آموزش خلق انسان دیجیتال 2: تعریف و جزئیات

Creating Digital Humans 2: Definition and Detailing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک‌های مدل‌سازی ارگانیک و گردش کار تولید را برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف ماهیچه‌ای و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد یک انسان واقع‌گرا از مرجع بیاموزید. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند... تکنیک‌های مدل‌سازی ارگانیک و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف ماهیچه‌ای، و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد یک انسان واقعی از مرجع را بیاموزید. شامل بیش از 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای فنی و هنری ایجاد دوبل های دیجیتال را برای استفاده در فیلم و بازی می آموزند. برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی چند ضلعی. مدل سازی فرعی; ساختار تشریحی; مفاهیم آناتومی; ایجاد شباهت قابل باور؛ پالایش جریان لبه. استفاده استراتژیک از جزئیات کوچک. ساخت مو با استفاده از منحنی ها. مجسمه سازی هندسه; تعریف ماهیچه; تطبیق ویژگی های صورت؛ اضافه کردن ویژگی های کلیدی؛ محلی سازی جزئیات؛ جزئیات دست و پا؛ افزودن چین و چروک به پوست؛ اضافه کردن جزئیات نامتقارن؛ مرجع عکس منطبق; ایجاد هندسه کره چشم؛ حل نگرانی های رایج هندسه. بهینه سازی هندسه برای بافت. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند و برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خلق انسان دیجیتال 2: تعریف و جزئیات Creating Digital Humans 2: Definition and Detailing

  • تنظیم تصویر مرجع/توضیح گردش کار Reference Image Setup / Workflow Explanation

  • پالایش سینه و گردن Refining the Chest and Neck

  • نرم کردن ترقوه و گردن Softening the Clavicle and Neck

  • افزودن جزئیات سینه Adding Breast Detail

  • تعریف انتقال پستان Defining the Breast Transition

  • شکل دادن به مفصل آرنج Shaping the Elbow Joint

  • پالایش دست Refining the Hand

  • اضافه کردن بند انگشت به انگشتان Adding Knuckles to the Fingers

  • اضافه کردن ناخن ها Adding Fingernails

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • اصلاح قفسه سینه و شکم Refining the Rib Cage and Abdomen

  • جزئیات نواحی لگن و زانو Detailing the Hip and Knee Areas

  • فرم دادن به پا و مچ پا Shaping the Foot and Ankle

  • افزودن چین و چروک به پا Adding Wrinkles to the Foot

  • افزودن ناخن پا Adding Toenails

  • اصلاح شکل سر Modifying the Shape of the Head

  • ساختن کره چشم Building the Eyeball

  • تعریف حفره و درب چشم Defining the Eye Socket and Lid

  • تکمیل ناحیه چشم Finishing the Eye Area

  • افزودن جزئیات کوچک به چشم: کارونکل و لایه مرطوب Adding Small Details to the Eye: Caruncle and Wet Layer

  • تغییر محل و اندازه گوش Modifying Ear Placement and Size

  • شکل دادن به بینی Shaping the Nose

  • پالایش دهان Refining the Mouth

  • تمیز کردن سر Cleaning up the Head

  • اضافه کردن ابرو Adding Eyebrows

  • هندسه ساختمانی برای مژه ها Building Geometry for the Eyelashes

  • ایجاد منحنی برای مو Creating Curves for the Hair

  • اضافه کردن منحنی های مو Adding Hair Curves

  • اضافه کردن و اصلاح منحنی های مو Adding and Modifying Hair Curves

  • کار با منحنی های مو و هندسه Working with Hair Curves and Geometry

  • مجسمه سازی مو Sculpting the Hair

  • اضافه کردن جزئیات کوچک به مو Adding Small Details to the Hair

  • مونتاژ نهایی: هندسه آینه‌ای و نام‌گذاری/گروه‌بندی Final Assembly: Mirroring Geometry and Naming/grouping

  • اضافه کردن عدم تقارن به صورت Adding Asymmetry to the Face

  • برداشتن یک قدم به عقب: انجام تنظیمات مورد نیاز Taking a Step Back: Making Needed Adjustments

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش خلق انسان دیجیتال 2: تعریف و جزئیات
جزییات دوره
5h 49m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.