آموزش تبدیل عکس به مجموعه VR در 3ds Max

Converting a Photo into a VR Set in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با وجود میلیون ها تلفن آماده VR در بازار ، نیاز به محتوا بسیار زیاد است. این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از یک تصویر دو بعدی ، فتوشاپ ، 3ds Max و Unity 3D ، یک برنامه همهجانبه 3D VR تولید کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3D ، 3ds Max ، Photoshop. بیاموزید که چگونه یک لحظه تاریخی را در واقعیت مجازی از نو بسازید. در این دوره ، تبدیل یک عکس به مجموعه واقعیت مجازی در 3ds Max ، یاد می گیرید که چگونه یک عکس بگیرید و آن را به یک صحنه سه بعدی تبدیل کنید تا در VR تجربه کنید. ابتدا ، شما یک عکس از کتابخانه ناسا می گیرید و آن را به صورت لایه لایه تقسیم می کنید. سپس ، آن لایه ها را بر روی هندسه سه بعدی ساده ترسیم کرده و صحنه را به یک موتور بازی ارسال می کنید ، جایی که صدا و ذرات را به آن اضافه می کنید. سرانجام ، شما برنامه ای تولید خواهید کرد که صحنه VR شما را در تلفن Android پخش می کند. با پایان این دوره ، شما می توانید هر عکسی بگیرید و آن را در واقعیت مجازی غوطه وری تجربه کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3D ، 3ds Max ، فتوشاپ.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی پروژه Project Intro

  • انتخاب تصویر Image Selection

شکستن تصویر به لایه ها Breaking Image into Layers

  • نقشه های دوربین Camera Maps

  • پاکسازی خسارت Cleaning up Damage

  • چشم انداز و نقاط ناپدید شدن Perspective and Vanishing Points

  • تعیین لایه ها Determining Layers

  • فتوشاپ Photoshop

  • نهایی کردن لایه ها Finalizing the Layers

مدل سازی از لایه های تصویر Modeling from Image Layers

  • معرفی و تنظیم 3ds Max Intro and Setting up 3ds Max

  • مقیاس تنظیم Setting Scale

  • کف چند ضلعی کم Low-polygon Floor

  • دیوارهای چند ضلعی کم Low-polygon Walls

  • موتور چند ضلعی کم Low-polygon Engine

جزئیات و صادرات مدل سازی Modeling Detail and Export

  • مدل سازی چند ضلعی کم: ناسا پسر Low-polygon Modeling: NASA Guy

  • مدل سازی چند ضلعی کم: لایه جزئیات Low-polygon Modeling: Detail Layer

  • صادرات صحنه به FBX Export Scene to FBX

Unity: راه اندازی ، تولید و خروجی Unity: Setup, Production, and Output

  • Unity Setup Unity Setup

  • واردات FBX FBX Import

  • ذرات و صدا Particles and Sound

  • صادرات و مشاهده در VR Export and View in VR

نمایش نظرات

آموزش تبدیل عکس به مجموعه VR در 3ds Max
جزییات دوره
2h 8m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Rich Fiore
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rich Fiore Rich Fiore

Rich Fiore یک هنرمند رسانه ای است که در زمینه جلوه های سه بعدی و بصری متخصص است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت هنری ، سرگرمی و رسانه از کالج کلمبیا شیکاگو و لیسانس هنر در جلوه های بصری و حرکت گرافیک از دانشگاه شمال شرقی ایلینوی است. Fiore از سال 2000 یک مربی کالج برای جلوه های بصری ، طراحی بازی و فیلم بوده است. قبل از کار در آموزش ، Fiore معاون توسعه خلاق شرکت High Voltage Software Inc بود و در زمینه ساخت بازی با مایکروسافت ، Midway Games ، Sega ، آتاری و دیگران. او در حال حاضر در ساخت بازی واقعیت افزوده کار می کند.