آموزش باز کردن آکوردها در 30 دقیقه

Open Chords In 30 Minutes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

آکوردهای باز (ماژور مینور) کلاسی متمرکز بر مبتدیانی است که علاقه مند به یادگیری و توسعه آکوردهای باز خود هستند. آکوردهای باز برای هر گیتاریستی بدون در نظر گرفتن ژانر یا سبک اساسی هستند و برای یادگیری بیشتر آهنگ ها یا همکاری با سایر نوازندگان ضروری هستند.

ما تمام اشکال آکورد باز اصلی و فرعی را با استفاده از تمرینی که در طول هر درس تکرار می‌شود، پوشش خواهیم داد، این استراتژی دوستانه مبتدی یک آکورد صدای خوب را ترویج می‌کند و از یادگیری ریتم جدید در هر درس اجتناب می‌کند.

هر درس دارای یک فایل PDF است که شامل یک نمودار آکورد کامل با نکات و تمرین بیان شده در نماد و TAB است. درس‌ها همچنین دارای یک مسیر پشتیبان هستند که با سرعت‌های مختلف برای ایجاد اعتماد به نفس شما ارائه می‌شود.

درس های من اینجا هستند تا به شما کمک کنند از موانع و مشکلاتی که به نظر می رسد بسیاری از مبتدیان با آکوردهای باز دارند اجتناب کنید. شروع با من به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد و توانایی های وتر شما را گسترش می دهد.

من همیشه از محدودیت های بازی خود عبور کرده ام و امیدوارم شما هم بتوانید همین کار را انجام دهید. با وجود موسیقی در Spotify، که در نماهنگ‌ها به نمایش در می‌آید، هزاران درس گیتار فیزیکی که تحت کمربند من تدریس می‌شود و شهرت به عنوان یک گیتاریست خشن، دلیلی ندارد که برای کسب دانش و سرگرمی وارد آن نشوید!

اسم من Dane از مدرسه گیتار ترنسند است، امیدوارم شما را در کلاس ببینم.

این پروژه شما را برای نواختن آکوردهای باز ماژور و مینور آماده و تشویق می کند. چند درس اول در مورد مفاهیم و تکنیک های یک آکورد باز صحبت می کنند، سپس با درس های جداگانه در هر آکورد دنبال می شود.

هر درس آکورد یک فایل PDF دارد که نمودار آکوردی را نشان می دهد که شکلی را که روی گیتار می نوازید نشان می دهد. وقتی راحت‌تر شدید، می‌توانید تمرین ارائه شده را با یکی از آهنگ‌های پشتیبان ارائه شده شروع کنید. همچنین می‌توانید با یک PDF که دارای نماد و TAB است بازی کنید.

برای انجام وظیفه نهایی خود باید ایده خوبی از هر شکل آکورد داشته باشید تا بتوانید تمرینی را در پایان اجرا کنید که تمام آکوردها را نشان می دهد.

تکمیل این کلاس به شما ایده اساسی خوبی از آکوردهای باز می دهد، بنابراین می توانید به مرحله بعدی بروید که می تواند تغییرات آکورد یا افزودن به زرادخانه آکورد خود با آکوردهای M7، m7 یا غالب باشد.

پروژه تمام شده شما باید یک ویدیوی کوتاه باشد که نشان دهد از انگشتان، وضعیت بدنی و تکنیک های مناسب در طول کار نهایی استفاده کرده اید. این باید در گالری پروژه آپلود شود.

در اینجا پیوندی برای همه منابع این کلاس وجود دارد:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • آکورد D را باز کنید Open D Chord

  • همه آکوردها با هم All Chords Together

  • آکورد E را باز کنید Open E Chord

  • آکورد Dm را باز کنید Open Dm Chord

  • تکنیک های آکورد Chord Techniques

  • نتیجه Conclusion

  • معرفی پروژه Project Introduction

  • ماژور و فرعی چیست؟ What is Major & minor?

  • آکورد G را باز کنید Open G Chord

  • 4th String Root F Chord 4th String Root F Chord

  • آکورد Em را باز کنید Open Em Chord

  • آکورد باز چیست؟ What is An Open Chord?

  • معرفی Introduction

  • یک آکورد را باز کنید Open A Chord

  • آکورد C را باز کنید Open C Chord

  • آکورد Am را باز کنید Open Am Chord

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش باز کردن آکوردها در 30 دقیقه
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
27m
16
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
29 فروردین 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
8
از 5
ندارد
دارد
دارد
Dane Simms

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dane Simms Dane Simms

سلام و درود به دوستان گیتاریست. نام من Dane Simms است و من یک مربی و یک موسیقیدان هستم. من صاحب یک استودیوی آموزشی موسیقی در سیدنی استرالیا (TRANSCEND GUITAR School) هستم و بیش از 7 سال است که به تدریس گیتار می پردازم. در این مدت کوتاه هزاران درس گیتار از گیتار کلاسیک گرفته تا گیتار آکوستیک و گیتار الکتریک تدریس کردم. من با گروه سیدنی پروگ STEELSWARM موسیقی ساختم که در آن 2 تک آهنگ و یک آلبوم کامل "ASPECTS OF DISSONANCE" منتشر کردیم که در مجله معتبر PROG بسیار مورد تحسین قرار گرفت. می توانید آلبوم را در Spotify مشاهده کنید. من فردی بسیار باهوش هستم و به تعیین و رسیدن به اهداف بسیار اعتقاد دارم. این اخلاق منعکس کننده تکنیک های وحشی و شگفت انگیزی است که من توانستم روی گیتار یاد بگیرم. اکنون فرصتی است که این اطلاعات را به شما برگردانم تا مجبور نباشید به اندازه من تلاش کنید. امیدوارم شما را در ردیف اول ... کلاس ببینم!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.