آموزش مدل سازی یک شخصیت در 3ds Max

Modeling a Character in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مدل سازی یک شخصیت در 3ds Max با رایان کیتلسون روند طراحی و ساخت یک شخصیت سه بعدی انسان را پوشش می دهد که می تواند برای فیلم های سینمایی ، پخش و بازی ها استفاده شود. این دوره با مروری بر ابزارها و تکنیک های 3ds Max مورد استفاده در مدل سازی شخصیت و نحوه نمایش آناتومی انسان با استفاده از هندسه سه بعدی آغاز می شود. هنگامی که این پایه پایه گذاری شد ، بقیه دوره مرحله به مرحله از طریق فرایند واقعی مورد استفاده برای مدل سازی یک شخصیت ساده انسانی از پایه ، شامل ویژگی های صورت ، عضلات و جزئیات مانند مو و لباس ، ادامه می یابد.
موضوعات شامل:
  • بیرون آوردن لبه ها و صورت ها
  • به طور متقارن کار می کند
  • تنظیم صفحات تصویر
  • ایجاد ساختار و ویژگی های اساسی صورت
  • مدل سازی و ترش کردن بدن
  • ایجاد مو با منحنی های NURBS اکسترود شده
  • مدل سازی لباس
  • ایجاد جلوه های نهایی
  • درک نقشه ها و درزهای UVW
  • سرو کار داشتن با نقشه های UVW در چندین شی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you need to know before watching this course

  • مروری بر روند طراحی Overview of the design process

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مرور کلی از ابزارها و مهارتهای مدل سازی شخصیت 1. Overview of Character Modeling Tools and Skills

  • لبه ها و صورت های اکسترود شده Extruding edges and faces

  • با استفاده از تغییر شکل رنگ Using Paint Deform

  • متقارن کار کردن Working symmetrically

  • با استفاده از TurboSmooth Using TurboSmooth

  • تنظیم صفحات تصویر Setting up the image planes

  • کاوش در جریان لبه Exploring edge flow

2. مدل سازی سر 2. Modeling the Head

  • ایجاد ساختار اساسی صورت Creating the basic facial structure

  • ایجاد ویژگی های اساسی صورت Creating the basic facial features

  • ساختن سر و گردن Making the head and neck

  • پالایش دهان Refining the mouth

  • شکل دادن به چشم ها Shaping the eyes

  • ساختن بینی Building the nose

  • دستکاری گوش Crafting the ears

  • ساخت دندان و لثه Making the teeth and gums

  • مدل کردن زبان و ابرو Modeling the tongue and eyebrows

3. مدل سازی بدن 3. Modeling the Body

  • مدل کردن قسمت بالای بدن Modeling the upper body

  • ساخت باسن ، پا و پاها Building the hips, legs, and feet

  • ساخت کف و انگشت شست Constructing the palm and thumb

  • ساخت انگشتان دست و تمام کردن دست Making fingers and finishing the hand

  • بدن را بیرون زد Fleshing out the body

  • قسمت های بدن را با لبه های مختلف متصل کنید Attaching body parts with different numbers of edges

4- مدل کردن مو 4. Modeling the Hair

  • رسم منحنی های NURBS برای مو Drawing the NURBS curves for hair

  • جابجایی منحنی های NURBS به اجسام چند ضلعی Sweeping the NURBS curves into polygon objects

  • مجسمه سازی موهای چند ضلعی Sculpting the polygon hair clumps

5- مدل سازی لباس 5. Modeling the Clothes

  • مدل کردن شلوار Modeling the pants

  • ایجاد چین و چروک در شلوار Making wrinkles in the pants

  • مدل سازی کمربند Modeling the belt

  • ساخت حلقه های کمربند Making the belt loops

  • ایجاد پیراهن Creating the shirt

  • ساخت کفش Making the shoes

6. اتمام مدل 6. Finishing the Model

  • قرار دادن لمس های پایان Putting on the finishing touches

  • در مورد جذابیت هنری فکر کنید Thinking about artistic appeal

  • بازیابی مهمترین مفاهیم Recapping the most important concepts

7. نقشه برداری UV 7. UV Mapping

  • درک نقشه ها و درزهای UVW Understanding UVW maps and seams

  • با استفاده از Peel برای صاف کردن نقشه های UVW Using Peel to flatten the UVW maps

  • برخورد با نقشه های UVW در اشیاء مختلف Dealing with UVW maps across multiple objects

  • طرح UVW را اصلاح کنید Refining the UVW layout

نتیجه Conclusion

  • بعدش What's next

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت در 3ds Max
جزییات دوره
4h 31m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
112,301
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.