نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
ایجاد یک برنامه واقعیت افزوده که قابل توسعه و تنظیم باشد ، فرایند پیچیده ای است. این دوره شما را در روند توسعه برنامه گام خواهد برد ، با توجه به اینکه شما ، مشتری خود یا دامنه پروژه در طول مسیر تغییر خواهید کرد. آیا تا به حال سعی کرده اید یک برنامه AR پیچیده با تعداد زیادی اشیا AR ممکن AR بسازید؟ آیا روند گیج کننده بود؟ در این صورت ، Unity AR: Ground Plane Tools بهترین گزینه برای شما است زیرا شما در تولید یک برنامه AR با سیستم کاتالوگ قابل توسعه گام بر می دارید. ابتدا ، شما از ابزار Ground Plane Tools در Unity برای قرار دادن اشیا AR AR با دستگاه تلفن همراه خود استفاده خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما یک سیستم کاتالوگ با ابزار UI Unity ایجاد خواهید کرد ، به شما امکان می دهد لیستی از موارد فهرست را پیمایش کنید. سرانجام ، صحنه های AR و Catalog را برای انتقال اطلاعات به عقب و جلو دریافت خواهید کرد. هنگامی که با این دوره Unity به پایان رسید ، نه تنها یک برنامه کاربردی AR Catalog را ایجاد کرده اید ، بلکه می دانید چگونه یک برنامه را توسعه دهید که با حداقل کار قابل تنظیم و گسترش باشد. نرم افزار مورد نیاز: موتور بازی Unity.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی AR و نصب نرم افزار
AR Overview and Software Installation
-
بررسی اجمالی AR و نصب نرم افزار
AR Overview and Software Installation
-
الزامات نرم افزار
Software Requirements
ردیابی هواپیمای زمینی
Ground Plane Tracking
-
ردیابی هواپیمای زمینی
Ground Plane Tracking
-
چرخش شی در AR
Rotating the Object in AR
-
آماده سازی مدلهای سه بعدی برای AR
Preparing 3D Models for AR
رابط
Interface
-
رابط
Interface
-
اشیا Sc قابل نوشتن
Scriptable Objects
ساخت کاتالوگ
Building the Catalog
-
ساخت کاتالوگ
Building the Catalog
-
استفاده از اشیا Sc قابل نوشتن
Using Scriptable Objects
-
پیوند دادن دکمه انتخاب
Linking the Selection Button
بستن رابط با کامپوننت AR
Tying the Interface with the AR Component
-
ادغام کاتالوگ و صحنه های AR
Merging the Catalog and AR Scenes
-
تمام جزئیات
Finishing up the Details
نمایش نظرات