آموزش مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا

Modeling Next-Gen Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک‌های مدل‌سازی حیاتی و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیت‌های چند ضلعی و ساختن از هنر مرجع را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر. تکنیک‌های مدل‌سازی حیاتی و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیت‌های چند ضلعی و ساختن از هنر مرجع را بیاموزید. شامل بیش از 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای خلاقانه مدل سازی شخصیت ها را برای بازی های نسل بعدی می آموزند. موارد برجسته محبوب عبارتند از: Blocking-in Form. مدلسازی اولیه; اضافه کردن تعریف عضله. مدل سازی در تقارن; کار در چند ضلعی بودجه. بررسی سیلوئت ها برای درخواست تجدیدنظر. نقد مدل ها با رنگ آمیزی; ایجاد هندسه کارآمد؛ کاهش وضوح مدل به صورت دستی. افزودن جزئیات استراتژیک؛ ایجاد توهم جزئیات؛ ساختمان به هنر مرجع. بررسی مدل ها در مقیاس های چندگانه. ایجاد توپولوژی مفید؛ ساده سازی اشکال؛ کار با چند قطعه؛ اکسترود هندسه برای افزودن جزئیات. ساخت لوله و لوله با منحنی. ترکیب رئوس با ادغام. اضافه کردن سریع هندسه با ابزار Bridge. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مفاهیم پروژه؛ محدودیت ها و مرجع بررسی هنر Project Concepts; Constraints and Reference Art Review

مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا Modeling Next-Gen Characters in Maya

  • مسدود کردن در تنه/زره Blocking in the Torso / Armor

  • انسداد در سر و بازوها Blocking in the Head and Arms

  • مسدود کردن در قسمت پایین بدن Blocking in the Lower Body

  • شکستن زره بالایی Breaking up the Upper Armor

  • اتمام قطعات زره بالایی Finishing the Upper Armor Pieces

  • جزئیات سر Detailing the Head

  • افزودن جزئیات بیشتر به سر Adding More Detail to the Head

  • اتمام سر Finishing the Head

  • اضافه کردن لوله های قهرمان به سر Adding Hero Tubes to the Head

  • ایجاد لوله های ثانویه Creating Secondary Tubes

  • جزئیات بازو و کپی کردن Detailing an Arm and Duplicating

  • جزئیات بند بازو Detailing the Arm Band

  • شروع دست و اضافه کردن انگشتان Beginning the Hand and Adding Fingers

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • اضافه کردن زره دستکش Adding the Glove Armor

  • اضافه کردن محافظ شانه Adding Shoulder Guards

  • جزئیات شکم Detailing the Abdomen

  • مدل سازی لگن Modeling the Pelvis

  • جزئیات پا Detailing the Leg

  • اضافه کردن صفحات ران و زانو Adding Thigh and Knee Plates

  • ساخت زره پایینی پا Building the Lower Leg Armor

  • ساختن چکمه Building the Boot

  • جزئیات چکمه Detailing the Boot

  • راه اندازی تفنگ Starting the Gun

  • ادغام تفنگ در بازو Integrating the Gun into the Arm

  • اتمام تفنگ Finishing the Gun

  • افزودن جزئیات نهایی Adding Final Details

  • بررسی و کاهش تعداد چند ضلعی به صورت دستی Checking and Reducing Polygon Count Manually

  • با استفاده از ابزار کاهش چند ضلعی مایا Using Maya's Polygon Reduction Tool

  • بررسی مدل خود با استفاده از رنگ آمیزی Checking Your Model Using Paint-overs

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا
جزییات دوره
5h 11m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.