نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما تمام مراحل ایجاد یک تصویر از مدل سازی و بافت ، تا روشنایی و ارائه کامپوزیت نهایی را دنبال خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Maya 2012، Photoshop CS6، After Effects CS5. در این آموزش ، ما کل مراحل ایجاد یک تصویر از مدل سازی و بافت ، روشنایی و ارائه کامپوزیت نهایی را دنبال خواهیم کرد. در طول این درس ها ، ما مراحل ایجاد یک تصویر سه بعدی را از ابتدا طی خواهیم کرد. ما شکل کاراکتر را با استفاده از ZSpheres در ZBrush مسدود خواهیم کرد ، سپس به طور سیستماتیک لایه هایی از جزئیات مجسمه سازی را به شخصیت خود اضافه می کنیم. ما برای استفاده از نقاط قوت هر برنامه ، بین ZBrush و Maya خواهیم پرید ، با استفاده از ترکیبی از PolyPainting در ZBrush و بافت رویه ای در فتوشاپ ، نقشه های پراکنده و دست انداز را به مش های خود می دهیم ، و رندر نهایی ما کامپوزیت در After Effects می رسد ، جایی که می توانیم بازی کنیم در اطراف با رشد برخی از تولیدات پس از تولید. در پایان این آموزش ، ما تجربه استفاده از یک مفهوم کلی را خواهیم داشت و به خود کار اجازه می دهیم تا چشم انداز ما از محصول نهایی را شکل دهد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Maya 2012، Photoshop CS6، After Effects CS5.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک شخصیت و آثار قدیمی در ZBrush و مایا
Creating an Aged Character and Artifacts in ZBrush and Maya
-
مدل سازی میز
Modeling the Desk
-
استفاده از Zspheres برای جلوگیری از شخصیت ما
Using Zspheres to Block Out Our Character
-
شکل دادن به Base Mesh
Shaping the Base Mesh
-
استفاده از Qremesher برای رفع توپولوژی
Using Qremesher to Fix Topology
-
مجسمه سازی سر: سطح اول جزئیات
Sculpting the Head: First Level of Detail
-
ادامه سطح اول جزئیات
Continuing the First Level of Detail
-
مجسمه سازی سر: سطح دوم از جزئیات
Sculpting the Head: Second Level of Detail
-
مجسمه سازی سر: سطح سوم جزئیات
Sculpting the Head: Third Level of Detail
-
شروع کار روی تنه
Beginning Work on the Torso
-
شروع گردن
Starting the Necktie
-
اضافه کردن کمان
Adding the Bow
-
پایان کراوات
Finishing up the Tie
-
ایجاد جلیقه
Creating the Vest
-
افزودن دکمه ها به جلیقه
Adding Buttons to the Vest
-
ایجاد ژاکت
Creating the Jacket
-
ساخت یقه کت
Building the Jacket's Collar
-
شکل دادن به لباس در ZBrush
Shaping the Clothing in ZBrush
-
مجسمه سازی سر: سطح چهارم جزئیات
Sculpting the Head: Fourth Level of Detail
-
مجسمه سازی سر: سطح پنجم جزئیات
Sculpting the Head: Fifth Level of Detail
-
مجسمه سازی سر: سطح ششم جزئیات
Sculpting the Head: Sixth Level of Detail
-
استفاده از Alphas برای افزودن جزئیات به صورت
Using Alphas to Add Detail to the Face
-
شروع دست ها
Starting the Hands
-
ادامه دادن روی دستها
Continuing on the Hands
-
استفاده از Alphas برای جزئیات دست ها
Using Alphas to Detail the Hands
-
ایجاد UV برای Subtools ما
Creating UVs for Our Subtools
-
افزودن رنگ پایه به Head
Adding Base Color to the Head
-
بافت های پایان دهنده برای سر و دست ها
Finishing Textures for the Head and Hands
-
نقاشی بوتی
Painting the Bowtie
-
تمام کردن لباسها
Finishing up the Clothes
-
نمایش شخصیت
Posing the Character
-
افزودن چین و چروک به لباس
Adding Wrinkles to the Clothing
-
ایجاد مو و ابرو
Creating Hair and Eyebrows
-
شروع کار روی Monocle
Beginning Work on the Monocle
-
تکمیل Monocle
Finishing up the Monocle
-
شروع از نسخه اصلی کتاب
Starting on the Main Book Prop
-
پایان کتاب
Finishing up the Book
-
مدل سازی محیط پس زمینه
Modeling the Background Environment
-
استفاده از فتوشاپ برای ایجاد بافت کتاب
Using Photoshop to Create Book Textures
-
بافت جلد کتاب اصلی
Texturing the Main Book Cover
-
بافت چشم
Texturing the Eyes
-
جزئیات و بافت قفسه ها
Detailing and Texturing the Shelves
-
تنظیم روشنایی
Setting up the Lighting
-
راه اندازی لایه های Render
Setting up Render Layers
-
ترکیب رندرها در افتر افکت
Combining the Renders in After Effects
-
در حال پایان دادن به تصویر
Finishing up the Image
نمایش نظرات