آموزش رندر داخلی در 3ds Max و Maxwell Render

Rendering Interiors in 3ds Max and Maxwell Render

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش برای کمک به شما طراحی شده است که به سرعت به یک پایه خوب و محکم از تکنیک های نورپردازی و رندر مورد استفاده برای تجسم داخلی برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3D Max 2013, Maxwell 2.7, Photoshop CS5. این آموزش برای کمک به شما طراحی شده است تا به سرعت به یک پایه خوب و محکم از تکنیک های نورپردازی و رندر مورد استفاده برای تجسم فضای داخلی برسید. در طول دوره آموزش، ما قصد داریم راه‌های سریع برای دستیابی به یک رندر باورپذیر از فضای داخلی را بررسی کنیم، در مورد اهمیت قرارگیری منبع نور و همچنین تکنیک‌های اضافی برای سرعت بخشیدن به رندر ماکسول و جلوگیری از تولید نویز بحث کنیم. مشکل رایج با رندرهای بی طرفانه ما به روند تنظیم نور برای صحنه روز نگاه خواهیم کرد و سپس پارامترهای خود را برای ایجاد جلوه های شب تغییر می دهیم. در پایان آموزش، باید بتوانید یک راه حل نورپردازی سریع ایجاد کنید که بعداً بتوانید آن را تغییر دهید تا به جلوه و حالت مورد نظر خود یا مشتری خود برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3D Max 2013، Maxwell 2.7، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر داخلی در 3ds Max و Maxwell Render Rendering Interiors in 3ds Max and Maxwell Render

  • کاوش در فایل های پروژه Exploring the Project Files

  • منبع نور اصلی Main Light Source

  • بررسی تابش خورشید و ایجاد نور پر Reviewing Sun Emitter and Creating Fill Light

  • اضافه کردن یک منبع نور اضافی Adding an Additional Light Source

  • ویژگی های چند نوری و گردش کار Multi-light Features and Workflow

  • پس پردازش صحنه روز Post-processing the Daytime Scene

  • تنظیم صحنه شب Setting up the Night Scene

  • روشن کردن چراغ‌ها Turning on the Light Fixtures

  • نهایی شدن صحنه شب Finalizing the Night Scene

نمایش نظرات

آموزش رندر داخلی در 3ds Max و Maxwell Render
جزییات دوره
1h 43m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanislav Poritskiy Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.