Jeannot Landry

Jeannot Landry یک خانواده خانوادگی و یک ژنرالیست سه بعدی آزاد است که در Shediac ، نیوبرانزویک ، کانادا مستقر است. وی از سال 2001 تا 2004 در انیمیشن سه بعدی در La Cité Collégiale ، در اتاوا ، انتاریو تحصیل کرد. از آن زمان ، او در پروژه های مختلف و در استودیوهای کوچک کار کرده است. در سال 2008 ، او تکنیک های کاری خود را تغییر داد و در عوض مایا ، مخلوط کن جایگزین منبع آزاد را انتخاب کرد. اگرچه ژانوت یک ژنرالیست سه بعدی است و تقریباً از پس هر کاری برمی آید ، اما تخصص و ارادت او واقعاً زنده کردن شخصیت ها است. او از سنین بسیار کمی شخصیت های سبک های مختلفی را خلق کرده است. از کارتون گرفته تا سبک یا واقع گرایانه یا از طریق نقاشی یا مجسمه سازی با خاک رس.
دوره های این مدرس:

آموزش نکات حرفه ای برای ایجاد تصاویر کوچک در SketchBook Pro

Professional Tips for Creating Thumbnails in SketchBook Pro

در این آموزش SketchBook Pro ، ما می آموزیم که چگونه چندین تصویر کوچک مفهوم شخصیت فانتزی ایجاد کنیم. ما زنان ، مردان و موجودات را با ژست های مختلف ساده کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk SketchBook Pro 7.3.1.


آموزش ایجاد یک شخصیت آماده تولید در بلندر

Creating a Production Ready Character in Blender

در این مجموعه از آموزش های Blender ، ما به نحوه ایجاد یک شخصیت به دنبال خط انیمیشن خواهیم پرداخت که گویی در حال تولید تیم هستیم. نرم افزار مورد نیاز: بلندر 2.73.


آموزش طراحی محیط بازی Low Poly در Blender

Designing a Low Poly Game Environment in Blender

تولید محتوای بازی یکی از رایج ترین مشاغل برای فریلنسرها است. چنین محتوای بازی به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری نیازمند رویکرد متفاوتی نسبت به محتوای نسل بعدی فعلی است. در طول این درس ها، ما یاد می گیریم که چگونه ایجاد کنیم و دست ...


آموزش مجسمه سازی مفهومی با بودجه در مجسمه سازی و مخلوط کن

Conceptual Sculpting on a Budget in Sculptris and Blender

همه به برنامه های پیشرفته مجسمه سازی دیجیتال مانند ZBrush یا Mudbox دسترسی ندارند. این دوره بر ایجاد مجسمه مفهومی اژدها با استفاده از برنامه های رایگان Sculptris ، Blender و GIMP متمرکز خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: وام دهنده 2.74 ، Sculptris ...


آموزش ایجاد یک محیط واقعی در بلندر

Creating a Realistic Environment in Blender

در این آموزش Blender، نحوه ایجاد یک محیط واقعی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.75a.