آموزش ارجاع طبیعت برای خلقت منحصر به فرد موجود در ZBrush

Referencing Nature for Unique Creature Creation in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ما اصول ایجاد موجود واقعی را با استفاده از طبیعت و حیوانات واقعی به عنوان پایگاه مرجع خود کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r2 یا بالاتر ، فتوشاپ ، Keyshot. . همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 52 ارجاع طبیعت برای خلقت منحصر به فرد موجود در ZBrush 3 ساعته 50 متر 30 ساله علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ارجاع طبیعت برای خلقت منحصر به فرد موجود در ZBrush Referencing Nature for Unique Creature Creation in ZBrush

  • با استفاده از مرجع فرم های حیوانی Using Reference of Animal Forms

  • درک آناتومی جمجمه Understanding Skull Anatomy

  • در حال پایان دادن به مسدود کردن جمجمه Finishing Blocking the Skull

  • درک آناتومی Torso Understanding Torso Anatomy

  • در حال پایان دادن به مسدود کردن تنه ما Finishing Blocking Our Torso

  • کار در پایین تنه و مسدود شدن پاها Working on Lower Torso and Blocking Legs

  • مطالعه کرگدن برای آناتومی پای ما Studying the Rhino for Our Leg Anatomy

  • تنظیم تنه موجود ما Adjusting the Torso of Our Creature

  • تناسبات را تنظیم کنید Adjusting Proportions

  • ترکیب سر به بقیه بدن Incorporating the Head to the Rest of the Body

  • حرکت سر به سمت یک نگاه تمام شده Moving the Head Towards a Finished Look

  • نهایی کردن فرم های عضلانی تنه ما Finalizing Our Torso Muscle Forms

  • نهایی کردن فرم های عضله عقب Finalizing Our Hind Muscle Forms

  • درک سیلوئت و چین و چروک پوست Understanding Silhouette and Skin Wrinkling

  • آغاز گذراندن جزئیات نهایی ما Beginning Our Final Detail Pass

  • جزئیات مناطق وسیع پوست Detailing Large Areas of Skin

  • شروع عبور از بافت ما Beginning Our Texture Pass

  • بافت با استفاده از ماسک Texturing Using Masks

  • نهایی کردن بافت های ما Finalizing Our Textures

  • ایجاد خز در ZBrush Creating Fur in ZBrush

  • ارائه و جمع بندی در KeyShot Presentation and Wrap up in KeyShot

نمایش نظرات

آموزش ارجاع طبیعت برای خلقت منحصر به فرد موجود در ZBrush
جزییات دوره
3h 51m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Matthew Kean
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matthew Kean Matthew Kean

متیو کیان یک هنرمند شخصیت الهام گرفته ، یک هنرمند مفهومی و یک مدل ساز دیجیتال در منطقه شهر نیویورک با چندین سال تجربه است. مهارت های وی شامل توسعه نرم افزار سه بعدی ، ایده پردازی و اجرای مفاهیم سه بعدی برای فیلم و بازی ها و همچنین آموزش است. کارهای وی شامل مدل سازی عناوین فیلم هایی مانند "The Mortal Instruments: The City of Bones" و یک بازی برای چند شرکت AAA است. مت همچنین در زمینه طراحی اسباب بازی برای شرکت های خارج از کشور کار کرده است. تجربه وی از سوابق تحصیلی قوی ناشی می شود ، جایی که او چند سالی است کلاسهای مربوط به مجسمه سازی سه بعدی و تئوری طراحی را می گذراند. متیو BFA در تصویرگری دارد و به صورت سه بعدی خود آموخته است. از همان اوایل او به سرعت به عشق دنیای دیجیتال پی برد و تصمیم گرفت تا آن را مسیر جدید خود قرار دهد. از زمان انتشار جوایز متعددی به مت اعطا شده است ، از جمله جوایز انتخاب سردبیران. او در حال حاضر ساکن خارج از شهر نیویورک است که در آنجا به طور آزاد کار می کند و در پروژه های فیلم و بازی مشورت می کند.