آموزش طراحی محیط بازی Low Poly در Blender

Designing a Low Poly Game Environment in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تولید محتوای بازی یکی از رایج ترین مشاغل برای فریلنسرها است. چنین محتوای بازی به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری نیازمند رویکرد متفاوتی نسبت به محتوای نسل بعدی فعلی است. در طول این درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه بسازیم و دست... تولید محتوای بازی یکی از رایج‌ترین مشاغل برای فریلنسرها است. در حال حاضر بازی های موبایل و همچنین بازی های تحت وب در حال افزایش هستند. چنین محتوای بازی به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری نیازمند رویکرد متفاوتی نسبت به محتوای نسل بعدی فعلی است. در طول این درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه یک محیط جزیره‌ای کم ارتفاع با چند ضلعی کامل و آماده برای بازی ایجاد کرده و با دست نقاشی کنیم. همچنین با استفاده از Blender Game Engine (BGE) برای نمایش محتوای بازی ایجاد شده، یک راهنما ساده ایجاد خواهیم کرد. در پایان درس، توانایی خود را در انیمیشن سازی کارآمد در محیط بازی بهبود بخشیده اید. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.74، GIMP 2.8.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی محیط بازی Low Poly در Blender Designing a Low Poly Game Environment in Blender

  • ایجاد یک بافت شنی بدون درز Creating a Seamless Sand Texture

  • ادامه بافت شنی بدون درز Continuing the Seamless Sand Texture

  • طراحی یک بافت خاکی بدون درز Designing a Seamless Dirt Texture

  • ادامه با بافت خاک و سنگ Continuing with Dirt and Rock Textures

  • استفاده از یک بافت چمن بدون درز Applying a Seamless Grass Texture

  • ساختن یک بافت سنگی بدون درز Building a Seamless Rock Texture

  • مجسمه سازی یک زمین Sculpting a Terrain

  • ایجاد نقشه ارتفاعی زمین Creating a Terrain Heightmap

  • ایجاد نقشه های استنسیل Generating Stencil Maps

  • راه اندازی نورپردازی Setting up the Lighting

  • طراحی لوازم محیطی Designing Environment Props

  • پیاده سازی بافت درخت نخل Implementing Palm Tree Textures

  • تکمیل بافت درخت نخل Finishing the Palm Tree Textures

  • ایجاد بافت شاخ و برگ Generating Foliage Textures

  • مدل سازی شاخه ها و تنه درخت Modeling Branches and a Tree Trunk

  • اتمام شاخ و برگ Finishing the Foliage

  • اجرای چمن، درختچه و بوته Implementing Grass, Shrubs, and Bushes

  • تولید Lods برای Props Generating Lods for Props

  • ویرایش سیستم اکو با ذرات Editing the Eco System with Particles

  • جزئیات زمین Detailing the Terrain

  • نقاشی گنبد آسمانی Painting a Sky Dome

  • ایجاد یک بازیکن اول شخص Creating a First Person Player

  • بهینه سازی زمین Tweaking the Terrain

  • تنظیم آسمان Adjusting the Sky

  • ایجاد یک بافت آب متحرک Generating an Animated Water Texture

  • انیمیشن در موتور بازی سازی Blender Animating in the Blender Game Engine

  • ایجاد امواج ساحلی Creating Shore Waves

  • اتمام امواج ساحلی Finishing the Shore Waves

  • باز کردن مش امواج Unwrapping Waves Mesh

  • افزودن صحنه همپوشانی Hud Adding a Hud Overlay Scene

  • خلاصه کردن دوره Recapping the Course

نمایش نظرات

آموزش طراحی محیط بازی Low Poly در Blender
جزییات دوره
5h 17m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
17
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeannot Landry Jeannot Landry

Jeannot Landry یک خانواده خانوادگی و یک ژنرالیست سه بعدی آزاد است که در Shediac ، نیوبرانزویک ، کانادا مستقر است. وی از سال 2001 تا 2004 در انیمیشن سه بعدی در La Cité Collégiale ، در اتاوا ، انتاریو تحصیل کرد. از آن زمان ، او در پروژه های مختلف و در استودیوهای کوچک کار کرده است. در سال 2008 ، او تکنیک های کاری خود را تغییر داد و در عوض مایا ، مخلوط کن جایگزین منبع آزاد را انتخاب کرد. اگرچه ژانوت یک ژنرالیست سه بعدی است و تقریباً از پس هر کاری برمی آید ، اما تخصص و ارادت او واقعاً زنده کردن شخصیت ها است. او از سنین بسیار کمی شخصیت های سبک های مختلفی را خلق کرده است. از کارتون گرفته تا سبک یا واقع گرایانه یا از طریق نقاشی یا مجسمه سازی با خاک رس.