Rich Fiore

Rich Fiore یک هنرمند رسانه ای است که در زمینه جلوه های سه بعدی و بصری متخصص است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت هنری ، سرگرمی و رسانه از کالج کلمبیا شیکاگو و لیسانس هنر در جلوه های بصری و حرکت گرافیک از دانشگاه شمال شرقی ایلینوی است. Fiore از سال 2000 یک مربی کالج برای جلوه های بصری ، طراحی بازی و فیلم بوده است. قبل از کار در آموزش ، Fiore معاون توسعه خلاق شرکت High Voltage Software Inc بود و در زمینه ساخت بازی با مایکروسافت ، Midway Games ، Sega ، آتاری و دیگران. او در حال حاضر در ساخت بازی واقعیت افزوده کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد تجربه AR در وحدت و وفوریا

Building an AR Experience in Unity and Vuforia

پیش بینی می شود واقعیت افزوده (AR) طی چند سال یک صنعت چند میلیارد دلاری باشد. این دوره همه مواردی را که برای ایجاد برنامه های AR خود نیاز دارید ، به شما آموزش می دهد ، برنامه هایی که می توانند در هر دستگاه Android راه اندازی شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unity ، Vuforia ، ...


آموزش Unity AR: ابزار هواپیمای زمینی

Unity AR: Ground Plane Tools

ایجاد یک برنامه واقعیت افزوده که قابل توسعه و تنظیم باشد ، فرایند پیچیده ای است. این دوره شما را در روند توسعه برنامه گام خواهد برد ، با توجه به اینکه شما ، مشتری خود یا دامنه پروژه در طول مسیر تغییر خواهید کرد.


آموزش تبدیل عکس به مجموعه VR در 3ds Max

Converting a Photo into a VR Set in 3ds Max

با وجود میلیون ها تلفن آماده VR در بازار ، نیاز به محتوا بسیار زیاد است. این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از یک تصویر دو بعدی ، فتوشاپ ، 3ds Max و Unity 3D ، یک برنامه همهجانبه 3D VR تولید کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3D ، 3ds Max ، فتوشاپ.


آموزش مبانی Unity AR

Unity AR Fundamentals

Unity اکنون شامل یک ابزار قدرتمند واقعیت افزوده (AR) است که از Vuforia تنظیم شده است. این دوره شما را از طریق ابزارها و تکنیک های AR با تمرکز بر روی انواع اصلی هدف AR ، شامل حسگر ، هدف تصویر و اشیا as به عنوان اهداف راهنمایی می کند.


آموزش طراحی سطح تکراری در وحدت

Iterative Level Design in Unity

Unity موتور برتر بازی است که امروزه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره به شما نحوه استفاده از ابزارهای داخلی مدل سازی یونیتی ، نحوه "جعبه خاکستری" در یک سطح پیچیده بزرگ و نحوه مجسمه سازی یک مفهوم موجود ارگانیک را آموزش می دهد.