لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تقلب خودرو در مایا
Vehicle Rigging in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای استفاده در انیمیشن ، بازی ، تجسم طراحی و جلوه های تصویری ، یاد بگیرید که یک مدل ماشین را در Autodesk Maya تقلب کنید. نویسنده آدام کرسپی با مروری بر والدین و سلسله مراتب شروع به جداسازی مدل به م workingلفه های کاری می کند. از آنجا ، شما در مورد ایجاد کنترل کننده ها ، ساخت مجموعه های چرخ عملکردی و محدود کردن سیستم تعلیق یاد خواهید گرفت. اصطلاحات برای گره زدن اجزای دکل به یکدیگر و افزودن درجه ای از حرکت و چرخش مستقل استفاده می شود. در آخر ، یک فصل جایزه در مورد مواد نشان می دهد که چگونه می توان سایه بان های واقع گرایانه را به ماشین اضافه کرد و کنترل ها را به عملکردهایی مانند چراغ های جلو و عقب قابل استفاده بست.
توجه: برخی از تجربه های مدل سازی چند ضلعی در مایا و شروع دانش در مورد تقلب و محدودیت ها به شما کمک می کند تا از این دوره بیشترین بهره را ببرید.
موضوعات شامل:
باز کردن و دسترسی به مدل li>
مقیاس گذاری یکنواخت مدل li>
ایجاد و شبیه سازی کنترل کننده ها li>
نگهداری از لاستیک ها و هاب ها li>
کنترل تعلیق li>
دوخت دکل بهم li>
نوشتن عبارات برای چرخ ها ، فرمان و بدنه li>
افزودن چراغ ترمز و کنترل های سیگنال روشنایی li>
ایجاد سایه های کروم ، لاستیک و شیشه li>
استفاده از اتمامات داخلی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. اندازه و صفر کردن مدل
1. Sizing and Zeroing the Model
باز و ارزیابی مدل
Opening and assessing the model
مقیاس بندی یک مدل به طور یکنواخت
Scaling a model uniformly
چرخ های جدا و نامگذاری
Separating and naming wheels
تنظیم محور چرخ
Setting wheel pivots
بررسی مدل مشکلات هندسی
Checking the model for geometry problems
2. ایجاد کنترلرها
2. Creating the Controllers
ایجاد و کلونینگ کنترلر چرخ
Creating and cloning wheel controllers
اضافه کردن مکان یاب فرمان
Adding steering locators
ایجاد فرمان ، بدنه و کنترل های اصلی
Creating steering, body, and master controllers
3. مونتاژ چرخ ها
3. Assembling the Wheels
نمای کلی از چرخ
Overview of wheel organization
تربیت لاستیک و توپی
Parenting the tires and hubs
صاف کردن لاستیک به جاده
Flattening the tires to the road
اضافه کردن کنترل های تغییر شکل لاستیک
Adding tire deformation controls
والدین و محدود کردن تعلیق
Parenting and constraining the suspension
4- دوختن دکل با هم
4. Stitching the Rig Together
تربیت مجامع چرخ
Parenting the wheel assemblies
تربیت بدن
Parenting the body
نوشتن عبارات برای چرخ ها
Writing expressions for the wheels
نوشتن عبارات برای فرمان و بدنه
Writing expressions for the steering and body
محدود کردن چرخش فرمان و بدنه
Limiting rotation of the steering and body
5. عملکرد و کنترل اضافی
5. Additional Functionality and Control
ویژگی های سفارشی برای overspin روی چرخ های درایو
Custom attributes for overspin on the drive wheels
ایجاد کنترل چراغهای معمولی و روشن
Creating normal and bright headlight controls
اضافه کردن چراغ ترمز و کنترل های سیگنال
Adding brake light and turn signal controls
اتصال به خود روشنایی و چراغ ها به کنترلرها
Connecting self-illumination and lights to controllers
6. لمس پایان
6. Finishing Touches
کاوش در سایه سایه بان ماشین پرتوی ذهنی
Exploring the mental ray Car Paint shader
ایجاد کروم ، لاستیک و شیشه
Creating chrome, rubber, and glass
اعمال اتمام داخلی
Applying interior finishes
کار با چراغهای جلو و بافتهای روشنایی
Working with headlight and taillight textures
ایجاد دکل دوربین اتومبیل
Creating a car camera rig
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است.
وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است.
آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است.
در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.
نمایش نظرات