آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم استفاده از منابع با استفاده از Google Cloud Billing API

Analyzing and Visualizing Resource Usage Using the Google Cloud Billing APIs

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: خطر بزرگ نصب های ابری این است که یک شرکت در نهایت از منابع گران قیمت به شیوه ای ناآگاهانه استفاده می کند و پس از پایان چرخه صورتحساب، شوک برچسب را تجربه می کند. کاهش این خطر را در این دوره آموزشی در Billing API بیاموزید. هزینه های مربوط به کار بر روی ابر بسیار متفاوت از هزینه های مربوط به نصب های سنتی در محل است. تاسیسات مبتنی بر ابر از منظر مالی جذابیت های مهمی دارند - از همه مهمتر مدل صورتحساب پرداختی و وعده افزایش ظرفیت دقیقاً در زمان مورد نیاز. با این حال، این یک اشتباه پرهزینه است که باور کنیم نصب های ابری همیشه یا ذاتاً ارزان تر از نصب های داخلی هستند. در این دوره، تجزیه و تحلیل و تجسم استفاده از منابع با استفاده از Google Cloud Billing APIs، خواهید دید که چگونه می توانید از داشبورد، ابزارهای تجزیه و تحلیل و API های صورتحساب گوگل برای اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و کنترل صورت حساب های ابری خود استفاده کنید. ابتدا با اصطلاحات و مفاهیم مختلف درگیر در صورتحساب مانند سازمان ها، پروژه ها و منابع آشنا می شوید. با دو نوع مختلف حساب صورت‌حساب آشنا می‌شوید: خود سرویس‌دهی و صورت‌حساب، و نقش‌های مختلف صورت‌حساب را در سرویس Google IAM که می‌توان برای اعطای یا محدود کردن دسترسی کاربر به اطلاعات صورت‌حساب استفاده کرد، درک خواهید کرد. همچنین با استفاده از رابط وب و ابزار خط فرمان gcloud، کنسول صورت‌حساب را در GCP بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، به سراغ منابعی می روید که می توانید در GCP برای اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و تجسم داده های صورتحساب استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه هزینه ها و سابقه پرداخت، تراکنش ها و روند هزینه های خود را در کنسول صورتحساب ردیابی کنید. همچنین خواهید دید که چگونه می‌توانید جزئیات صورت‌حساب خود را به سطل‌های ذخیره‌سازی ابری یا BigQuery، انبار تحلیلی GCP صادر کنید، که می‌تواند از درخواست‌های مربوط به صورت‌حساب پیشرفته شما پشتیبانی کند. هنگامی که اطلاعات صورتحساب شما در BigQuery قرار گرفت، خواهید دید که چگونه می توانید از Data Studio برای تجزیه و تحلیل هزینه ها و استفاده از منابع استفاده کنید. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید هشدارهای بودجه را تنظیم کنید و اعلان‌ها را دریافت کنید و جزئیات صورت‌حساب را به صورت برنامه‌ریزی با استفاده از APIهای صورت‌حساب مدیریت کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید کنترل دسترسی به API های صورتحساب را پیکربندی کنید و هشدارهای بودجه برنامه ریزی شده را با استفاده از توابع Cloud و Pub/Sub تنظیم کنید. پس از اتمام این دوره، تجربه عملی کار با صورت‌حساب در GCP را خواهید داشت و می‌دانید که چگونه صورت‌حساب‌های ابری خود را اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع به کار با Cloud Billing Getting Started with Cloud Billing

  • نمای کلی ماژول Module Overview

  • پیش نیازها و رئوس مطالب دوره Prerequisites and Course Outline

  • سلسله مراتب منابع در GCP Resource Hierarchy on the GCP

  • حساب های صورتحساب با جزئیات Billing Accounts in Detail

  • نقش های مهم IAM صورتحساب Important Billing IAM Roles

  • بررسی صورت‌حساب در کنسول وب Exploring Billing on the Web Console

  • استفاده از ابزار خط فرمان gcloud برای استعلام اطلاعات صورتحساب Using the gcloud Command Line Utility to Query Billing Information

  • قیمت گذاری Pricing

مدیریت، تجزیه و تحلیل، و تجسم داده های صورتحساب Managing, Analyzing, and Visualizing Billing Data

  • نمای کلی ماژول Module Overview

  • مشاهده و تجزیه و تحلیل معاملات صورتحساب Viewing and Analyzing Billing Transactions

  • صادر کردن داده‌های صورت‌حساب به سطل‌های ذخیره‌سازی ابری Exporting Billing Data to Cloud Storage Buckets

  • تجزیه و تحلیل داده های صورتحساب با استفاده از BigQuery و Data Studio Analyzing Billing Data Using BigQuery and Data Studio

  • تجزیه و تحلیل گزارش های صورتحساب Analyzing Billing Reports

  • ایجاد یک حساب صورت‌حساب جدید و مرتبط کردن یک حساب صورت‌حساب با پروژه‌ها Creating a New Billing Account and Associating a Billing Account with Projects

  • تخصیص مجوزهای کاربر صورتحساب به کاربران Assigning Billing User Permissions to Users

  • ایجاد یک نقش صورتحساب سفارشی Creating a Custom Billing Role

کار با Cloud Billing API Working with the Cloud Billing API

  • نمای کلی ماژول Module Overview

  • پیکربندی بودجه برای یک حساب صورتحساب Configuring Budgets for a Billing Account

  • پردازش هشدارهای بودجه با استفاده از توابع Pubsub و Cloud Processing Budget Alerts Using Pubsub and Cloud Functions

  • کاوش API های صورتحساب با استفاده از API Explorer Exploring Billing APIs Using the API Explorer

  • ایجاد و اتصال به یک نمونه Datalab Creating and Connecting to a Datalab Instance

  • دسترسی به API های صورتحساب به صورت برنامه ریزی شده در پایتون Accessing Billing APIs Programmatically in Python

  • به روز رسانی برنامه ای حساب صورتحساب یک پروژه Programmatically Updating the Billing Account of a Project

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم استفاده از منابع با استفاده از Google Cloud Billing API
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 24m
25
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
19 دی 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Vitthal Srinivasan Vitthal Srinivasan

ویتال بسیاری از عمر خود را صرف تحصیل کرده است - وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های ریاضی و مهندسی برق از استنفورد ، MBA از INSEAD و لیسانس مهندسی کامپیوتر از بمبئی است. او همچنین بسیاری از زندگی خود را صرف کار کرده است - به عنوان یک مشتق مشتق در Credit Suisse در نیویورک ، سپس به عنوان یک معامله گر کوان ، ابتدا با یک صندوق پرچین در گرینویچ و سپس به صورت شخصی و در نهایت در Google در سنگاپور و Flipkart بنگلور در تمام این نقش ها ، او کدهای زیادی نوشته است و مدل های زیادی ساخته است.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.