آموزش SynthEyes Essential Training (2015)

SynthEyes Essential Training (2015)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ردیابی سه بعدی پایه و اساس جلوه های بصری پیشرفته در فیلم ها و تبلیغات تجاری است که در سراسر جهان دیده می شود. SynthEyes یکی از محبوب ترین بسته های نرم افزاری برای ردیابی سه بعدی است که توانایی حرکت پیچیده دوربین و ردیابی اشیا را دارد. برایان مورس باشید تا او ابزارها و تکنیک های اساسی را در SynthEyes مرور کند ، ابتدا با یک راهنمای شروع سریع برای کمک به شما در ایجاد سریع حل های دقیق 3D شروع می شود. او نشان می دهد که چگونه می توان عکس را آنالیز کرد ، انحراف لنز را جبران کرد و از ویژگی های دستی و خودکار در SynthEyes استفاده کرد تا به شما کمک کند بهترین نتیجه را برای دوربین خود بگیرید. به علاوه ، در مورد تکنیک های پیشرفته تر ، مانند ردیابی اشیا with با دوربین در حال حرکت ، اطلاعات کسب کنید. این دوره با نگاهی به صادرات به انواع بسته های انیمیشن خاتمه می یابد: افترافکت ، NUKE ، مایا و CINEMA 4D.
موضوعات شامل:
  • درک ردیابی سه بعدی و فتوگرامتری
  • ایجاد اولین آهنگ سه بعدی خود
  • وارد کردن و تجزیه و تحلیل فیلم
  • پیش پردازش تصویر
  • محاسبه اعوجاج عدسی
  • تنظیم پوشش و روتو
  • پیگیری دستی و خودکار
  • پالایش آهنگ ها
  • حل دوربین
  • راه اندازی سیستم های مختصات
  • افزودن اشیا 3D سه بعدی
  • تنظیم عکسهای سه پایه
  • ردیابی اشیا
  • صادر کردن آهنگ های خود به بسته های مختلف انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • نمای کلی رابط Interface overview

  • نمای کلی تنظیمات Preferences overview

  • روند همسان سازی Matching-moving process

  • مبانی دوربین Camera basics

  • فتوگرامتری Photogrammetry

1. شروع سریع 1. Quick Start

  • واردات و ارزیابی فیلم Importing and evaluating footage

  • حل و پالایش Solving and refining

  • راه اندازی یک سیستم مختصات Setting up a coordinate system

  • صادرات به سایر نرم افزارها Exporting to other software

2. تنظیم پروژه ما 2. Setting Up Our Project

  • تجزیه و تحلیل عکس Analyzing the shot

  • تنظیمات پروژه عکسبرداری و پروژه Shot and project settings

  • پیش پردازش تصویر Image preprocessing

  • حالت های پیش بینی را برای عکس ما تنظیم کنید Setting up prediction modes for our shot

3. تنظیمات اعوجاج لنز و دوربین 3. Lens Distortion and Camera Settings

  • نمای کلی اعوجاج لنز Overview of lens distortion

  • گردش کار اعوجاج Distortion workflows

  • با استفاده از محاسبه اعوجاج لنز Using Calculate Lens Distortion

  • با استفاده از یک شبکه لنز برای پیدا کردن اعوجاج لنز Using a lens grid to find the lens distortion

  • دستی پیدا کردن اعوجاج لنز Manually finding lens distortion

4- نقاب زدن و روتو 4. Masking and Roto

  • مروری بر نقاب و باریک Overview of masking and roto

  • تنظیم روتو برای دوربین ها و اشیاء Setting up roto for cameras and objects

  • اضافه کردن ردیاب به شکل های roto Adding trackers to roto shapes

  • استفاده از کانال های آلفا برای roto Using alpha channels for roto

5. پیگیری 5. Tracking

  • ردیابی خودکار Automatic tracking

  • ردیابی خودکار Automatic tracking

  • پانل ویژگی ها (نیمه خودکار) Features panel (semiautomatic)

  • ردیابی نظارت شده Supervised tracking

  • ترکیب ردیاب Combining trackers

  • ردیابهای وزن صفر Zero weight trackers

6. بررسی و پالایش آهنگهای شما 6. Examining and Refining Your Tracks

  • چک سریع Quick check

  • با استفاده از ویرایشگر نمودار Using the Graph Editor

  • نمای SimulTrack SimulTrack view

  • تمیز کردن ردیاب ها Cleaning up trackers

  • تعداد زیادی ردیاب اضافه می شود Adding many trackers

7. حل دوربین 7. Solving the Camera

  • نمای کلی از حل کننده Overview of the solver

  • حل کردن ضربه Solving the shot

  • تصحیح حل Refining the solve

8- تنظیم سیستم مختصات 8. Setting Up a Coordinate System

  • نمای کلی سیستم مختصات Overview of the coordinate system

  • قرار دادن خودکار Automatic placement

  • تنظیم مختصات 3 نقطه ای 3-point coordinate setup

  • تراز دستی Manual alignment

9. هندسه 9. Geometry

  • اضافه کردن اشیاء سه بعدی Adding 3D objects

  • ایجاد مش Mesh creation

10. عکس های سه پایه 10. Tripod Shots

  • نمای کلی از حرکت سه پایه Overview of tripod moves

  • تنظیم یک ضربه سه پایه Setting up a tripod shot

  • تراز سه بعدی 3D alignment

11. ردیابی شی 11. Object Tracking

  • نمای کلی از ردیابی شی Overview of object tracking

  • ردیابی شی Object tracking

  • حل یک دوربین متحرک و جسم مشترک Solving for a joint moving camera and object

12. صادرات به بسته های انیمیشن 12. Exporting to Animation Packages

  • نمای کلی صادرات Overview of export

  • صادرات به اثرات بعدی Exporting to After Effects

  • صادرات به NUKE Exporting to NUKE

  • صادرات به مایا Exporting to Maya

  • صادرات به CINEMA 4D Exporting to CINEMA 4D

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

آموزش SynthEyes Essential Training (2015)
جزییات دوره
2h 34m
56
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
44,061
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Morse
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Morse Brian Morse

برایان مورس نویسنده ، کارگردان ، تهیه کننده و جلوه های بصری (VFX) است. برایان کار خود را در زمینه فیلمبرداری در سال 2003 آغاز کرد. از سال 2003 تا 2008 در فیلم های کوتاه مختلف ، در زمینه ویرایش ، نوشتن ، کارگردانی و تولید نقش کار کرد. وی در سال 2008 به عنوان یک اثر هنری جلوه های بصری (vfx) به Bricksyard Filmworks پیوست. اولین فیلم بلند او The Proposal بود که به او اجازه داد تا با حرکت مسابقه هم آزمایش کند. در زمان اقامت در Brickyard او در چندین آگهی تجاری بالا و یک ویژگی دیگر ، Surrogates کار کرد. پس از بسته شدن Surrogates ، برایان به Zero VFX پیوست. جدیدترین اثر او را می توان در فیلم هایی مانند The Equalizer و Hustle American مشاهده کرد.