Going Over Hair Cards

  • بافت ارسی Texturing out the Sash

  • چه چیزی در دوره انتظار می رود What To Expect in the Course

درس ها Lessons

  • مونتاژ بافت مو Assembling Hair Textures

  • رفتن بیش از کارت های مو Going Over Hair Cards

  • پوشش در مقابل پوشش هندسی Masking vs Geometry Masking

  • شروع بافت ژاکت Starting Jacket Texturing

  • تجزیه بافتی چشم Texturing Breakdown of Eyes

  • کمربند شانه تکسچرینگ Texturing Shoulder Belt

  • بافت دار کردن فلپ های جلو Texturing the Front Flaps

  • ایجاد پوست مصنوعی Creating Synthetic Skin

  • آشنایی با Viewport Understanding the Viewport

  • تظاهرات UVING UVING Demonstration

  • بافت کفش بیرون Texturing Shoes Out

  • بافت ارسی Texturing out the Sash

  • بافت شفاف شفافیت مژه Texturing Eyelash Transparency

  • معرفی دوره Course Introduction

  • اثرات تابشی چگونه کار می کنند How Emissive Effects Work

  • استفاده از آرایش و ابرو Applying Makeup and Eyebrowls

  • آموزش پخت نقشه های مش Learning to Bake Mesh Maps

  • چه چیزی در دوره انتظار می رود What To Expect in the Course

  • نحوه پخت Hi Rez Details How to Bake Hi Rez Details

  • بافت پارچه پیراهن Texturing the Shirt Fabric

  • درک Iray the Renderer Understanding Iray the Renderer

  • شیشه و مواد هوشمند را بیاموزید Learn Glass and Smart Materials

  • ایجاد پوشش فلزی از پوست Creating Overlaying Metal of Skin

  • شلوار بافت سریع Quick Texturing Pants

  • ژاکت تریم جزئیات رنگ Jacket Trims Color Detailing

  • جلوه های تابشی و شفاف Emissive and Translucent Effects

  • ویژگی نهایی جزئیات پوست Finaling Skin Detail Specularity

  • ایجاد چهره مکانیکی Creating Mechanical Face

  • جزئیات دیسک گره ها Detailing the Nodules Discs

  • ساخت کارت مو Hair Card Construction

  • تفکیک در صادرات نقشه ها Breakdown on Exporting Maps

  • ساخت تار مو Making Hair Strands

  • انجام بافت پایه پوست Going Over Skin Base Texturing

  • آموزش لایه های رنگ در مقابل لایه های پر Learn Paint Layers Vs Fill Layers

  • بافت زره شانه Texturing Out Shoulder Armor

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش Learning Substance Painter 2021: از مبتدی تا پیشرفته
جزییات دوره
8h 46m
35
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
409
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Sean Fowler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Fowler Sean Fowler

مربی سه بعدی


سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.

کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من می‌خواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.