آموزش طراحی شخصیت های سطح سخت با ZBrush و Keyshot

Designing Hard Surface Characters with ZBrush and Keyshot

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: یادگیری استفاده از ZBrush و Keyshot راهی عالی برای تقویت مهارت های شما است. در این دوره ، شما یک ربات آینده نگر در ZBrush خواهید ساخت و با استفاده از Keyshot آن را رندر خواهید کرد. ZBrush و Keyshot هر دو برنامه های بسیار قدرتمندی هستند که می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند. توانایی استفاده موثر از هرکدام به چندین روش می تواند به تساوی مجموعه مهارت های شما کمک کند. در این دوره ، طراحی شخصیت های سخت سطح با ZBrush و Keyshot ، شما یک ربات آینده نگر در ZBrush خواهید ساخت و با استفاده از Keyshot آن را رندر خواهید کرد. در ابتدا ، شما می توانید مرجع تاریخی و تجزیه و تحلیل مدرن روبات ها را بیاموزید تا حس هدایت و راهنمایی برای ربات خود را بدست آورید. در ادامه به مباحث مربوط به مجسمه سازی داینامش و بسته بندی کیت خواهید پرداخت. در آخر ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک ربات را با ترکیبی از همه آنچه در ZBrush آموخته اید ، ایجاد کنید و سپس آن را با استفاده از Keyshot ارائه دهید. با پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه با مجسمه سازی هر نوع شخصیت سطح سخت را مجاب کنید. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush ، Keyshot.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مرجع تاریخی و تجزیه و تحلیل مدرن Historical Reference & Modern Analysis

  • مفهوم The Concept

  • مرجع تاریخی Historical Reference

  • تجزیه و تحلیل مدرن Modern Analysis

  • انواع ربات ها Types of Robots

  • فرآیند The Process

  • مسدود کردن فرمهای اصلی Blocking out the Main Forms

مجسمه سازی مفهومی Concept Sculpting

  • مسدود کردن Torso Blocking out the Torso

  • مسدود کردن سر Blocking out the Head

  • مسدود کردن پاهای بازو Blocking out the Arms & Legs

  • بستن دست ها Blocking out the Hands & Feet

قطعات آلفا و کیت باش Alphas & Kit Bash Parts

  • ایجاد مجموعه های Bash Bash Creating Kit Bash Sets

  • استفاده از مجموعه های مجموعه Bash Using Kit Bash Sets

  • اشکال پیچیده مجموعه Bash Kit Bashing Complex Shapes

جزئیات تصفیه و گردش کار Detail Refinement & Workflow

  • جزئیات گردش کار Detail Workflow

  • پالایش پایین تنه Refining the Lower Torso

  • پالایش قسمت بالا تنه Refining the Upper Torso

  • تصفیه سر Refining the Head

  • سر را تمام کنید Finishing the Head

ارائه نهایی لهستانی و ارائه با Keyshot Final Polish & Presentation Rendering with Keyshot

  • پالایش بازوها Refining the Arms & Legs

  • پاهای دست را تصفیه کنید Refining the Hands & Feet

  • با استفاده از ZBrush به Keyshot Bridge Using the ZBrush to Keyshot Bridge

  • تنظیم نور Keyshot Keyshot Light Setup

  • راه اندازی و نهایی سایه زن Keyshot Keyshot Shader Setup and Final

نمایش نظرات

آموزش طراحی شخصیت های سطح سخت با ZBrush و Keyshot
جزییات دوره
2h 2m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
3.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Rafael Duffie
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rafael Duffie Rafael Duffie

رافائل دافی یک مدل ساز و مجسمه ساز سه بعدی با بیش از 15 سال تجربه طراحی/اجرا و 4 سال در صنایع فیلم ، بازی و بازرگانی است. اخلاق کاری وی تحت فشار شدید نه تنها تجربه نظامی بلکه در صنعت تلویزیون/فیلم و همچنین صنعت کتاب های کمیک مورد آزمایش قرار گرفته است. او از طریق تجربیات خود معتقد است که می تواند در هر تیم طراحی یا خط لوله تولید جا بیفتد و با هر سبک طراحی یا سازه ای سازگار شود. او می تواند هر کار بزرگ یا کوچکی را بر عهده بگیرد و نتایجی را که مورد تقاضا است ، تولید کند.