Matthew Kean

متیو کیان یک هنرمند شخصیت الهام گرفته ، یک هنرمند مفهومی و یک مدل ساز دیجیتال در منطقه شهر نیویورک با چندین سال تجربه است. مهارت های وی شامل توسعه نرم افزار سه بعدی ، ایده پردازی و اجرای مفاهیم سه بعدی برای فیلم و بازی ها و همچنین آموزش است. کارهای وی شامل مدل سازی عناوین فیلم هایی مانند "The Mortal Instruments: The City of Bones" و یک بازی برای چند شرکت AAA است. مت همچنین در زمینه طراحی اسباب بازی برای شرکت های خارج از کشور کار کرده است. تجربه وی از سوابق تحصیلی قوی ناشی می شود ، جایی که او چند سالی است کلاسهای مربوط به مجسمه سازی سه بعدی و تئوری طراحی را می گذراند. متیو BFA در تصویرگری دارد و به صورت سه بعدی خود آموخته است. از همان اوایل او به سرعت به عشق دنیای دیجیتال پی برد و تصمیم گرفت تا آن را مسیر جدید خود قرار دهد. از زمان انتشار جوایز متعددی به مت اعطا شده است ، از جمله جوایز انتخاب سردبیران. او در حال حاضر ساکن خارج از شهر نیویورک است که در آنجا به طور آزاد کار می کند و در پروژه های فیلم و بازی مشورت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش خط لوله ایجاد شخصیت بازی با وضوح بالا در ZBrush و مایا

High-resolution Game Character Creation Pipeline in ZBrush and Maya

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت واقع گرایانه را از ابتدا ، پوشش دادن مدل سازی و ایجاد بافت ، ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Photoshop CS6، ZBrush 4R6، TopoGun، UVLayout، dDo، Marmoset Toolbag.


آموزش ارجاع طبیعت برای خلقت منحصر به فرد موجود در ZBrush

Referencing Nature for Unique Creature Creation in ZBrush

در طول این درس ها ما اصول ایجاد موجود واقعی را با استفاده از طبیعت و حیوانات واقعی به عنوان پایگاه مرجع خود کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r2 یا بالاتر ، فتوشاپ ، Keyshot. .


آموزش بافت واقعی کاراکتر با استفاده از dDo در فتوشاپ

Realistic Character Texturing Using dDo in Photoshop

در طول این درس ها، ما در مورد آنچه که بافت ها و متریال ها را واقعی جلوه می دهد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: dDo، Knald، Photoshop.