آموزش بافت واقعی کاراکتر با استفاده از dDo در فتوشاپ

Realistic Character Texturing Using dDo in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس ها، ما در مورد آنچه که بافت ها و متریال ها را واقعی جلوه می دهد صحبت خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: dDo، Knald، Photoshop. در طول این درس‌ها، در مورد آنچه بافت‌ها و متریال‌ها را واقعی جلوه می‌دهد صحبت خواهیم کرد. با استفاده از ماهیت رویه‌ای dDo، می‌توانیم به سرعت جزئیات طبیعی را در مورد یک شخصیت بازمانده تولید کنیم. یادگیری این تکنیک‌ها نه تنها گردش کار بافت‌سازی شما را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد، بلکه درک بسیار بیشتری از نحوه کار نقشه‌ها و آنچه برای واقعی جلوه دادن چیزها لازم است را برای شما به ارمغان می‌آورد. نرم افزار مورد نیاز: dDo، Knald، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت واقعی کاراکتر با استفاده از dDo در فتوشاپ Realistic Character Texturing Using dDo in Photoshop

  • نمای کلی نقشه ها Maps Overview

  • معرفی Knald Intro to Knald

  • آماده سازی نقشه ها برای dDo Prepping Maps for dDo

  • مروری کوتاه بر dDo A Brief Overview of dDo

  • تنظیم بافت Texturing Setup

  • افزودن جزئیات مواد Adding Material Details

  • در حال ادامه افزودن مواد Continuing to Add Material

  • بافت با تکنیک های پیشرفته Texturing with Advanced Techniques

  • جزئیات و تکمیل شلوار Detailing and Finishing the Pants

  • بسته بندی بافت پارچه و نهایی کردن لایه ها Wrapping up the Cloth Textures and Finalizing Layers

  • واقعی جلوه دادن پوست Making Skin Look Realistic

  • جزئیات پوست Detailing the Skin

  • تکمیل بافت و جزئیات پوست Finishing the Skin Texture and Detailing

  • تکمیل جزئیات نهایی و صادرات نقشه ها Finishing Final Details and Exporting Maps

  • بررسی و ارائه نهایی Final Review and Presentation

نمایش نظرات

آموزش بافت واقعی کاراکتر با استفاده از dDo در فتوشاپ
جزییات دوره
3h 15m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Matthew Kean
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matthew Kean Matthew Kean

متیو کیان یک هنرمند شخصیت الهام گرفته ، یک هنرمند مفهومی و یک مدل ساز دیجیتال در منطقه شهر نیویورک با چندین سال تجربه است. مهارت های وی شامل توسعه نرم افزار سه بعدی ، ایده پردازی و اجرای مفاهیم سه بعدی برای فیلم و بازی ها و همچنین آموزش است. کارهای وی شامل مدل سازی عناوین فیلم هایی مانند "The Mortal Instruments: The City of Bones" و یک بازی برای چند شرکت AAA است. مت همچنین در زمینه طراحی اسباب بازی برای شرکت های خارج از کشور کار کرده است. تجربه وی از سوابق تحصیلی قوی ناشی می شود ، جایی که او چند سالی است کلاسهای مربوط به مجسمه سازی سه بعدی و تئوری طراحی را می گذراند. متیو BFA در تصویرگری دارد و به صورت سه بعدی خود آموخته است. از همان اوایل او به سرعت به عشق دنیای دیجیتال پی برد و تصمیم گرفت تا آن را مسیر جدید خود قرار دهد. از زمان انتشار جوایز متعددی به مت اعطا شده است ، از جمله جوایز انتخاب سردبیران. او در حال حاضر ساکن خارج از شهر نیویورک است که در آنجا به طور آزاد کار می کند و در پروژه های فیلم و بازی مشورت می کند.