آموزش طراحی صدا شماره 1 - مناظر صوتی محیطی

Sound Design #1 - Ambient Vocal Soundscapes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به اولین مجموعه من در طراحی صدا خوش آمدید! ما روی موسیقی، بافت‌های محیطی و جلوه‌های صوتی مورد استفاده در فیلم‌سازی تمرکز خواهیم کرد. در قسمت 1، نحوه ایجاد مناظر صوتی محیط از صدای انسان را توضیح می دهیم. این مناظر صوتی برای استفاده در فیلم عالی هستند، همانطور که به طور برجسته در Dredd 2012 در طول سکانس‌های اسلوموشن یا به عنوان قطعات موسیقی مستقل به نمایش درآمدند.

برنامه‌ای که ما از آن استفاده می‌کنیم نام دارد و می‌توانید برنامه را از اینجا دانلود کنید.

صدایی ایجاد کنید - می‌تواند به سادگی خواندن Twinkle Twinkle Little Star در تلفنتان باشد - و آن را اجرا کنید.

وقتی صدایی را دریافت کردید که دوست دارید، آن را به صورت MP3 صادر کنید و آن را به Dropbox، Soundcloud، Youtube یا هر سایت میزبانی فایل مورد علاقه دیگری ارسال کنید. این پیوند را به صفحه پروژه ارسال کنید و صدای محیط خود را به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • رندر + بسته بندی Rendering + Wrap Up

  • گزینه های بیشتر برای تحول Further Options For Transformation

  • کشش صدا Sound Stretching

  • مقدمه ای بر Soundscapes Intro to Soundscapes

نمایش نظرات

آموزش طراحی صدا شماره 1 - مناظر صوتی محیطی
جزییات دوره
14m
4
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
514
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
David Miller
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Miller David Miller

Artist Multimedia For Primordial Creative Studio

من دیوید هستم، یک هنرمند چندرسانه ای در فونیکس، و استودیوی من است.

من همیشه از سنین پایین به هنرهای تجسمی علاقه مند بوده ام - طراحی، نقاشی و خاک رس - اما در سال های دبیرستان به عکاسی برای جنبه اجتماعی مشارکت دادن افراد دیگر علاقه مند شدم، ماجرایی که در جستجوی آن است تصاویر، و ارائه واقعیتی که با مهارت های طراحی من محدود نمی شد.

یک چیز در کار من که در طول دهه‌ها از آن زمان تاکنون ثابت مانده است این است که من به واقعیت لنز در کنار داستان‌هایی که می‌توانیم در طراحی، نقاشی، انیمیشن، طراحی گرافیک و طراحی صدا ایجاد کنیم، یکسان علاقه دارم. از آنجایی که دوربین‌ها ویژگی‌های ویدیویی و صوتی را در خود جای داده‌اند، و از آنجایی که Adobe's Creative Cloud امکان استفاده از انبوهی از ابزارهای ذهنی را فراهم می‌کند، اکنون قطعات ویدیوآرت را می‌سازم که مبتنی بر عکاسی هستند، اما از تایم لپس، انیمیشن‌های استاپ موشن گلی و کاغذی، گرافیکی استفاده می‌کنند. انیمیشن، متن و صدا برای گسترش همان تقاطع واقعیت و سوررئالیسم پاپ.