در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت واقع گرایانه را از ابتدا ، پوشش دادن مدل سازی و ایجاد بافت ، ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Photoshop CS6، ZBrush 4R6، TopoGun، UVLayout، dDo، Marmoset Toolbag.
در طول این درس ها ما اصول ایجاد موجود واقعی را با استفاده از طبیعت و حیوانات واقعی به عنوان پایگاه مرجع خود کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r2 یا بالاتر ، فتوشاپ ، Keyshot. .
در طول این درس ها، ما در مورد آنچه که بافت ها و متریال ها را واقعی جلوه می دهد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: dDo، Knald، Photoshop.