آموزش Unreal Engine: تجسم معماری

Unreal Engine: Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از موتور بازی Unreal 4 یک طراحی معماری را در زمان واقعی به نمایش بگذارید. Unreal که یک موتور پیشرفته بازی است ، به دلیل نورپردازی قوی و مواد فیزیکی مبتنی بر پیشرفت ظاهری پیچیده شناخته شده است و ابزارهای آن برای ارائه معماری بسیار دقیق و تعاملی به همان اندازه کار می کنند. این دوره کاربران را از طریق وارد کردن عناصر مدل و تنظیم م componentsلفه هایی برای تعامل اساسی راهنمایی می کند. از آنجا ، نویسنده آدام کرسپی ، مواد واقع گرایانه و روشنایی را ایجاد و بکار خواهد برد. یک سفر کوتاه در وسایل شاخ و برگ و زمین ، طراحی خانه را جمع می کند و آن را در جای خود قرار می دهد ، آماده تنظیم و انتشار نهایی.
موضوعات شامل:
  • سفارشی کردن کنترل کننده پخش
  • وارد کردن مش
  • شبیه سازی و قرار دادن اشیا
  • ایجاد براقیت ، فلزات و مواد شیشه ای
  • قرار دادن و تنظیم چراغ ها
  • افزودن تعامل با برخورد کنندگان ، عوامل محرک و رویدادها
  • ایجاد و مجسمه سازی زمین
  • قرار دادن درختان
  • افزودن جزئیات
  • انتشار طرح

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم صحنه 1. Setting Up the Scene

  • شخصی سازی کنترلر پخش کننده Customizing a player controller

  • وارد کردن مش Importing meshes

  • تنظیم حجم برخورد Setting collision volumes

  • ایجاد طرح برای موارد تعاملی Creating blueprints for interactive items

  • کلون کردن و قرار دادن اشیاء Cloning and placing objects

2. ایجاد و استفاده از مواد 2. Creating and Applying Materials

  • مونتاژ بافت ها و تهیه نقشه های کامپوزیت Assembling textures and crafting composite maps

  • ایجاد ورق های رنگی Creating paint sheens

  • تنظیم دقیق فلزات Fine-tuning metals

  • ایجاد شیشه Creating glass

  • بازتاب هایی با حوزه های ضبط بازتاب Setting up reflections with reflection capture spheres

3. ایجاد و تنظیم چراغ ها 3. Creating and Adjusting Lights

  • قرار دادن چراغ ها در وسایل Placing lights in fixtures

  • تنظیم شدت و رنگ Adjusting intensity and color

  • با استفاده از پروفایل های IES برای ایجاد چراغ Using IES profiles to shape lights

  • تنظیم دقیق نور خورشید و آسمان Fine-tuning the sunlight and sky

4- افزودن تعامل 4. Adding Interactivity

  • راه‌اندازی سوکت و برخورد Setting up sockets and colliders

  • افزودن محرک ها و رویدادها به یک برنامه درها Adding triggers and events to a door blueprint

  • چرخاندن درب متحرک است Animating the door swing

  • درهای دوتایی را به صورت طرح باز کنید Opening double doors in a blueprint

5- شاخ و برگ و محوطه سازی 5. Foliage and Landscaping

  • زمین ایجاد می کند Generating terrain

  • مجسمه سازی زمین و اضافه کردن مواد Sculpting terrain and adding materials

  • نقاشی چمن و درختچه Painting grass and shrubs

  • قرار دادن درختان Placing trees

6. پرداخت و انتشار 6. Polishing and Publishing

  • اضافه کردن جزئیات و مبلمان Adding in details and furniture

  • تنظیم عمق میدان ، مه و شکوفه Adjusting depth of field, fog, and bloom

  • اضافه کردن تصحیح رنگ Adding color correction

  • انتشار طرح Publishing the design

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش Unreal Engine: تجسم معماری
جزییات دوره
3h 53m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
57,098
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.