لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش اصول کیت iOS Sprite
iOS Sprite Kit Fundamentals
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این دوره آموزشی iOS Sprite Kit شما را با اصول مورد نیاز برای ایجاد برنامه های بصری خیره کننده با استفاده از گرافیک های سریع دو بعدی و انیمیشن آشنا می کند. کیت Sprite یک چارچوب گرافیکی و انیمیشن دو بعدی iOS برای توسعه بازی و برنامه است. این یک چارچوب سخت افزاری تسریع شده، بهینه سازی شده برای جلوه های بصری و مبتنی بر فیزیک ارائه می دهد. این دوره شما را با اصول مورد نیاز برای ایجاد برنامه های بصری خیره کننده با استفاده از گرافیک های سریع دو بعدی و انیمیشن آشنا می کند.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
نسخه ی نمایشی کیت Sprite
Sprite Kit Demo
چرا کیت اسپریت؟
Why Sprite Kit?
چارچوب های جایگزین
Alternative Frameworks
خلاصه
Summary
اصول اولیه کیت Sprite
Sprite Kit Basics
مقدمه و مبانی کیت Sprite
Introduction and Sprite Kit Basics
SKView
SKView
نسخه ی نمایشی SKView
SKView Demo
SKScene و SKSpriteNode
SKScene and SKSpriteNode
سلسله مراتب درخت گره
Node Tree Hierarchy
ایجاد نسخه نمایشی پروژه
Creating a Project Demo
سایر انواع گره ها
Other Node Types
SKAction
SKAction
SKTexture
SKTexture
حلقه بازی
Game Loop
نسخه ی نمایشی مفاهیم
Concepts Demo
خلاصه
Summary
صحنه های کیت جن
Sprite Kit Scenes
معرفی و ایجاد یک صحنه
Introduction and Creating a Scene
اضافه کردن محتوا
Adding Content
صحنه های متعدد
Multiple Scenes
انتقال صحنه
Scene Transitions
حلقه بازی
Game Loop
اعمال فیلترها
Applying Filters
خلاصه
Summary
Sprite Kit Sprites
Sprite Kit Sprites
معرفی و ایجاد یک Sprite رنگی
Introduction and Creating a Colored Sprite
ایجاد یک Sprite بافت
Creating a Textured Sprite
ایجاد یک بافت فرعی
Creating a Subsection Texture
استفاده از اطلس بافت
Using a Texture Atlas
Sprite Sizing
Sprite Sizing
موقعیت یابی جن
Sprite Positioning
Sprite Anchor Point
Sprite Anchor Point
Sprite ZPosition
Sprite ZPosition
خلاصه
Summary
Sprite Kit Actions
Sprite Kit Actions
معرفی و ایجاد یک اکشن
Introduction and Creating an Action
انواع اقدامات
Actions Types
توالی و گروه بندی اقدامات
Sequencing and Grouping Actions
تکرار و استفاده مجدد از اقدامات
Repeating and Reusing Actions
شناسایی و حذف اقدامات
Detecting and Removing Actions
Rag Dhiman یک مهندس نرم افزار، معمار، رهبر فنی و مربی است.
عشق راگ به کامپیوتر، برنامه نویسی و طراحی زمانی شروع شد که اولین کامپیوتر خود را در سن هشت سالگی به دست آورد. از سال 2002، او به طور حرفه ای در توسعه نرم افزار، تسلط بر توسعه وب و موبایل، توسعه ابر، طراحی نرم افزار و متدولوژی ها، و مدیریت تیم کار کرده است. در طول این مسیر، Rag تجربیات خود را در توسعه و طراحی نرم افزار از طریق مشاوره، مربیگری و ارائه دوره های آموزشی به اشتراک گذاشته است. یادگیری فنآوریهای جدید، کدنویسی و تکنیکهای طراحی، Rag را با انگیزه نگه میدارد. راگ همچنین علاقه زیادی به ورزش موتوری، عکاسی و تناسب اندام دارد، در صورتی که با تکنولوژی بازی نمی کند.
نمایش نظرات