آموزش مقدمه ای بر DIY: تبدیل شدن به یک سازنده

Introduction to DIY: Becoming a Maker

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر هیچ محدودیتی نداشتید، چه می‌سازید؟

یک دهه پیش، برای تبدیل حتی ساده ترین ایده ها به اشیاء واقعی، به اشتیاق، تخصص و پول نیاز داشتید. حالا فقط به اشتیاق نیاز دارید. ما دسترسی بی‌سابقه‌ای به همکاری، مواد و دانش داریم و تمایل به خلق فعال در جهان هرگز قوی‌تر نبوده است.

اما از کجا شروع کنیم؟ در این کلاس، Mark Frauenfelder - سازنده، خالق و بنیانگذار افسانه ای Boing Boing و مجله MAKE - دنیای اساسی ساخت را معرفی می کند و شما را راهنمایی می کند تا کنجکاوی خود را به یک پروژه DIY تبدیل کنید که یک شیء روزمره را می سازد، تغییر می دهد یا تعمیر می کند. زندگی.

در حالی که این کلاس یک ساعته برای یک مبتدی واقعی طراحی شده است، شما بدون توجه به پیشینه یا دانش خود ایده های زیادی خواهید یافت. این کلاس پر از پروژه‌های نمونه بی‌شماری، حکایت‌های شخصی، درخواست‌های مربوط به تفکر خلاق، دانش ابزار و پروژه‌ای با کره بادام‌زمینی است که ذهن ما را درگیر می‌کند، این کلاس برای الهام بخشیدن و ایجاد جرقه در گفتگو طراحی شده است.

این کلاسی برای همه کسانی است که به امکان، در عمل و سرگرمی اعتقاد دارند.

اکنون، چه خواهید ساخت؟

آنچه خواهید آموخت

در 5 واحد خودگام، یاد بگیرید که چگونه مانند یک سازنده فکر کنید، خلق کنید، و بسازید.

  • مقدمه. شروع به فکر کردن در مورد معنای سازنده بودن کنید و برخی از نکات خلاقانه برای تعامل با اشیاء روزمره را امتحان کنید.
  • "چرا" و "چگونه" ساختن. یاد بگیرید با استفاده از یک فلوچارت 5 مرحله‌ای با ذهنیت سازنده به مشکلات نزدیک شوید، استراتژی‌هایی را برای پیشبرد تخیل خود از طریق بلوک‌های خلاقانه کشف کنید، و در مورد آخرین شرکت‌ها و پیشرفت‌هایی که در حال حاضر به عصر طلایی ساخت تبدیل می‌شوند، بیاموزید.
  • چگونه چیزی بسازیم. فرآیند سازنده را در عمل با یک پروژه مشاهده کنید: یک مخلوط کن اتوماتیک شیشه کره بادام زمینی که تعدادی از راه حل ها را ترکیب می کند.
  • ابزارهای ساز. با مواد فیزیکی، اجزاء، ابزارها و فضاهای کاری که می توانند به شما کمک کنند مفهوم خود را به یک چیز واقعی تبدیل کنید، آشنا شوید.
  • نتیجه گیری. بیاموزید که چگونه فضای هکرهای حضوری را پیدا کنید، همکاری آنلاین را به حداکثر برسانید، و مهارت های خود را با منابع اصلی توصیه شده رشد دهید.

کاری که شما انجام خواهید داد

  • قابل تحویل. یک پروژه ایجاد کنید که یک شی یا فرآیند روزمره را می سازد، تغییر می دهد یا تعمیر می کند.
  • مختصر. خود را به چالش بکشید تا یک سطح بیشتر از جایی که شروع کرده اید پیشرفت کنید. اگر تا به حال ساختن را امتحان نکرده اید، یک طراحی، طرح یا توضیحات را به اشتراک بگذارید. اگر از قبل ایده ای دارید، یک نمونه اولیه بسازید و تصاویر، ویدئو و نمودارهای طرح اول خود را به اشتراک بگذارید. اگر در حال حاضر چندین نمونه اولیه دارید، کار خود را به عنوان یک مطالعه موردی به اشتراک بگذارید (نشان دادن روند و نحوه پیشرفت شما در هر نسخه). اگر سازنده باتجربه ای هستید، در پروژه همزن کره بادام زمینی Mark's تلاش کنید (فایل های ارائه شده).
  • مشخصات پروژه خود را به روشی در میان بگذارید که یادگیری و به اشتراک گذاشتن بازخورد برای دیگران بسیار منطقی باشد. نقشه‌ها، نمودارها، توضیحات، عکس‌ها، ویدیوها، برنامه‌ها یا موارد دیگر را در نظر بگیرید.

به اطلاعات بیشتر علاقه دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آردوینو (برد مدار با کاربرد آسان ذکر شده در این دوره)، کلاس مکمل مارک را بررسی کنید، .

یک پروژه ایجاد کنید که یک شی یا فرآیند روزمره را ایجاد، اصلاح یا تعمیر کند.

مقدمه

  1. اشیایی را که هر روز استفاده می کنید طوفان فکر کنید.

    یک تایمر تنظیم کنید و 10 دقیقه به عادات روزانه خود فکر کنید. فهرستی از اشیایی را که هر روز با آنها در تعامل هستید، طوفان فکر کنید. کدام چیزها وظایف را سریعتر می کند؟ کدام چیزها چند کاره هستند؟ کدام چیزها خیلی سریع یا کند هستند؟

    برای برداشتن یک قدم جلوتر، به این فکر کنید که چگونه اشیا، اشیاء و مواد مختلف ممکن است با هم کار کنند — حتی اگر هنوز هدفی نداشته باشند! به آن مانند Mad Libs برای چیزها فکر کنید: X + Y = چیزی که شما به تازگی اختراع کرده اید.

  2. یک Maker Journal را راه اندازی کنید.

    یک مجله Maker را راه اندازی کنید. این می تواند یک نوت بوک دیجیتال یا فیزیکی باشد، اما متعهد شوید که هر روز به مدت حداقل 7 روز به آن اضافه کنید. پس از شروع، باید این عادت را حفظ کنید!

    کلمات بنویسید، تصاویر بکشید، و نمودارهایی در مورد فرآیندها، وظایف، توابع، و اشیایی بسازید که به نظر شما جالب، قابل بهبود یا مرموز می‌شوند. بدون توجه به توانایی یا دانش فعلی شما، فهرستی از پروژه های رویایی را شروع کنید.

    مراحل پروژه در این کلاس ایده‌های جدیدی را القا می‌کند، اما اگر فوراً در جستجوی ایده‌ها هستید، سؤالات خود را در انجمن Skillshare Community مطرح کنید، کاوش کنید و «پروژه‌های سازنده» را به‌صورت آنلاین جستجو کنید. ویدیوهای پروژه های در حال اجرا را پیدا کنید و همیشه خود را به چالش بکشید تا کنجکاوی خود را یک قدم فراتر از انتظارات خود بردارید.

"چرا" و "چگونه" ساخت

  1. بیاموزید: در این پروژه های سازنده بیشتر غوطه ور شوید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه‌های ذکر شده در درس‌های ویدیویی، یادداشت‌ها و طرح‌ها را در مجله Maker خود به صورت آنلاین جستجو کنید، و به انجمن Skillshare بروید تا یافته‌های خود را با دانش‌آموزان به اشتراک بگذارید.

    چه چیزی شما را شگفت زده می کند؟ آیا تحقیقات شما به پروژه های سازنده جالب دیگری منجر شد؟ چه تغییراتی در پروژه یا استفاده های جدیدی می توانید تصور کنید؟

    • آیا در مورد تغذیه کننده پرنده لری کاتن کنجکاو هستید؟ در آرشیو مجله  MAKE ، هم با جستجو در سایت و هم با کاوش در نسخه چاپی، اطلاعات بیشتری کسب کنید.
    • به دیجیتالی کردن LP ها علاقه دارید؟ درباره آقای Jalopy بیشتر بیاموزید، با مقالاتی از ، ،  و این ویدئو از  MAKE تلویزیون.
    • می‌خواهید نگهبان میمون‌های مبل خود را بسازید؟ این آموزش و گام به گام از  MAKE مجله را بررسی کنید.
    • با الهام از bGeigie، پروژه منبع باز ردیابی سطوح تشعشعات پس از فاجعه فوکوشیما؟ این   از  MAKE  مجله را بررسی کنید.

  2. پیش بینی: از طریق فرآیند 5 مرحله ای فکر کنید.

    مدتی را صرف فکر کردن در مورد نحوه اعمال نمودار جریان 5 مرحله‌ای برای ایده‌هایی که در Maker Journal خود یادداشت کرده‌اید بگذرانید.

    احساس گیر افتادن می کنید؟ سؤالات و راهبردهای درس ویدیویی را در نظر بگیرید، به‌ویژه دک Strategies Oblique Brian Eno که در  و به‌عنوان یک عرشه چاپی موجود است. همچنین می‌توانید برخی از استراتژی‌های دست‌نویس اصلی او را در این پست Brain Pickings، "."

    بررسی کنید.

    برخی از استراتژی های مورد علاقه:

    • از یک ایده قدیمی استفاده کنید.
    • مشکل را با کلمات تا حد امکان واضح بیان کنید.
    • نزدیکترین دوست شما چه می کند؟
    • چه چیزی را افزایش دهیم؟ چه چیزی را کاهش دهیم؟
    • آیا بخش هایی وجود دارد؟ انتقال ها را در نظر بگیرید.
    • سعی کنید آن را جعلی کنید!
    • به خطای خود به عنوان یک قصد پنهان احترام بگذارید.

    چند یادداشت را در Maker Journal خود یادداشت کنید، سپس به انجمن‌های گفتگو بروید تا درباره ایده‌های خود صحبت کنید!

  3. مشارکت: با پرسیدن سوال شروع کنید.

    فقط گوش ندهید - سؤال بپرسید! سناریوها را پیشنهاد دهید و ایده هایی را پیشنهاد دهید. با دانش آموزان اینجا در انجمن های بحث Skillshare شروع کنید.

  4. همکاری: جوامع سازنده را کاوش کنید.

    همکاری همه چیز است!

    «DIY» و «Maker» را به صورت آنلاین جستجو کنید، و برای ایمیل‌ها، هشدارها و چند وبلاگ که علاقه شما را برانگیخته‌اند ثبت‌نام کنید. حتی اگر خواندن در ابتدا ناآشنا به نظر می رسد، به آن ادامه دهید و به پرسیدن سوال ادامه دهید. الگوها ظاهر می شوند و ممکن است از موضوعاتی که دوست دارید شگفت زده شوید.

    برای شروع،  makezine.com و را بررسی کنید. در انجمن‌های گفتگوی Skillshare سؤال بپرسید و سایت‌های شرکت‌هایی مانند Shapeways و کاوش کنید. کمی بعداً عمیق‌تر در این جوامع غوطه‌ور می‌شویم، اما اکنون کمی وقت بگذارید تا احساس آشنایی و الهام گرفتن کنید!

  5. به فکر کردن، تجسم کردن، طراحی و نوشتن ادامه دهید.

    به نوشتن در مجله خود ادامه دهید، به خصوص افکار خود را در مورد "مزیت سازمانی". از چه چیزهایی استفاده می کنید که رمز و راز هستند؟ که مطمئن نیستید چگونه بسازید، اصلاح کنید یا اصلاح کنید؟ تونستی یاد بگیری اگر دفترچه قوانین را دور بیندازید و به روشی جدید امتحان کنید، چه؟ یک جایگزین اختراع کنید!

چگونه چیزی بسازیم

  1. پروژه شیشه بار بادام زمینی را کاوش کنید.

    با  که کنجکاوی مارک را برانگیخت شروع کنید. آیا تعجب می کنید که این یک هک در نظر گرفته شده است؟ اگر این تنها چیزی بود که می‌دیدید، چه پیشرفتی در پروژه ایجاد می‌کردید؟

    اگر می‌خواهید تا مارک پیش بروید، فایل‌های زیر را بررسی کنید. او پایه را در (skp.) طراحی کرد و آن را توسط Ponoko  (.eps) چاپ کرد. فایل ".ino" برنامه آردوینو است که برای تغذیه موتور سروو استفاده می شود. در اینجا  او مفید یافت.

    از طرف دیگر، این مطالعه موردی را به عنوان مدلی از کشف در نظر بگیرید: آیا این پروژه ای است که شما می خواهید ایجاد کنید؟ در فلوچارت 5 مرحله ای کجا قرار می گیرد؟ با دانش‌آموزان دیگر سؤالات مطرح کنید و به آنها پاسخ دهید، و اگر در مورد مراحل بعدی خود مطمئن نیستید، دوباره به «Getting Unstuck» و استراتژی‌های برایان انو مراجعه کنید.

    (به علاوه: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آردوینو، کلاس شروع مارک را بررسی کنید.)

  2. نمونه های اولیه را برای پروژه خود در نظر بگیرید.

    به برخی از ایده های اصلی که در Maker Journal خود برنامه ریزی کرده اید بازگردید. اولین نمونه اولیه چگونه می تواند باشد؟ برخی از ایده ها را ترسیم کنید، برخی از یادداشت ها را یادداشت کنید، و افکار خود را در انجمن های گفتگو به اشتراک بگذارید.

    (در این مرحله، ممکن است به جای پریدن به داخل ساختمان، به طراحی ادامه دهید.)

    «نمونه‌سازی اولیه» را در  برای نمونه‌هایی از نحوه اجرای سریع ایده‌های خود توسط سایر سازندگان و همکاران سازنده جستجو کنید.

    به خاطر داشته باشید: اولین نمونه اولیه شما نباید عالی به نظر برسد. فقط باید ثابت کند که مفهوم شما واقعاً کار می کند. اثبات مفهوم به معنای اثبات این است که مفهوم ذهن شما در دنیای واقعی کار می کند.

    هنگامی که یک نمونه اولیه اثبات مفهوم دارید، به این فکر کنید که چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. می توانید آن را ساده کنید؟ چه ویژگی هایی برای اضافه کردن مهم است؟ چگونه می توانید آن را قوی تر کنید؟ امن تر؟ مفیدتر؟ استفاده راحت تر؟ جذاب تر؟

    سعی کنید به این سوالات دور از رایانه پاسخ دهید. بیرون بنشینید یا قدم بزنید و اجازه دهید نمایشگر با وضوح بالا و نرم افزار طراحی در مغز شما کار را انجام دهد. سپس مراحل طراحی کامپیوتر و ساخت نمونه اولیه را تکرار کنید.

    مارک گفته است که برای رسیدن به چیزی که به اندازه کافی خوب است، حداقل 4 چرخه طراحی نمونه اولیه لازم است.

    • اولین نمونه اولیه نشان می دهد که این ایده کار می کند و همچنین مشکلات عمده ای را در طراحی نشان می دهد.
    • نمونه اولیه از مشکلات اصلی مراقبت می کند و مشکلات کوچکتر را آشکار می کند.
    • نمونه اولیه سوم یک پیشرفت خواهد بود، اما همچنان خصلت هایی دارد.
    • نمونه اولیه چهارم، اگر خوش شانس باشید، به اندازه کافی خوب است که از خودتان استفاده کنید!

    اما: خودتان را به چهار نفر محدود نکنید! ممکن است لازم باشد برای مدتی آن را ادامه دهید تا زمانی که چیزی بسازید که به اندازه کافی خوب کار کند که بتوانید آن را به شخص دیگری تحویل دهید و اطمینان داشته باشید که آنها می توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند.

    پیشرفت خود را پیگیری کنید و تجربه خود را در تالارهای گفتگو به اشتراک بگذارید. همکاری، بازخورد و زمان برای فکر کردن کلید هستند!

ابزار ساز

  1. مواد را برای پروژه خود جمع آوری کنید.

    مواد، اجزاء، ابزارها و فضاهای کاری را که در دسترس شماست، فهرست کنید. چی داری؟ چه چیزی نیاز دارید؟ چه چیزی می توانید قرض بگیرید؟

    از یک فضای هکر برای آزمایش ابزارهای مختلف دیدن کنید و در مورد تجربه افراد در مورد مدل‌ها یا ساخت‌های خاص به صورت آنلاین سؤال بپرسید.

    در واحد قبلی، نمونه سازی به صورت مفهومی در نظر گرفته شد. آیا آماده شروع ساخت پروژه خود هستید؟ وارد شوید!

  2. سرمایه گذاری در ابزارهای پروژه های آینده را در نظر بگیرید.

    می‌خواهید ساخت مجموعه خود را شروع کنید؟

    • شروع به جمع آوری ضایعات چوب کنید و آن را در جای خشک نگهداری کنید.
    • لگوها را برای نمونه سازی سریع جمع آوری کنید. (برای اطلاعات بیشتر در مورد لگوها و نمونه سازی، به ..)
    • مراجعه کنید
    • چسب های ضروری را پیدا کنید: چسب فوق العاده، چسب مدرسه سفید، چسب چوب و یک لوله از چسب گوریل. همچنین مقداری اپوکسی 5 دقیقه ای، یک رول نوار چسب و نوار نوار مشکی برق را در نظر بگیرید.
    • ترکیباتی مانند  و Shapelock را کاوش کنید. (درباره Sugru بیشتر بیاموزید.)
    • چند دستگاه ورودی رایج مانند دکمه‌ها و سوئیچ‌ها، میکروفون‌ها، آشکارسازهای حرکت، حسگرهای مجاورت، و حسگرهای نور را جمع‌آوری کنید.
    • چند دستگاه پردازش معمولی مانند تخته نان بدون لحیم کاری، مقاومت ها، خازن ها، دیودها و ... را جمع آوری کنید.
    • چند دستگاه خروجی رایج مانند LED ها، سرووها، زنگ ها، موتورهای پله ای و موتورهای DC را جمع آوری کنید.

    یک جعبه ابزار مفید بسازید، با موارد زیر کار کنید:

    • آهن لحیم کاری
    • سیم کش
    • برش های مورب
    • انبر بینی بلند
    • پیچ گوشتی های شکاف دار
    • پیچ گوشتی فیلیپس
    • دست کمک با ذره بین
    • مولتی متر دیجیتال
    • دستکش کار
    • مته و مته شارژی که
    • قانون نوار
    • قانون فلز
    • سیم داخلی
    • ماسک های تنفسی
    • عینک ایمنی
    • چاقوهای صنایع دستی و تشک برش
    • اره برقی
    • گیره های مختلف
    • تفنگ چسب
    • چکش
    • مجموعه انبر قفل
    • آچار قابل تنظیم
    • ابزار چرخشی و پیوست های مختلف
    • جعبه کمک های اولیه
    • پرس مته (اگر جا دارید)
    • اره نواری (اگر جا دارید)

    دوباره—اگر این ابزارها به آسانی در دسترس نیستند، یک فضای هکری را بررسی کنید تا آنها را امتحان کنید!

نتیجه گیری

  1. بروید هکرها را به صورت حضوری و آنلاین بررسی کنید.

    تحقیق، کتابخانه‌های عمومی، و کارگاه‌های آخر هفته در منطقه شما برای یافتن جلساتی برای جامعه DIY و Maker.

    به جستجوی آنلاین برای الهام از پروژه، کاوش در سایت‌هایی مانند ، Make، Adafruit و . ادامه دهید. بیشتر منابع آنلاین دارای تالارهای گفتگوی گفتگو هستند که در آن افراد بیش از حد خوشحال هستند که در مورد سؤالات شما به شما کمک کنند.

    یوتیوب همچنین یک منبع عالی برای پاسخ به سؤالات و یافتن تظاهرات است. اگر در مورد ساخت هر چیزی سوالی دارید، به احتمال زیاد شخصی در YouTube ویدیویی ساخته است.

    یافته‌های خود را در انجمن‌های گفتگوی Skillshare به اشتراک بگذارید، ایده‌ها و سؤالات پروژه را پست کنید، و با دانش‌آموزان دیگر برای ایجاد انجمن سازنده آنلاین خود کار کنید!

  2. به خواندن در مورد ساخت ادامه دهید.

    انبوهی از کتابها در مورد ساخت و DIY وجود دارد. چند توصیه برتر:

    • (Mark Frauenfelder)

    • (آدام کمپ)

    • (کارن ویلسون)
    • (کوین کلی)
    • (آنا کازیوناس فرانسه)

    •  (ماسیمو بانزی)

    آنها را بررسی کنید، موارد دلخواه خود را به اشتراک بگذارید و به این لیست اضافه کنید!

  3. یک پروژه را به اشتراک بگذارید و به ساختن ادامه دهید!

    ساختن چیزها دیدگاه شما را به دنیای اطرافتان تغییر می‌دهد، درهای جدیدی را باز می‌کند و فرصت‌های جدیدی را برای درگیر شدن عمیق در فرآیندهایی که نیاز به دانش، مهارت‌سازی، خلاقیت، تفکر انتقادی، تصمیم‌گیری، ریسک دارد، ارائه می‌کند. گرفتن، تعامل اجتماعی، و تدبیر.

    به خاطر داشته باشید: بهترین مهارتی که می توانید برای سازنده شدن به دست آورید، از دست دادن ترس از اشتباه کردن است. اشتباهات چیز بدی نیستند - تا زمانی که اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید.

    اشتباهات راهی برای یادگیری و راهنمایی شما در مسیرهای جدید است. در واقع کار خوبی است که در اوایل پروژه تا حد امکان اشتباه کنید تا بتوانید آنها را از سر راه بردارید و به یک راه حل بهینه برسید. شما نباید عمداً سعی کنید اشتباه کنید، اما نباید با ناامیدی تسلیم شوید.

    این کلاس را با الهام از اینکه سازنده شوید ترک کنید. آنچه را که روی آن کار می‌کنید به اشتراک بگذارید - خواه طرح‌ها، ایده‌ها، پروژه‌ها یا نمونه‌های اولیه که بسیار دور از دسترس هستند- و ما یک انجمن سازنده ایجاد خواهیم کرد.

    از درست کردن لذت ببرید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • گیر کردن Getting Unstuck

  • اجزاء (ادامه دارد) Components (continued)

  • ابزارها و فضاهای کاری (ادامه دارد) Tools and Workspaces (continued)

  • مقدمه Introduction

  • نتیجه Conclusion

  • شروع شدن Getting Started

  • مواد Materials

  • ابزارها و فضاهای کاری Tools and Workspaces

  • اجزاء Components

  • مشکل و راه حل Problem and Solutions

  • چرا سازنده باشیم + مثال Why Be a Maker + Examples

  • کلاس های خلاق را در Skillshare کاوش کنید Explore Creative Classes on Skillshare

  • مراحل عملی: همکاری بیشتر Practical Steps: More Collaboration

  • ساختن چیست؟ What is Making?

  • تریلر Trailer

  • روش های مختلف برای ساختن چیزها در حال حاضر Different Ways to Make Things Now

  • چرا من می سازم Why I Make

  • طراحی و نمونه سازی Design and Prototyping

  • فلوچارت The Flowchart

  • پروژه های الهام بخش Inspiring Projects

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر DIY: تبدیل شدن به یک سازنده
جزییات دوره
1h 52m
20
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3,734
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Frauenfelder Mark Frauenfelder

نویسنده | سازنده | موسس، MAKE & Boing Boing

Mark Frauenfelder  سردبیر موسس   مجله، مؤسس  و سردبیر Cool-Tools.org است. او از 1993 تا 1998 ویراستار موسس Wired.com بود و نویسنده هفت کتاب است. آخرین کتاب او .

است

مارک به‌عنوان سازنده اشیاء، گیتار جعبه سیگار، اسکیت‌برد، آلات موسیقی الکترونیک، مرغ‌خانه، مجسمه‌های جنبشی، و میمون‌های روباتیک ساخته است که گربه‌ها را از پریدن روی مبلمان باز می‌دارد. او کارگاه‌هایی برگزار کرده است که به مردم یاد می‌دهد چگونه کلم ترش درست کنند، میکروکنترلرهای آردوینو را برنامه‌ریزی کنند، بردهای مدار لحیم کاری، ساخت ماشین‌های مسواک ارتعاشی، و ساخت ماندولین از قوطی ماهی تن.

مارک همچنین یک هنرمند و طراح است و آثار او در نمایشگاه‌های گروهی و گالری‌های انفرادی در سراسر ایالات متحده به نمایش درآمده است. او جلد سی دی "سایبرپانک" بیلی آیدل، جعبه ویدئویی و تبلیغات چاپی را طراحی کرد.

او در «کولبر ریپورت» (دوبار) و «نمایش مارتا استوارت» ظاهر شده است، و برای مجله نیویورک تایمز، آتلانتیک، ساینس محبوب، بیزنس ویک، هالیوود ریپورتر، وایرد و سایر نشریات ملی نوشته است.

او با همسرش کارلا سینکلر و دو دختر خود در لس آنجلس زندگی می کند.