لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکنیک های طراحی جوهر: قلم مو، نوک و قلم
Ink Drawing Techniques: Brush, Nib, and Pen Style
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با راهنمای دقیق و نفیس، یوکو شیمیزو، تصویرگر ژاپنی برنده جوایز، به تصویرسازی خود در مورد تکنیکهای ضروری مرکبزنی و طراحی مسلط شوید!
از انتخاب بهترین مواد در فروشگاه هنری گرفته تا بررسی بافتها و سبکهای مرکب، هم هنرمند مبتدی و هم جوهرکار شناخته شده از این کلاس 90 دقیقهای بدون دسترسی، در محل، بهره خواهند برد. دروس عبارتند از:
تکنیکهای پایه قلم مو، نوک و جوهر
برسهای آسیایی در مقابل آبرنگ
بافت های تصویری
طراحی و اسکن موارد ضروری
اصول مرکب
نگاهی اجمالی به فرآیند نقد شخصی یوکو بیندازید و مهارتهایی ایجاد کنید که به شما امکان میدهد در تصویرسازی، هنر کمیک و کنتراست بالا آزمایش کنید. هیچ چیز زیباتر از قلم مو و جوهر نیست!
تصاویر با حسن نیت از یوکو شیمیزو
______________
آنچه خواهید آموخت
مقدمه. اگر همیشه میخواستید طراحی با جوهر را یاد بگیرید، اما تفاوت بین قلم مو و نوک را نمیدانید، اجازه دهید تصویرگر باتجربه یوکو شیمیزو شما را از اصول اولیه به اسرار حرفهای ببرد. در این دوره آموزشی با انواع مختلف جوهر و کاغذ و نحوه استفاده از آنها برای تصویرسازی یا طراحی مفهومی آشنا خواهید شد.
برس ها و نوک ها. همه براشها یکسان ساخته نمیشوند، و برخی از آنها وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید زیرا با جوهر خوب کار نمیکنند. یوکو از فروشگاه هنری محلی خود بازدید می کند و شما را به یک گشت سریع می برد و انواع مختلف برس ها و نوک ها را توضیح می دهد و همچنین آنچه را که برای شروع به آن نیاز دارید، توضیح می دهد.
جوهر و کاغذ. جوهر هند در مقابل ژاپنی؟ براش آسیایی در مقابل وسترن؟ کاغذ صاف در مقابل ولوم؟ با گزینههای بسیار، گم شدن آسان است، اما یوکو همه آنها را با پیروی آسان دستورالعملها تجزیه میکند تا به شما کمک کند مناسبترین منابع را برای پروژه خود پیدا کنید.
ویدیوی جایزه: عرضه هنرمند داوینچی. یوکو شروع کار خود را بازگو می کند و اینکه چگونه کوین، صاحب Da Vinci Artist Supply، در اولین ورود به SVA در نیویورک به او کمک کرد.
تنظیم مواد شما. قبل از شروع طراحی، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. یوکو شما را به استودیوی خود می برد تا بتوانید از نزدیک ببینید که چگونه فضای کاری خود را برای جلوگیری از آشفتگی تنظیم می کند و نکاتی را در مورد ترجیح کاغذ شخصی خود به اشتراک می گذارد.
براش های آسیایی در مقابل برس های آبرنگ. یوکو چند حرکت قلم مو را با انواع مختلف قلم مو نشان می دهد تا بتوانید تفاوت بین یک قلم مو آسیایی و انواع آبرنگ مشابه آن را ببینید. دانستن اینکه از کدام یک استفاده کنید برای ایجاد یک قلم موی زیبا ضروری است.
تکنیک های قلم مو و نوک براش. اغلب، یک نقاشی منفرد دارای هر دو قلم مو و کمی طراحی قلم است، اما اگر از چند دستورالعمل پیروی نکنید، ممکن است عجیب به نظر برسد. یوکو راهنمایی های خود را در مورد نحوه ترکیب یکپارچه این دو تکنیک برای دستیابی به نتیجه دلخواه ارائه می دهد.
بررسی. یوکو یک بار دیگر چند راه برای ایجاد قلم مو بر روی انواع مختلف کاغذ برای آزمایش توانایی شما در یافتن تفاوت های ظریف نشان می دهد. این به شما کمک می کند تا طراحی خود را برای به دست آوردن بافت مورد نیاز خود برنامه ریزی کنید. او همچنین به این موضوع می پردازد که چگونه و چرا باید برس های خود را تمیز کنید.
خوشنویسی با آی تتبایاشی. یوکو از دوستش Ai دعوت می کند تا هشت ضربه قلم مو را که تقریباً کل قلم موها را در خوشنویسی ژاپنی و چینی تشکیل می دهند، نشان دهد. دانستن انواع مختلف ضربهها به شما کمک میکند تا قلم مو را تمرین کنید، حتی اگر قصد نوشتن کاراکترهای ژاپنی را ندارید.
تصویرسازی بافت ها، قسمت اول. از موهای پرپشت گرفته تا ابروها، ایجاد بافت با برس به عناصر مختلفی بستگی دارد، مانند میزان جوهر برس یا حتی میزان خشکی برس. یوکو در حالی که به سرعت یک شخصیت زن جوان را ترسیم می کند، چند تکنیک مختلف را نشان می دهد.
تصویرسازی بافت ها، قسمت دوم. یوکو نمونه کارهای خود را باز می کند تا نمونه هایی از چگونگی تغییر وزن و سرعت خط می تواند منجر به بافت هایی مانند آب یا فلز شود. او همچنین چند نکته در مورد چگونگی دستیابی به نتایج مشابه در نقاشی خود ارائه می دهد.
طراحی و اسکن. اکنون زمان آن است که طراحی خود را شروع کنید، و یوکو نظرات خود را در مورد اینکه چگونه به بهترین نحو به این موضوع نزدیک شود به اشتراک می گذارد. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که به سادگی روی طرح اصلی خود جوهر می زنند، اما یوکو راه بهتری را به شما نشان می دهد که آثار هنری اصلی شما را حفظ می کند و در عین حال، قطعه تمام شده را کمی صیقلی تر می کند.
مرکب کردن طرح شما. یکی دیگر از گامهای اشتباهی که بسیاری از تصویرگران مرتکب میشوند، دقت بیش از حد به طرح خود است. این کار انرژی و زندگی را از قلم موی شما تخلیه می کند، اما یوکو تکنیک خود را به شما نشان می دهد تا نقاشی خود را پر جنب و جوش و زنده نگه دارد. او همچنین نکاتی را در مورد نحوه "کشیدن" فضای سفید منفی برای افزودن ابعاد اضافی به نقاشی شما ارائه می دهد.
نکات و نکات نهایی. آیا در حین مرکب زدن به هم ریخته اید و اکنون نقاشی شما خراب شده است؟ آنقدرها هم که فکر میکنید بد نیست، و حتی یک تصویرگر باتجربه گاهی اوقات باید اشتباهات خود را پاک کند. یوکو دو روش مختلف را به شما نشان می دهد تا جوهر ناخواسته را بدون از بین بردن نقاشی خود حذف کنید.
___________________
به دنبال الهام بیشتر هستید؟ برای کشف کلاسهای بیشتر در مورد طراحی بروید.
طراحی جوهر خود را با استفاده از بافت ایجاد کنید
تکلیف
وظیفه شما این است که طراحی جوهر خود را از ابتدا تا انتها ایجاد کنید. با استفاده از تکنیک ها و مواد مورد علاقه من، موضوعی را پیدا می کنید و آن را با 6 بافت مختلف در طراحی جوهر خود نشان می دهید. من راههای غیر متعارف زیادی برای ایجاد بافتهای منحصربهفرد دارم، بنابراین هنگام ساختن بافتهای خود حتما خلاقیت به خرج دهید.
قابل تحویل
یک طراحی جوهر را به اشتراک بگذارید. یک طراحی کامل شامل حداقل 6 بافت مختلف خواهد بود.
توجه: خیلی خوب است که پیشرفت خود را در گالری پروژه دنبال کنید، با خیال راحت عکس های کار خود را از ابتدا تا انتها به اشتراک بگذارید!
منابع
مراحل و نکات مفید را در راهنمای کلاس من (پیوست) دنبال کنید.
بحث مرتبط: . به کلاس خوش آمدید! خیلی خوب است که همه را در اینجا بشناسید - خود را در بحث معرفی کلاس معرفی کنید!
بحثهای مرتبط: . اگر در مورد مراحل پروژه یا ویدیوهایی در درس فرآیند سؤالی دارید، آنها را اینجا به اشتراک بگذارید و ما میتوانیم برای دریافت پاسخ آنها با هم همکاری کنیم!
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
ویدیوی جایزه: عرضه هنرمند داوینچی
Bonus Video: Da Vinci Artist Supply
تکنیک های ضربه قلم و نوک
Brushstroke and Nib Techniques
نکات و نکات نهایی
Final Touches and Tips
کلاس های خلاق بیشتر در Skillshare
More Creative Classes on Skillshare
براش های آسیایی در مقابل برس های آبرنگ
Asian Brushes vs. Watercolor Brushes
تصویرسازی بافت ها، قسمت دوم
Illustrating Textures, Part Two
مرور
Review
خوشنویسی با آی تتبایاشی
Calligraphy with Ai Tatebayashi
مرکب کردن طرح شما
Inking Your Sketch
مقدمه
Introduction
برس و نوک
Brushes and Nibs
تصویرسازی بافت ها، قسمت اول
Illustrating Textures, Part One
یک تصویرگر ژاپنی مستقر در شهر نیویورک و یک مربی کهنه کار در مدرسه هنرهای تجسمی (SVA) است. نیوزویک ژاپن در سال 2009 یوکو را بهعنوان یکی از «100 ژاپنی که جهان به آنها احترام میگذارد» انتخاب کرد. اولین کتاب او در سال 2011 در سراسر جهان منتشر شد و اولین کتاب کودک او در سال 2013 منتشر شد.
آثار او روی تیشرتهای و NIKE، قوطیهای پپسی، بیلبوردهای VISA، و Microsoft و تبلیغات، و همچنین روی جلد کتابهای منتشر شده توسط Penguin، Scholastic، دی سی کمیک. آثار او همچنین صفحات نشریاتی مانند نیویورک تایمز، تایم، رولینگ استون، نیویورکر و .
را زیبا کرده است.
در واقع، تصویرسازی دومین حرفه یوکو است. اگرچه هنر همیشه علاقه او بوده است، اما در ابتدا مسیر کاربردی تری را برای مطالعه تبلیغات و بازاریابی انتخاب کرد. او در اوایل کار خود در توکیو در روابط عمومی شرکتی مشغول به کار شد و به مدت 11 سال در این صنعت ماند. در سال 1999، با احساس یک بحران اوایل میانسالی، سرانجام تصمیم خود را گرفت تا رویای کودکی خود را دنبال کند و برای اولین بار به نیویورک رفت تا در رشته هنر تحصیل کند.
یوکو در سال 2003 با مدرک دیپلم فارغ التحصیل شد و از آن زمان تاکنون مشغول تصویرسازی است. او اکنون به نسل بعدی هنرمندان جوان در نیویورک در SVA و به صورت آنلاین در Skillshare تدریس میکند.
نمایش نظرات