آموزش هنر طراحی سطح را بیاموزید

Learn the ART of Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول و تکنیک های طراحی را یاد بگیرید تا شما نیز بتوانید سطوح بازی های ویدیویی را مانند حرفه ای ها بسازید. شما اصول و مهارت های طراحی را یاد خواهید گرفت تا بتوانید سطوح بازی را مانند یک حرفه ای طراحی کنید. به سرعت تکرار کنید و نتایج عالی بگیرید. پیش نیازها: شما به یک PC/MAC نیاز دارید که بتواند Unity را اجرا کند و باید بتوانید از Unity در سطح پایه استفاده کنید.

آنچه که قرار است یاد بگیرید:

سطوح بازی های ویدیویی جذاب و جذاب را مانند یک حرفه ای طراحی کنید. برای انجام این کار، به مهارت‌های طراحی بازی نیاز دارید، و اگر می‌خواهید از دیگران متمایز شوید، باید سطوح خود را بسازید و مهارت‌های خود را به مشتریان/کارفرمایان بالقوه ارائه دهید.

با تکیه بر 30 سال توسعه بازی، تجربه در هنر و طراحی بازی، و کتاب طراحی بازی منتشر شده توسط Pearson Education (شامل نمی شود)، به شما نشان خواهم داد که چگونه سطوح آماده بازی خود را از ابتدا ایجاد کنید. شما با یادگیری اصول اولیه ایجاد نمودارهای حباب و ترسیم طرح روی کاغذ برای تکرار سریع، سپس به ایجاد یک محیط بازی سه بعدی که در Unity ارائه شده است، شروع خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که از سازنده حرفه ای و شبکه های حرفه ای برای کمک به ایجاد سطح خود استفاده کنید.

طراحی/داستان/احساس:

ایجاد سطوح برای بازی‌ها، در قلب این دوره قرار دارد، اما همچنین درباره ایده‌ها و فرآیند طراحی بازی است که سطوح و جهان‌هایی را که در آن بازی‌های خود را انجام می‌دهیم ایجاد می‌کند. داستانی که می‌توانید از طریق طراحی سطح بگویید و احساساتی که صحنه شما می‌تواند ایجاد کند نیز کلید ایجاد یک سطح موفق است، و من تکنیک‌هایی را به شما نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید آن را در این دوره ارائه دهید.

اصول طراحی:

من بیش از 30 اصل طراحی و تکنیک های ایجاد سطح را به شما آموزش خواهم داد که امروزه طراحان سطح در بازی های پرفروش AAA از آنها استفاده می کنند. اصولی مانند؛ طراحی از هسته؛ پیش بینی؛ قرار گرفتن در معرض بیماری؛ لایه بندی؛ غوطه وری؛ مبارزه یا پرواز؛ بالا Ante. قدم زدن؛ پیشرفت؛ بازخورد بازیکن؛ آگاهی از موقعیت؛ پاداش های مقیاس پذیر؛ سختی رمپینگ؛ استقرار دشمن؛ لوت قرار دادن; انتخاب بازیکن؛ رنگ به عنوان یک ابزار طراحی، و بسیاری، بسیاری دیگر.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سطح را در یک محیط سه بعدی بسازید و یک کنترلر کاراکتر نصب کنید تا بتوانید سطح خود را از منظر بازیکنان کاوش کرده و ببینید و متوجه شوید که طراحی سطح فرآیند تکراری در واقع چیست.

این دوره برای هر کسی که به طور جدی مایل به دنبال کردن حرفه ای به عنوان یک طراح سطح در صنعت بازی های ویدیویی است عالی است و مایل است روند طراحی سطح را با ساختن یک صحنه جعبه سفید کامل با استفاده از اصول و تکنیک های مختلف طراحی دنبال کند.

برای سطوح مبتدی تا متوسط ​​مناسب است. طراحان پیشرفته‌تر ممکن است متوجه شوند که شما در برخی مناطق از زمین‌های قدیمی عبور می‌کنید، اما هنوز هم می‌تواند یک دوره آموزشی ارزشمند باشد. با گذشت زمان، دوره به‌روزرسانی‌های منظمی دریافت می‌کند و با تکنیک‌ها و استانداردهای صنعت به روند ادامه می‌دهد.

لطفاً توجه داشته باشید: این یک دوره آموزشی هنری نیست. طراحی سطح یک رشته بسیار خاص در صنعت بازی است، و در اینجا ما در درجه اول بر روی فرآیند ایجاد سطح بسیار دقیق و در قالب جعبه سفید تمرکز می کنیم. من همچنین یک برنامه نویس نیستم بنابراین برنامه نویسی در این دوره وجود ندارد. با این حال، من قصد دارم یک بخش اضافی برای پوشش برخی از اسکریپت های اولیه در تاریخ بعد، به عنوان یک بخش اضافی به این دوره اضافه کنم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • مقدمه ای بر دوره Introduction to The Course

جزئیات دوره Course Details

  • الزامات دوره Course Requirements

  • ساختار دوره Course Structure

  • چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببرید How to Get the Most From This Course

  • به صفحه فیسبوک ما بپیوندید. Join our Facebook Page.

همه اینا ها برای چی است؟ What's it all About?

  • معرفی Introduction

  • طراح سطح چیست؟ What is a Level Designer

  • سطح چیست؟ What is a Level?

  • محدودیت ها Constraints

  • سطح خود را تعیین کنید Position Your Level

  • اجزای سطح | شکستن آن Level Components | Breaking it down

  • نتیجه Conclusion

توسعه مفهوم شما Developing Your Concept

  • معرفی Introduction

  • پس از کجا شروع کنم - ایده ها. So where do I start - Ideas.

  • خلاصه طراحی The Design Brief

  • چالش | خلاصه طراحی خود را ایجاد کنید CHALLENGE | Create Your Own Design Brief

  • ایجاد تابلوهای مرجع/خلق و خو Creating Reference / Mood Boards

  • خط نویسی را دریافت کنید Get Scribbling

  • چالش | نمودار حباب خود را ایجاد کنید CHALLENGE | Create your Bubble Diagram

  • نتیجه Conclusion

اصول طراحی Design Principles

  • معرفی Introduction

  • نقشه (اول به جلو نگاه کنید) The Map (first look forward)

  • چالش | دنبال کنید CHALLENGE | Follow Along

  • می زند Beats

  • طراحی از هسته Design From the Core

  • قرار گرفتن در معرض/پرایمینگ Exposure / Priming

  • لایه بندی/غوطه وری Layering / Immersion

  • شکل دادن/مبارزه یا پرواز Shaping / Fight or Flight

  • بالا Ante Up the Ante

  • سرعت و پیشرفت Pacing and Progression

  • ارتباط/بازخورد بازیکن Communication / Player Feedback

  • اطلاعات بیشتر در مورد ارتباطات More about Communication

  • آگاهی از موقعیت و وضوح Situational Awareness & Resolution

  • پاداش‌های مقیاس‌پذیر و رمپ دشواری Scalable Rewards & Difficulty Ramping

  • پیش بینی Foreshadowing

  • رنگ به عنوان یک ابزار طراحی Colour as a Design Tool

  • نقشه دو بعدی خود را اصلاح کنید Refine Your 2D Map

  • نتیجه Conclusion

راه اندازی یونیتی Setting Up Unity

  • نصب Unity، ProBuilder و Grids Installing Unity, ProBuilder and Grids

  • وحدت | نمای کلی ProBuilder Unity | ProBuilder Overview

  • وحدت | راه اندازی کنترلر Unity | Setting Up The Controller

بوکس سفید | مسدود کردن شکل ها White Boxing | Blocking Out The Shapes

  • معرفی Introduction

  • نمونه ای از سطح جعبه سفید خوب Example of a Good White Box Level

  • تابع Form Follows | قسمت 1 Form Follows Function | Part 1

  • تابع Form Follows | قسمت 2 Form Follows Function | Part 2

  • ترکیب و رنگ | قسمت 1 Composition and Colour | Part 1

  • ترکیب و رنگ | قسمت 2 Composition and Colour | Part 2

  • طراحی مدولار چیست؟ What is Modular Design?

  • طراحی مدولار | قسمت 1 Modular Design | Part 1

  • طراحی مدولار | قسمت 2 Modular Design | Part 2

  • طراحی مدولار | چالش Modular Design | Challenge

  • نقاط کانونی Focal Points

  • آن را از درهم ریختگی پاک نگه دارید Keep it Clear of Clutter

  • به لانه شیر Into The Lion's Den

  • مکانیسم های داستان سرایی Storytelling Mechanisms

  • به روز رسانی پیشرفت | چالش Progress Update | Challenge

  • پیش نویس اول | ساختار پایه First Draft | Basic Structure

  • نتیجه Conclusion

اضافه کردن عملکرد Adding The FUNctionality

  • معرفی Introduction

  • لیست اصلاحی شما Your Fix List

  • دوباره روی مکانیک بازی تمرکز کنید Re-focus on the Game Mechanics

  • Placeholder Prop Preperation Placeholder Prop Preperation

  • قرار دادن شی هسته Core Object Placement

  • به روز رسانی سطح Whitebox Whitebox Level Update

  • استقرار دشمن/قدم زدن | قسمت 1 Enemy Placement / Pacing | Part 1

  • استقرار دشمن/قدم زدن | قسمت 2 Enemy Placement / Pacing | Part 2

  • به روز رسانی راهنما Walkthrough Update

  • جانمایی وانت | قسمت 1 Pickup Placement | Part 1

  • تاثیر پیکاپ | قسمت 1 Pickup Impact | Part 1

  • پیکاپ ها می توانند سطح شما را تغییر دهند | قسمت 2 Pickups Can Change Your Level | Part 2

  • رویدادها و تله های بازی Game Events and Traps

اسکریپت/کارکرد Scripting / Functionality

  • معرفی Introduction

  • NavMesh چیست؟ What is NavMesh

  • افزودن NavMesh به صحنه شما Adding NavMesh to your scene

سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

آموزش هنر طراحی سطح را بیاموزید
جزییات دوره
13 hours
75
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,843
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Oxland
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Oxland Kevin Oxland

توسعه دهنده بازی، کارگردان خلاق و نویسنده