Sean Fowler

مربی سه بعدی


سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.

کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من می‌خواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.

دوره های این مدرس:

آموزش Learning Substance Painter 2021: از مبتدی تا پیشرفته

Learning Substance Painter 2021: From Beginner to Advance

«سلام و خوش آمدید به: Learning Substance Painter 2021 در این دوره شما درک اساسی در بافت بندی کاراکترهای سه بعدی برای تمام سطوح و. .."


آموزش Substance Painter 2023 Novice to Pro

Substance Painter 2023 Novice to Pro

«سلام و خوش آمدید به Substance Painter 2023 Novice to Pro! در اینجا ما دوره‌ای را ارائه می‌دهیم که برای آموزش بافت‌سازی سه بعدی از ابتدا به شما بصری و ساده است. .."


آموزش بافت سازی سه بعدی در Substance Painter 2022 همه سطوح!

Learn 3D Texturing in Substance Painter 2022 All Levels!

«سلام و خوش آمدید به:  آموزش بافت‌سازی سه بعدی در Substance Painter 2022 همه سطوح! در طول این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه مدل‌های سه بعدی را در Substance Pai تکسچر کنید. .."


آموزش راهنمای زبان آموزان برای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1: Zbrush 2021

Learners Guide to 3D Character Creation Vol 1: Zbrush 2021

"سلام و خوش آمدید به یادگیرندگان راهنمای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1: Zbrush amp؛ Retopology یک دوره آموزشی جدید که به آموزش نحوه مجسمه سازی، بازسازی مجدد، 3D C... اختصاص دارد."


آموزش Zbrush برای اولین بار مبتدیان

Zbrush for the First Time Beginners

"سلام و خوش آمدید به دوره Zbrush برای اولین بار مبتدی.   راهنمای اختصاص داده شده برای کاربر مبتدی و اولین بار در Zbrush. در این دوره ما h. .."


آموزش Zbrush: مجسمه سازی سطح سخت برای همه سطوح!

Zbrush: Hard Surface Sculpting for All Levels!

"سلام، نام من شان فاولر است و به مدت 10 سال یک هنرمند مستقل سه بعدی و تقریباً 13 سال است که یک هنرمند Zbrush هستم و اینجا هستم تا به شما اطلاعاتی عمیق ارائه دهم. .."


آموزش مجسمه سازی سطح سخت Zbrush از مبتدی تا پیشرفته

Zbrush Hard Surface Sculpting Beginner to Advance

"سلام و خوش آمدید به Zbrush Hard Surface Sculpting Beginner to Advance، دوره ای طراحی شده برای تمام سطوح برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری توسعه Hard Su است. .."