آموزش تقلب رویه ای با پایتون در مایا

Procedural Rigging with Python in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه ساخت دکل ها را تسریع کرده و با استفاده از اسکریپت آنها را از نظر رویه ای بسازید. نرم افزار مورد نیاز: پایتون ، مایا. در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه ساخت دکل ها را تسریع کرده و با استفاده از یک اسکریپت ساخت آنها را به صورت رویه ای انجام دهیم. با استفاده از پایتون ، ما با تقلب در یک مدل اژدهای Komodo که با مهربانی توسط Kaan Kucuk تهیه شده است ، مقابله خواهیم کرد. با پایان این آموزش مایا ، شما یک درک کامل از یک کار معمول تقلب استفاده شده در تولیدات با مشخصات بالا و نحوه ساخت یک دکل تمیز و پایدار در زمان کوتاه تر نسبت به روش های دستی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: پایتون ، مایا.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تقلب رویه ای با پایتون در مایا Procedural Rigging with Python in Maya

  • بحث در مورد مزایای تقلب رویه ای Discussing the Benefits of Procedural Rigging

  • ساختار فایل های ما Structuring Our Files

  • شروع پروژه اسکریپت Starting the Script Project

  • ایجاد کلاس کنترل Creating Control Class

  • اضافه کردن ویژگی های بیشتر به کنترل کلاس Adding More Features to Control Class

  • پایان کلاس کنترل Finishing Control Class

  • افزودن رنگهای کنترل Adding Control Colors

  • ایجاد ساختار ماژول پایه Rig Creating Rig Base Module Structure

  • ادامه ساختار ماژول دکل Continuing Rig Module Structure

  • پایان کلاس پایه Finishing Base Class

  • تنظیم شکل کنترل های جهانی Adjusting Shape of Global Controls

  • ادامه ساخت کلاس ماژول Continuing Making Module Class

  • افزودن نظرات به کلاس کنترل Adding Comments to Control Class

  • استفاده از ماژول نام Applying Name Module

  • پایان کتابخانه Finishing the Library

  • عملکرد شخصیت اصلی ساختمان Building Main Character Function

  • ادامه عملکرد شخصیت اصلی Continuing Main Character Function

  • در حال اجرا تنظیم تغییر شکل Implementing Deformation Setup

  • ادغام Bskinsaver Integrating Bskinsaver

  • ادامه ادغام Bskinsaver Continuing Integrating Bskinsaver

  • تنظیم تغییر شکل اسکریپت نویسی Scripting Deformation Setup

  • استفاده از عملکرد اتصالات Twist Applying Twist Joints Function

  • در حال تکمیل تنظیم تغییر شکل Completing Deformation Setup

  • در حال آزمایش تنظیمات تغییر شکل Testing Deformation Setup

  • کنترل اصلی اسکریپت نویسی Scripting Main Control

  • اتمام کنترل اصلی Finishing Main Control

  • ایجاد ستون فقرات Creating Spine Setup

  • افزودن ویژگی ها به ستون فقرات Adding Features to Spine Setup

  • اتمام راه اندازی ستون فقرات Finishing Spine Setup

  • یکپارچه سازی ستون فقرات Integrating Spine Setup

  • اضافه کردن و تنظیم اشکال کنترل Adding and Adjusting Control Shapes

  • راه اندازی گردن Making Neck Setup

  • ادامه راه اندازی گردن Continuing the Neck Setup

  • پایان راه اندازی گردن Finishing the Neck Setup

  • یکپارچه سازی راه اندازی گردن در Rig Integrating Neck Setup to Rig

  • افزودن شکل کنترل جدید Adding New Control Shape

  • ساخت IK Chain Setup Making IK Chain Setup

  • ادامه راه اندازی زنجیره IK Continuing IK Chain Setup

  • اتمام راه اندازی IK Chain Finishing IK Chain Setup

  • یکپارچه سازی تنظیمات Ikchain در Rig Integrating Ikchain Setup to Rig

  • شروع راه اندازی پا Starting Leg Setup

  • ساختن تنظیمات پا Building the Leg Setup

  • ادامه راه اندازی پا Continuing Leg Setup

  • پایان راه اندازی پا Finishing Leg Setup

  • یکپارچه سازی تنظیمات پا به Rig Integrating Leg Setup to Rig

  • در حال آزمایش تنظیمات پا Testing Leg Setup

  • افزودن کنترل های بیشتر Adding More Controls

  • در حال آزمایش انیمیشن دکل Testing Rig Animation

نمایش نظرات

آموزش تقلب رویه ای با پایتون در مایا
جزییات دوره
7h 47m
49
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jakub Krompolc Jakub Krompolc

جاکوب کار خود را در انیمیشن سه بعدی در جمهوری چک در سال 1999 آغاز کرد و در آنجا در زمینه تقلب تخصص داشت. او سپس در سال 2005 به انگلستان نقل مکان کرد. او در Axis Animation در Ben Hibon`s Codehunters ، چند فیلم سینمایی بازی و تبلیغات سه بعدی کار کرده است. پس از انتقال به MPC لندن در سال 2006 ، جاکوب شخصیت TD در 10،000 سال قبل از میلاد ، تواریخ نارنیا 2 ، سری هری پاتر ، برخورد تایتان ها و فیلم های دیگر بود. در سال 2010 ، او برای کار بر روی جان کارتر و بعدا کاپیتان آمریکا به Double Negative رفت. وی سپس سه سال آینده را در Prime Focus World گذراند و در آنجا ریاست بخش تقلب را بر عهده داشت. پس از تعطیل شدن بخش لندن ، جاکوب به عنوان Lead Rigger در تارزان در MPC و Prime Focus Mumbai کار می کرد. در اوقات فراغت ، جاکوب دوست دارد دوچرخه سواری کند و با 2 پسرش وقت بگذراند.