آموزش مجسمه سازی مفهومی با بودجه در مجسمه سازی و مخلوط کن

Conceptual Sculpting on a Budget in Sculptris and Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: همه به برنامه های پیشرفته مجسمه سازی دیجیتال مانند ZBrush یا Mudbox دسترسی ندارند. این دوره بر ایجاد یک مجسمه مفهومی اژدها با استفاده از برنامه های رایگان Sculptris ، Blender و GIMP متمرکز است. نرم افزار مورد نیاز: وام دهنده 2.74 ، Sculptris ... همه به برنامه های پیشرفته مجسمه سازی دیجیتال مانند ZBrush یا Mudbox دسترسی ندارند. این دوره بر ایجاد مجسمه مفهومی اژدها با استفاده از برنامه های رایگان Sculptris ، Blender و GIMP متمرکز خواهد بود. در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به طور موثر از این 3 برنامه عالی عالی برای ایجاد یک مجسمه مفهومی با کیفیت بالا برای ارائه استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: وام دهنده 2.74 ، Sculptris Alpha 6 ، GIMP 2.8.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی مفهومی با بودجه در مجسمه سازی و مخلوط کن Conceptual Sculpting on a Budget in Sculptris and Blender

  • معرفی Sculptris Introducing Sculptris

  • بحث درباره گزینه های مجسمه سازی Discussing Sculptris Options

  • منقار و شاخ را مسدود کنید Blocking out the Beak and Horns

  • ایجاد گردن سر Creating the Head & Neck

  • شکل دهان داخلی Shaping the Inner Mouth

  • تصفیه مجسمه Refining the Sculpt

  • شکل دادن به زبان و فک ها Shaping the Tongue and the Jaw Fins

  • ساخت عقب Building the Back Fins

  • ایجاد مقیاس های گردن Creating the Neck Scales

  • ادامه مقیاس مسدود کردن Continuing Blocking Scales

  • پالایش فک ، پره ها و مجسمه سازی کلی Refining the Jaw, Fins, and Overall Sculpt

  • ادامه تصفیه مجسمه Continuing to Refine the Sculpt

  • پالایش مقیاس های گردن Refining the Neck Scales

  • تنظیم ویژگی های صورت Adjusting the Facial Features

  • افزودن جزئیات به صورت Adding Details to the Face

  • ادامه افزودن جزئیات Continuing to Add Details

  • جزئیات شاخ ، باله و مقیاس Detailing the Horns, Fins, and Scales

  • مقیاس های تقویت کننده و جزئیات منقار Enhancing Scales and Beak Detail

  • پالایش ترازو و داخل دهان Refining the Scales and Inside of the Mouth

  • بهینه سازی هندسه Optimizing the Geometry

  • ایجاد UVS Sculptris Creating the Sculptris UVs

  • بحث در مورد ابزار نقاشی Sculptris Discussing Sculptris Paint Tools

  • مسدود کردن رنگ های پایه Blocking Base Colors

  • ایجاد برجستگی های بدن Creating the Body Bumps

  • افزودن تنوع رنگ به بدنه Adding Color Variations to the Body

  • استفاده از ماسک برای نقاشی Using Masks to Paint

  • وارد کردن مجسمه و بافت نهایی Importing Final Sculpt and Textures

  • ژست گرفتن با استفاده از تغییر شکل دهنده قفس Posing Using a Cage Deformer

  • پالایش و تنظیم Render Pass ها Refining and Setting up Render Passes

  • ایجاد یک انیمیشن Turntable Creating a Turn Table Animation

  • آهنگسازی رندرهای نهایی Compositing the Final Render Passes

  • بازپرداخت آنچه ما تحت پوشش قرار دادیم Recapping What We Covered

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی مفهومی با بودجه در مجسمه سازی و مخلوط کن
جزییات دوره
5h 25m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeannot Landry Jeannot Landry

Jeannot Landry یک خانواده خانوادگی و یک ژنرالیست سه بعدی آزاد است که در Shediac ، نیوبرانزویک ، کانادا مستقر است. وی از سال 2001 تا 2004 در انیمیشن سه بعدی در La Cité Collégiale ، در اتاوا ، انتاریو تحصیل کرد. از آن زمان ، او در پروژه های مختلف و در استودیوهای کوچک کار کرده است. در سال 2008 ، او تکنیک های کاری خود را تغییر داد و در عوض مایا ، مخلوط کن جایگزین منبع آزاد را انتخاب کرد. اگرچه ژانوت یک ژنرالیست سه بعدی است و تقریباً از پس هر کاری برمی آید ، اما تخصص و ارادت او واقعاً زنده کردن شخصیت ها است. او از سنین بسیار کمی شخصیت های سبک های مختلفی را خلق کرده است. از کارتون گرفته تا سبک یا واقع گرایانه یا از طریق نقاشی یا مجسمه سازی با خاک رس.