لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد نمایش باز در Nuke X و Cinema 4D
Creating a Show Open in Nuke X and Cinema 4D
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مشتريان سينما و تلويزيون خواستار افتتاحيه هاي شديد براي نمايش هايشان هستند. افزودن یک آرم سفارشی ردیابی شده به اعتبارات افتتاحیه می تواند انرژی اضافی اضافه کند و همچنین مضامین برنامه را تقویت کند. در این دوره ، اندی نیدهم نحوه گرفتن فیلم موجود ، ردیابی آن با گره CAMERATRACKER موجود در Nuke X و وارد کردن داده ها به CINEMA 4D را نشان می دهد. در آنجا ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزار MoGraph C4D برای هدایت حرکت آرم به سمت وضوح نهایی آن استفاده کنید و نور را با صفحه زمینه اصلی مطابقت دهید. بعلاوه ، یاد بگیرید چگونه همه اینها را با درجه بندی رنگ و جلوه های لنز نوری در Nuke جمع کنید.
موضوعات شامل:
راه اندازی گره CAMERATRACKER
حل داده های دوربین li>
تنظیم صفحه زمین li>
تست حل با هندسه موقتی li>
تصادفی سازی حرکت ذرات li>
نورپردازی صحنه li>
آهنگسازی در Nuke
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. برنامه ریزی شات
1. Planning the Shot
آنچه ما ایجاد خواهیم کرد
What we'll be creating
وارد کردن فیلم و تنظیمات پروژه
Importing footage and project settings
2. ردیابی شات در Nuke X
2. Tracking the Shot in Nuke X
درک نیازهای ردیابی دوربین سه بعدی
Understanding the needs of 3D camera tracking
گره CameraTracker را تنظیم کنید
Setting up the CameraTracker node
حل داده های دوربین و پالایش نتایج
Solving the camera data and refining the results
قرار دادن یک هواپیمای زمینی در صحنه ردیابی دوربین
Setting a ground plane in the camera-tracked scene
تنظیم صحنه و ایجاد مقیاس
Setting up the scene and establishing scale
افزودن کارت نگهدارنده برای نشان دادن هواپیمای زمین
Adding a placeholder card to represent the ground plane
آزمایش حل با استفاده از هندسه موقت 3D
Testing the solve using temporary 3D geometry
صادر کردن داده های سه بعدی
Exporting the 3D data
3. اضافه کردن یک لوگوی سه بعدی در C4D
3. Adding a 3D Logo in C4D
وارد کردن داده های سه بعدی به C4D
Importing the 3D data into C4D
وارد کردن آرم به صحنه سه بعدی
Importing the logo into the 3D scene
اضافه کردن اشیاء سه بعدی به صحنه
Adding 3D objects to the scene
انیمیشن کردن آرم با استفاده از جلوه Inheritance
Animating the logo using the Inheritence effector
حرکت ذره تصادفی
Randomizing particle motion
صحنه را روشن می کند
Lighting the scene
نهایی کردن انیمیشن
Finalizing the animation
تنظیم بافرهای شی و عمق میدان
Setting object buffers and depth of field
تنظیمات و صادرات ارائه دهید
Render settings and exporting
4- آهنگسازی در نوک
4. Compositing in Nuke
واردات C4D رندر به Nuke باز می گردد
Importing C4D render passes back into Nuke
گذر از رندر عبور می کند
Compositing the render passes
اضافه کردن شعله ورها و سایر عناصر نوری
Adding flares and other optical elements
اضافه کردن عمق میدان به صحنه
Adding depth of field to the scene
اضافه کردن تاری وکتور
Adding vector blur
درجه بندی رنگ عکس
Color grading the shot
صادرات شات نهایی
Exporting the final shot
وارد کردن بقیه سکانس ما
Importing the rest of our sequence
طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز
Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.
از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات