آموزش ایجاد چرخه های اجرای در 3ds Max

Creating Run Cycles in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه از ابزارهای انیمیشن شگفت انگیز 3ds Max برای ایجاد یک چرخه اجرای قانع کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013. در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه از ابزارهای انیمیشن شگفت انگیز 3ds Max برای ایجاد یک چرخه اجرای قانع کننده استفاده کنیم. ما با نگاهی به دکل خود و کشف یک ترتیب محوری که برای نیازهای ما بهترین است شروع خواهیم کرد. سپس ما دقیقاً می پریم و مانع اجرای مان می شویم. اضافه کردن افراط و تفکیک. پس از اتمام این مرحله ، ما شروع به پرداخت پویانمایی خواهیم کرد که شامل پالایش قوس ها ، رسیدن به وزن و تعادل و همچنین تحکیم هر ژست است. ما همچنین خواهیم آموخت که چگونه انیمیشن را سریعتر کار کنیم ، چگونه ترجمه کنیم ، همچنین نحوه ایجاد یک ابزار ساده IK/FK را یاد بگیریم. در پایان ، شما نه تنها یاد می گیرید که چگونه یک چرخه اجرا را تحریک کنید ، بلکه مهمتر از همه ، شما می توانید تکنیک هایی را یاد بگیرید که می توانند برای بهبود کیفیت انیمیشن های شما استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد چرخه های اجرای در 3ds Max Creating Run Cycles in 3ds Max

  • نگاهی به دکل A Look at the Rig

  • کار با مرجع و ایجاد موقعیت اولیه Working with Reference and Creating the Initial Pose

  • آینه های معکوس Mirroring Poses

  • قرار دادن موقعیت پایین Posing the Down Position

  • دوچرخه سواری انیمیشن Cycling the Animation

  • اصلاح حرکات پا Correcting the Movements of the Legs

  • اضافه کردن وزن به بالاتنه Adding Weight to the Upper Body

  • پایان دادن به پاها Finishing the Legs

  • به پایان رساندن حرکات دندان در طول دویدن Finishing the Movements of the Cog During the Run

  • متحرک کردن بالا تنه Animating the Upper Torso

  • تکمیل گردن و سر Completing the Neck and Head

  • تغییر عملکردهای بازوهای فوقانی Tweaking the Swinging Actions of the Upper Arms

  • افزودن پیگیری به بازوها و مچ ها Adding Follow-through to the Forearms and Wrists

  • به پایان رساندن چرخه اجرا Wrapping up the Run Cycle

  • ترجمه Run Forward Translating the Run Forward

نمایش نظرات

آموزش ایجاد چرخه های اجرای در 3ds Max
جزییات دوره
2h 5m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.