آموزش مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان در بلندر - مدل های سه بعدی برای بازی و رندر

3D Modeling for Beginners in Blender - 3D Models for Games and Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این نقطه شروع سفر شما به عنوان یک هنرمند سه بعدی است. پس از این دوره، می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی هم برای بازی‌های ویدیویی و هم برای ارائه تصاویر و انیمیشن‌های سه بعدی بسازید. فرآیند مدل‌سازی سه‌بعدی برای چاپ سه‌بعدی و گرافیک‌های متحرک نیز تقریباً یکسان است. نکته اصلی این است که به اصول اولیه مدل‌سازی سه بعدی به خوبی تسلط داشته باشید و به همین دلیل است که اینجا هستید!

2 ساعت محتوای با کیفیت بالا که مستقیماً به سر اصل مطلب می رویم. من این دوره را طراحی کرده ام تا تمام ویژگی های اصلی مدل سازی سه بعدی را با تکرار زیاد و با تمرینات مدل سازی جالب با دقت هر چه تمامتر به شما آموزش دهم. سطح دشواری تمرینات با پیشرفت دوره افزایش می یابد. برای یادگیری چیزی که می توانید فقط در دو ساعت یاد بگیرید، لازم نیست یک دوره 20 ساعته بگذرانید!

آنچه یاد خواهید گرفت:

  • نحوه ساخت دارایی های بازی برای موتورهای بازی مانند Unity و Unreal

  • نحوه ساخت مدل های پلی کم و بالا

  • مهم‌ترین اصلاح‌کننده‌هایی که سرعت کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند

  • نحوه افزودن مواد مختلف به مدل‌های سه بعدی

  • نحوه روشن کردن محیط

  • نحوه تنظیم دوربین قبل از رندر

  • نحوه ارائه یک تصویر از یک محیط سه بعدی

  • نحوه بهینه سازی تنظیمات رندر برای رندرهایی با کیفیت بالا که رندر آنها خیلی طول نمی کشد

  • شایع ترین اشتباهاتی که مبتدیان در مدل سازی سه بعدی مرتکب می شوند و نحوه حل آنها

  • نکات کلی برای افزایش سرعت مدل‌سازی سه بعدی

  • میانبرهای اصلی صفحه کلید برای مدل سازی سه بعدی در Blender

  • ساخت یک مدل سه بعدی از اشکال مختلف اولیه

  • برای چه هدفی از انواع مدل های سه بعدی استفاده می شود

  • هندسه مدل سه بعدی از چه چیزی تشکیل شده است

  • نحوه پیمایش در رابط بلندر

چالش ها:

اولین چالش مدلسازی مکعب روبیک از سخنرانی شماره 32 است.

چالش دوم مدلسازی مخروط ترافیک از سخنرانی شماره 34 است.

کار خود را به نمایش بگذارید:

دکمه "ایجاد پروژه" را کلیک کنید و یک فایل تصویری از مدل را پیوست کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بشکه پلی پایین Low Poly Barrel

  • نکات کلی برای مدل سازی سه بعدی General Tips for 3D Modeling

  • میز قهوه High Poly High Poly Coffee Table

  • هدف دوره Course Objective

  • جعبه پلی پایین Low Poly Crate

  • خلاصه Recap

  • راه حل - مکعب روبیک Solution - Rubik's Cube

  • اشتباهات رایج مبتدیان Beginner's Common Mistakes

  • سطح زیربخش Subdivision Surface

  • خلاصه Recap

  • آینه Mirror

  • خلاصه Recap

  • مقدمه ای بر بلندر Introduction to Blender

  • نورپردازی صحنه Lighting the Scene

  • بولی Boolean

  • اشکال اولیه در بلندر Primitive Shapes in Blender

  • جامدسازی Solidify

  • اریب Bevel

  • حالت ویرایش در بلندر Edit Mode in Blender

  • Low Poly در مقابل High Poly Low Poly VS High Poly

  • حالت شی در بلندر Object Mode in Blender

  • درخت پلی کم Low Poly Tree

  • دانلود و نصب بلندر Downloading and Installing Blender

  • امروز مدلسازی سه بعدی را یاد بگیرید! Learn 3D Modeling Today!

  • مواد واقعی برای یک مدل سه بعدی Realistic Materials to a 3D Model

  • تکلیف - مخروط ترافیک Assignment - Traffic Cone

  • صندلی بلوکی Blocky Chair

  • وارد کردن مدل ها به یونیتی Importing Models to Unity

  • بعدش چی؟ What Next?

  • رندر کردن نما به یک تصویر Rendering the View into an Image

  • تکلیف - مکعب روبیک Assignment - Rubik's Cube

  • آرایه Array

  • شمع بلوکی Blocky Candle

  • زمین Terrain

  • کم پلی تبر Low Poly Axe

  • هندسه مدل های سه بعدی Geometry of 3D Models

  • راه حل - مخروط ترافیک Solution - Traffic Cone

  • راه اندازی دوربین Setting up the Camera

  • اضافه کردن مواد به مدل های سه بعدی Adding Materials to 3D Models

  • چک لیست برای صادرات دارایی Checklist for Exporting Assets

  • علامت بلوکی Blocky Sign

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان در بلندر - مدل های سه بعدی برای بازی و رندر
جزییات دوره
1h 51m
41
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
444
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Mika Jäntti
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mika Jäntti Mika Jäntti

توسعه بازی | کد نویسی | گرافیک سه بعدی

من مهارت هایی مانند توسعه بازی، کدنویسی و گرافیک سه بعدی را آموزش می دهم. هدف من ایجاد محتوای باکیفیت است که همیشه مستقیماً به اصل مطلب می پردازم. علاوه بر دوره‌های آنلاین، من بازی‌های رایانه شخصی را در Steam توسعه و منتشر می‌کنم. حتماً من را در اینجا دنبال کنید تا از انتشار دوره جدیدی مطلع شوید. متشکرم!