آموزش خط لوله تولید "نفوذی" جلد 4: حرکت مسابقه

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 4: Match Moving

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از MatchMover برای ردیابی برخی فیلم های واقعی و ایجاد یک صحنه سه بعدی که با حرکت دوربین واقعی مطابقت دارد، استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و بالاتر. در این سری از درس‌ها، نحوه استفاده از MatchMover را برای ردیابی برخی فیلم‌های واقعی و ایجاد صحنه‌ای سه‌بعدی که با حرکت دوربین واقعی مطابقت دارد، می‌آموزیم. حرکت مسابقه یک گام اساسی برای ادغام سه بعدی در فیلم واقعی است. ما این پروژه را با بررسی فیلم و دیدن اینکه چه فرآیندهایی قبلا انجام شده است، آغاز خواهیم کرد. از آنجا، داده های دوربین را از عکسبرداری وارد می کنیم و به صورت دستی عکس را دنبال می کنیم. هنگامی که یک دوربین جامد با استفاده از ردیابی دستی حل کردیم، از ردیاب خودکار برای ایجاد نقاط سه بعدی بسیاری برای خود استفاده خواهیم کرد. سپس با ردیابی دستی نواحی کلیدی و ایجاد یک سیستم مختصات، حرکت مسابقه را به پایان خواهیم رساند. هنگامی که به مایا می رویم، هندسه پایه ای ایجاد می کنیم و پیش نمایشی از حرکت مسابقه ارائه می دهیم. این سری از درس‌ها نحوه استفاده از ویژگی‌های ردیابی دستی قدرتمند MatchMover را برای حل یک عکس دشوار و تکمیل آماده‌سازی فایل قبل از تحویل آن به فرد بعدی در خط لوله نشان می‌دهد. این به ما امکان می دهد برای افزایش واقع گرایی و سهولت استفاده، در بالای هندسه ای که بسیار نزدیک به دنیای واقعی است، متحرک سازی کنیم. تمام فیلم هایی که نیاز به ادغام سه بعدی دارند باید جابجا شوند، بنابراین این بخش بسیار مهمی از خط لوله تولید است. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله تولید "نفوذی" جلد 4: حرکت مسابقه 'Infiltrator' Production Pipeline Volume 4: Match Moving

  • بررسی شات و نحوه پیش‌پردازش فیلم Examining the Shot and How We Pre-processed the Footage

  • آوردن شات ما به MatchMover و ذخیره کردن فریم های ما Bringing Our Shot into MatchMover and Caching Our Frames

  • وارد کردن اطلاعات دوربین از یادداشت های عکاسی ما Entering the Camera Data from Our Shooting Notes

  • ایجاد اولین دور آهنگ های دستی ما Creating Our First Round of Manual Tracks

  • افزودن چند آهنگ دستی برای تعریف دیوار آجری Adding Multiple Manual Tracks to Define the Brick Wall

  • اتمام هفت آهنگ ما که کل شات را در بر می گیرد Finishing Our Seven Tracks That Span the Entire Shot

  • ردیابی دستی ویژگی های عمق عمیق برای Parallax Manually Tracking Deep Depth Features for Parallax

  • حل دوربین و بررسی کیفیت حل Solving the Camera and Checking the Quality of the Solve

  • تعمیر مسیرهای دو بعدی ما برای حذف مناطق مشکل از راه حل ما Fixing Our 2D Tracks to Remove Problem Areas of Our Solve

  • استفاده از ردیابی و تمیز کردن خودکار برای افزودن سریع نقاط سه بعدی Using Automatic Tracking and Cleaning to Quickly Add 3D Points

  • ایجاد سریع چند آهنگ دستی برای تعریف سوراخ Quickly Creating Multiple Manual Tracks to Define the Hole

  • ایجاد چندین آهنگ دستی برای تعریف داخل سوراخ Creating Multiple Manual Tracks to Define the Inside of the Hole

  • ایجاد یک سیستم مختصات برای تعریف محورها Creating a Coordinate System to Define the Axes

  • استفاده از مایا کامپوزیت برای ایجاد یک توالی پیش نمایش کم رزولوشن Using Maya Composite to Create a Low-res Preview Sequence

  • ایجاد هندسه با استفاده از نشانگرهای ردیابی ما در مایا Creating Geometry Using Our Tracking Markers in Maya

  • پیش نمایش هندسه با استفاده از بافت Previewing the Geometry Using Textures

  • اتمام مدل‌سازی هندسه پایه ما Finishing the Modeling of Our Stand-in Geometry

  • ایجاد یک رندر پیش نمایش خوب با استفاده از پس زمینه سایه زن Creating a Nice Preview Render with the Use Background Shader

نمایش نظرات

آموزش خط لوله تولید "نفوذی" جلد 4: حرکت مسابقه
جزییات دوره
2h 34m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.