آموزش بلندر موشن گرافیک برای مبتدیان: قسمت 1 - مدل سازی و بافت

Blender Motion Graphics for Beginners : Part 1 – Modeling & Texturing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

قفل تخیل خود را باز کنید و یک حرکت گرافیکی چشم نواز در Blender طراحی کنید.

خوش آمدید! در بخش اول این کلاس، من به شما یاد خواهم داد که چگونه از ابتدا یک موشن گرافیک «MEGA FLASH SALE» ایجاد کنید. 

آنچه خواهید آموخت

  • تنظیم تنظیمات برگزیده و افزونه های Blender

  • کار با ویرایشگرهای بلندر

  • کار با مراجع تصویر

  • مدل‌سازی دارایی‌ها از ابتدا با استفاده از اشیاء ساده

  • استفاده از اصلاح‌کننده‌ها هنگام ایجاد مدل‌ها

  • کار با متن در بلندر

  • درک گره های هندسه و استفاده از آنها برای تکرار مدل های ما

  • ایجاد مواد با اعمال آنها بر روی اشیاء صحنه

  • کار با چراغ ها و تصاویر با محدوده دینامیکی بالا (HDRI)

  • ایجاد دوربین و کار با آنها در فضای سه بعدی

  • نحوه خروجی گرفتن تصویر از Blender

هدف من از این کلاس این است که مفاهیم پیچیده را به درس هایی که به راحتی دنبال می شوند تجزیه کنم. هدف این درس‌ها ایجاد یک پایه قوی در مدل‌سازی و بافت‌سازی قبل از انجام هر گونه انیمیشن برای پروژه است. امید من این است که اعتماد به نفس برای شروع ایجاد پروژه های خود را به دست آورید و پتانسیل خلاقانه خود را در دنیای انیمیشن های سه بعدی و گرافیک های متحرک باز کنید.

این کلاس برای افراد مبتدی بدون تجربه قبلی در Blender یا کار در یک نرم افزار سه بعدی و همچنین علاقمندان و متخصصان در زمینه های مرتبط مانند طراحی گرافیک است.

من نمی توانم صبر کنم تا شما را در کلاس ببینم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • پاکسازی جعبه ها Boxes Clean Up

  • تبدیل رئوس مطالب فلش نئون به مش Converting the Flash Neon Outlines to a Mesh

  • ایجاد قفسه ها Creating the Shelves

  • ایجاد مش نقطه چین Creating the Dotted Mesh

  • جهت یابی Navigation

  • ایجاد مواد برای چهره لوگو و ربات Creating Materials for the Logo Face and Robot

  • بررسی نرمال های مش Checking the Mesh Normals

  • تنظیم دقیق حرف S Fine tuning the letter S

  • در حال بارگذاری تصویر مرجع چهره لوگو Loading Up the Logo Face Reference Image

  • زوم به تنظیمات برگزیده موقعیت ماوس Zoom to Mouse Positon Preferences

  • بازوی ربات پالایشی 2 Refining Robot Arm 2

  • ایجاد آیکون فلش چپ Creating the Left Flash Icon

  • ایجاد و استفاده از نور منطقه ای Creating and Using an Area Light

  • اصلاح نماد فلش چپ Refining the Left Flash Icon

  • نتیجه Conclusion

  • افزودنی های مش اضافی Extra Mesh Add Ons

  • ایجاد چهره لوگو Creating the Logo Face

  • پر کردن قفسه‌های انبار با جعبه‌های Geo Nodes Populating the Warehouse Shelves with Geo Nodes Boxes

  • نسخه مخلوط کن در حال استفاده Blender Version In Use

  • ایجاد نمای کلی فلش Creating the Flash Outline

  • تنظیم منابع پروژه Setting Up the Project References

  • راه اندازی پایگاه رباتیک Setting Up the Robotic Base

  • ایجاد رئوس مطالب فلش نئون Creating the Flash Neon Outlines

  • رفع MEGA Text Mesh Fixing the MEGA Text Mesh

  • منوی Extra Shading Pie Extra Shading Pie Menu

  • تصادفی کردن چرخش جعبه و اندازه Randomizing Individual Box Rotation & Size

  • پالایش بازوی ربات 1 Refining the Robot Arm 1

  • اولویت جستجوی Spacebar Spacebar Search Preference

  • ایجاد پایگاه ربات گرد Creating the Rounded Robot Base

  • ایجاد یک اکستروژن برای رئوس مطالب فلش نئون Creating An Extrusion for the Flash Neon Outlines

  • ایجاد جعبه های بیشتر Creating More Boxes

  • ایجاد پایه برای بازوی ربات دوم Creating the Base for the Second Robot Arm

  • خروجی تصویر Image Output

  • مقدمه گره های هندسه Geometry Nodes Introduction

  • اتمام حفره بازوی ربات Finishing Up the Robot Arm One Cavity

  • استفاده از Own HDRI Using Own HDRI

  • ایجاد اولین جعبه Creating the First Box

  • ایجاد نگهدارنده صورت لوگو Creating the Logo Face Holder

  • ایجاد لوگو Face Ouline با استفاده از Curves Creating the Logo Face Ouline using Curves

  • تکمیل طرح نمای لوگو Finishing the Logo Face Outline

  • تنظیم اندازه انبار و قفسه ها Adjusting the Size of the Warehouse and Shelves

  • ایجاد حفره در ربات بازوی 1 Creating the Cavity in Robot Arm 1

  • در حال تکمیل بازوی رباتیک Finishing up the Robotic Arm

  • توزیع پیچ ها در اطراف پایه ربات Distribiuting the Screws Around the Robot Base

  • ایجاد متن فروش Creating the SALE Text

  • ایجاد بازوی صورت لوگو Creating the Logo Face Arm

  • ایجاد سوکت های کنترل Creating Control Sockets

  • ایجاد متن MEGA Creating the MEGA Text

  • اتمام کابل ها Finishing Up the Cables

  • ایجاد کابل Creating the Cable

  • ایجاد ورودی های نئون Creating The NEON INLETS

  • ویرایشگرهای بلندر Blender Editors

  • تحولات جهانی و محلی Global and Local Transforms

  • ایجاد ورودی کابل Creating the Cable Inlets

  • ایجاد پیچ Creating the Screw

  • تنظیم نور حجمی Volumetric Lighting Set Up

  • چرخش و مقیاس Rotation and Scale

  • شی و حالت ویرایش Object and Edit Mode

  • اصلاح کابل های ربات و ایجاد ورودی کابل Modifying the Robot Cables and Creating Cable Inlets

  • معرفی Introduction

  • ایجاد مواد برای جعبه ها Creating Materials For the Boxes

  • اجسام متحرک Moving Objects

  • اکسترود کردن صورت بازوی ربات Extruding the Robot Arm Faces

  • ایجاد متن FLASH Creating the FLASH Text

  • پر کردن حفره بازوی ربات 2 Filling in the Robot Arm 2 Cavity

  • ایجاد انبار Creating the Warehouse

  • تنظیم نمای دوربین Setting Up the Camera View

  • تصادفی سازی قرار دادن نمونه جعبه Randomizing Box Instance Placement

  • ایجاد حفره بازوی ربات 2 Creating the Robot Arm 2 Cavity

  • ویرایش بازوی ربات با استفاده از ویرایش متناسب Editing the Robot Arm using Proportional Editing

  • ایجاد پیچ ​​برای پایه بازوی لوگو Creating the Screws For the Logo Arm Stand

  • ایجاد چهره برای بازوی ربات 1 Creating the Face for Robot Arm 1

  • قرار دادن پیچ در اطراف پایه بازوی ربات Placing Screws Around the Robot Arm Stand

  • نقطه شروع جمعیت جعبه Box Population Starting Point

  • تکمیل مواد برای اشیاء صحنه Finishing Up Materials For Scene Objects

  • ایجاد اشیاء جدید و استفاده از مجموعه ها Creating New Objects & Using Collections

  • ساخت پایه بازوی ربات Creation of the Robot Arm Stand

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش بلندر موشن گرافیک برای مبتدیان: قسمت 1 - مدل سازی و بافت
جزییات دوره
9h 55m
77
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
4
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Funky Polygon Animation Funky Polygon Animation

من یک متخصص انیمیشن سه بعدی با تمرکز بر روی گرافیک متحرک سه بعدی و انیمیشن هستم. من به عنوان مربی در یک دانشکده فنی کار می کنم. بیش از 8 سال سابقه تدریس دارم. من از تدریس به دیگران لذت می برم و از دیدن دانش آموزان از مبتدی بودن کامل در انیمیشن های سه بعدی به آنها که می توانند پروژه های شخصی خود را از ابتدا ایجاد کنند، لذت زیادی می برم. امیدوارم در این پلتفرم هم همین را تجربه کنم.