آموزش Unreal Engine: تجسم معماری

Unreal Engine: Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از موتور بازی Unreal 4 یک طراحی معماری را در زمان واقعی به نمایش بگذارید. Unreal که یک موتور پیشرفته بازی است ، به دلیل نورپردازی قوی و مواد فیزیکی مبتنی بر پیشرفت ظاهری پیچیده شناخته شده است و ابزارهای آن برای ارائه معماری بسیار دقیق و تعاملی به همان اندازه کار می کنند. این دوره کاربران را از طریق وارد کردن عناصر مدل و تنظیم م componentsلفه هایی برای تعامل اساسی راهنمایی می کند. از آنجا ، نویسنده آدام کرسپی ، مواد واقع گرایانه و روشنایی را ایجاد و بکار خواهد برد. یک سفر کوتاه در وسایل شاخ و برگ و زمین ، طراحی خانه را جمع می کند و آن را در جای خود قرار می دهد ، آماده تنظیم و انتشار نهایی.
موضوعات شامل:
  • سفارشی کردن کنترل کننده پخش
  • وارد کردن مش
  • شبیه سازی و قرار دادن اشیا
  • ایجاد براقیت ، فلزات و مواد شیشه ای
  • قرار دادن و تنظیم چراغ ها
  • افزودن تعامل با برخورد کنندگان ، عوامل محرک و رویدادها
  • ایجاد و مجسمه سازی زمین
  • قرار دادن درختان
  • افزودن جزئیات
  • انتشار طرح

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم صحنه 1. Setting Up the Scene

  • شخصی سازی کنترلر پخش کننده Customizing a player controller

  • وارد کردن مش Importing meshes

  • تنظیم حجم برخورد Setting collision volumes

  • ایجاد طرح برای موارد تعاملی Creating blueprints for interactive items

  • کلون کردن و قرار دادن اشیاء Cloning and placing objects

2. ایجاد و استفاده از مواد 2. Creating and Applying Materials

  • مونتاژ بافت ها و تهیه نقشه های کامپوزیت Assembling textures and crafting composite maps

  • ایجاد ورق های رنگی Creating paint sheens

  • تنظیم دقیق فلزات Fine-tuning metals

  • ایجاد شیشه Creating glass

  • بازتاب هایی با حوزه های ضبط بازتاب Setting up reflections with reflection capture spheres

3. ایجاد و تنظیم چراغ ها 3. Creating and Adjusting Lights

  • قرار دادن چراغ ها در وسایل Placing lights in fixtures

  • تنظیم شدت و رنگ Adjusting intensity and color

  • با استفاده از پروفایل های IES برای ایجاد چراغ Using IES profiles to shape lights

  • تنظیم دقیق نور خورشید و آسمان Fine-tuning the sunlight and sky

4- افزودن تعامل 4. Adding Interactivity

  • راه‌اندازی سوکت و برخورد Setting up sockets and colliders

  • افزودن محرک ها و رویدادها به یک برنامه درها Adding triggers and events to a door blueprint

  • چرخاندن درب متحرک است Animating the door swing

  • درهای دوتایی را به صورت طرح باز کنید Opening double doors in a blueprint

5- شاخ و برگ و محوطه سازی 5. Foliage and Landscaping

  • زمین ایجاد می کند Generating terrain

  • مجسمه سازی زمین و اضافه کردن مواد Sculpting terrain and adding materials

  • نقاشی چمن و درختچه Painting grass and shrubs

  • قرار دادن درختان Placing trees

6. پرداخت و انتشار 6. Polishing and Publishing

  • اضافه کردن جزئیات و مبلمان Adding in details and furniture

  • تنظیم عمق میدان ، مه و شکوفه Adjusting depth of field, fog, and bloom

  • اضافه کردن تصحیح رنگ Adding color correction

  • انتشار طرح Publishing the design

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: تجسم معماری
جزییات دوره
3h 53m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
57,098
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.