Yuko Shimizu

تصویرگر، مدرس دانشکده هنرهای تجسمی

یک تصویرگر ژاپنی مستقر در شهر نیویورک و یک مربی کهنه کار در مدرسه هنرهای تجسمی (SVA) است. نیوزویک ژاپن در سال 2009 یوکو را به‌عنوان یکی از «100 ژاپنی که جهان به آنها احترام می‌گذارد» انتخاب کرد. اولین کتاب او در سال 2011 در سراسر جهان منتشر شد و اولین کتاب کودک او در سال 2013 منتشر شد.

آثار او روی تی‌شرت‌های  و NIKE، قوطی‌های پپسی، بیلبوردهای VISA، و Microsoft و تبلیغات، و همچنین روی جلد کتاب‌های منتشر شده توسط Penguin، Scholastic، دی سی کمیک. آثار او همچنین صفحات نشریاتی مانند نیویورک تایمز، تایم، رولینگ استون، نیویورکر و .

را زیبا کرده است.

در واقع، تصویرسازی دومین حرفه یوکو است. اگرچه هنر همیشه علاقه او بوده است، اما در ابتدا مسیر کاربردی تری را برای مطالعه تبلیغات و بازاریابی انتخاب کرد. او در اوایل کار خود در توکیو در روابط عمومی شرکتی مشغول به کار شد و به مدت 11 سال در این صنعت ماند. در سال 1999، با احساس یک بحران اوایل میانسالی، سرانجام تصمیم خود را گرفت تا رویای کودکی خود را دنبال کند و برای اولین بار به نیویورک رفت تا در رشته هنر تحصیل کند.

یوکو در سال 2003 با مدرک دیپلم فارغ التحصیل شد و از آن زمان تاکنون مشغول تصویرسازی است. او اکنون به نسل بعدی هنرمندان جوان در نیویورک در SVA و به صورت آنلاین در Skillshare تدریس می‌کند.

(عکس از جورجیو آرچلی)

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های طراحی جوهر: قلم مو، نوک و قلم

Ink Drawing Techniques: Brush, Nib, and Pen Style

"با راهنمای دقیق و دقیق یوکو شیمیزو، تصویرگر ژاپنی برنده جایزه، به تصویرسازی خود تسلط پیدا کنید! از s. .."


آموزش یادگیری نحوه طراحی: طرز فکر، روش و تمرین

Learning How to Draw: A Mindset, Method, and Exercises

"این کلاس 65 دقیقه ای یک رویکرد قابل دسترس، لذت بخش و عملی برای یادگیری نحوه طراحی به اشتراک می گذارد تا همه بتوانند از روند نقاشی لذت ببرند! بر اساس o...."