آموزش ساخت صحنه جنگل هوایی واقع بینانه در 3ds Max

Building a Realistic Aerial Forest Scene in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک صحنه جنگل هوایی واقع گرایانه را از ابتدا جمع آوری و تولید کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 SP3 + ، Vray SP2 ، Adani Tools maxscript 0.95+ ، NUKE 8 ، Forest Pack Pro 4.3.7+. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر و 12 ثانیه ساخت صحنه جنگل هوایی واقع بینانه در 3ds Max 2 ساعت و 19 دقیقه 17 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت صحنه جنگل هوایی واقع بینانه در 3ds Max Building a Realistic Aerial Forest Scene in 3ds Max

  • سازماندهی پرونده ها برای پروژه Organizing Files for the Project

  • بررسی گزینه های هنری مفهومی Exploring Concept Art Options

  • تنظیم 3ds Max Setting up 3ds Max

  • درک گیاهان و Shaders Xfrog Understanding Xfrog Plants and Shaders

  • نصب Maxscripts سفارشی 3ds Max Installing Custom 3ds Max Maxscripts

  • بررسی اجمالی اسکریپتهای گیاهان Xfrog با V-Ray Overview of Scripts for Xfrog Plants with V-Ray

  • درک پیوندهای نسبی پرونده های 3ds Max Understanding Relative Linking 3ds Max Files

  • کاوش بسته جنگل ایتو Exploring the Itoo Forest Pack

  • به کاوش در ویژگی های Forest Pack ادامه دهید Continue Exploring Forest Pack Features

  • ساختن صحنه جنگل هوایی Building the Aerial Forest Scene

  • پیشرفت با صحنه جنگل هوایی Advancing with the Aerial Forest Scene

  • استفاده از نمونه جنگل دوم Applying Second Forest Instance

  • افزودن نمونه سوم جنگل Adding a Third Forest Instance

  • درک نحوه توزیع منطقی جنگل Understanding How to Logically Distribute the Forest

  • بررسی اجمالی تنظیم نهایی جنگل Overview of the Final Forest Setup

  • نورپردازی صحنه جنگل 3D Lighting the 3D Forest Scene

  • نهایی کردن Shader گیاهان Finalizing the Plant Shader

  • ترکیب صحنه جنگل هوایی Compositing the Aerial Forest Scene

  • تمرین ابزار ZSlice Exercising the ZSlice Tool

  • شبیه سازی حرکت باد به گیاهان Simulating Wind Movement to Plants

  • ایجاد انعکاس و خاصیت گیاهان CG Creating Reflection and Specularity of CG Plants

  • تولید مه و مه Producing Fog and Mist

  • افزودن جو به صحنه Adding Atmosphere to the Scene

  • پیاده سازی انیمیشن روشنایی در کامپ Implementing Lighting Animation in Comp

  • کاوش در انیمیشن روشنایی جایگزین و حرکات دوربین Exploring Alternate Lighting Animation and Camera Movements

  • مرور رندرهای نهایی و تصاویر مفهوم جایگزین Reviewing Final Renders and Alternate Concept Stills

نمایش نظرات

آموزش ساخت صحنه جنگل هوایی واقع بینانه در 3ds Max
جزییات دوره
2h 20m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Ashish Dani
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ashish Dani Ashish Dani

آشیش اس. دانی دارای لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه پون ، یک گواهی رسانه از آکادمی سینمایی پیشرفته مایا (وابسته به دانشگاه کمبریج) و یک دیپلم هنر و طراحی بازی از موسسه هنرهای رسانه ای ونکوور (VanArts ) مجموعه مهارت های وی شامل فیلم نامه نویسی ، طراحی مفهومی ، نقاشی مات ، مدل سازی سه بعدی ، بافت و نور است. او کار خود را با تجسمات معماری آغاز کرد ، به سمت رسانه های گرافیکی حرکت کرد و عشق او به "واقعیت تخیلی" سرانجام او را به صنعت VFX هدایت کرد ، جایی که در حال حاضر به عنوان یک نقاش مات و یک ژنرالیست 3D کار می کند. آشیش در کنار علاقه به هنرهای دیجیتال ، نوازنده و مهندس صوتی ماهری نیز هست که با هنرمندان و گروههای مختلفی کار کرده است.