سلام و خوش آمدید به Zbrush Hard Surface Sculpting مبتدی تا پیشرفته، دوره ای طراحی شده برای تمام سطوح برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری توسعه تکنیک های مجسمه سازی سطح سخت در Zbrush است
دوره ای طراحی شده برای تمام سطوح برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری توسعه تکنیک ها و رویکردهای جدید مجسمه سازی سطح سخت است
این دوره شما را با ابزارها و تکنیک های اساسی مورد نیاز برای ایجاد پایه ای در زرادخانه مجسمه سازی خود برای ساختن موضوع سطح سخت خود یعنی لاک پشت فضایی آشنا می کند!
برای این منظور، یک شبکه پایه به شما ارائه می کنیم که در آن شما تمام تکنیک ها و ترفندهای منحصر به فرد مجسمه سازی سریع ما را یاد می گیرید و تمرین می کنید تا نه تنها نشان دهید که ساخت مجسمه های سطح سخت چقدر آسان است، بلکه همچنین نشان می دهد که چقدر کارآمد است. برای استفاده مجدد از قطعات برای تسریع روند کار خود.
آنچه ما آموزش می دهیم:
در پایان این دوره، دانش لازم را در درک اینکه با چه سرعتی می توانید اشکال پیچیده را از طریق zbrush در مدت زمان کوتاهی پاک کنید و همچنین یک لاک پشت فضایی شجاع و شجاع کاملاً کامل داشته باشید، به دست خواهید آورد.
با این گفته، بیایید مجسمه سازی را شروع کنیم!!!
نحوه کار پروژه:
اول
هر فایل فشرده پیوست شده دارای یک شماره درس برای درس مربوطه است که با آن مطابقت دارد. در داخل میتوانید مدل مش پایه مرجع سه بعدی را پیدا کنید که میتوانید آن را دنبال کنید و با پیشرفت در دوره، روی آن مجسمهسازی کنید.
دوم
نوبت شماست، ما واقعاً میخواهیم ببینیم چه میسازید و دوست داریم نتایج شما را نقد کنیم!
بنابراین پس از هر بخش از درس، همانطور که در طول دوره پیشرفت می کنید، پروژه خود را در نمایه خود پست کنید و اگر راحت هستید، پیامی در مورد کار در حال انجام خود برای بهبود نقدها به من ارسال کنید تا بتوانیم ببینیم آیا در مسیر درستی هستید یا خیر!
مربی سه بعدی
سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.
کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من میخواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.
نمایش نظرات